Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Citaat:
ik opper zeg maar even dat verschillende materiaaleigenschappen en de specifieke contructie uiteindelijk tot een dominoeffect kunnen lijden mits de schade "de juiste" delen treft. beton barst dan wel weer onder hitte, dat doet staal dan weer niet. Citaat:
![]() Citaat:
maar zoals ik al zei; ik heb op de beelden van het pentagon niets gezien wat op een vliegtuig leek, een andere camerapositie om het te vergelijken leek me handig maar dat was blijkbaar niet nodig. Citaat:
nee dat gebeurt bij hoge temperaturen, beton bestaat voor een deel uit zand, zand is de basisstof voor glas... nu moet ik even terug denken aan mijn tijd bij de royal leerdam maar ik dacht dat dat zo'n 1100 graden was. Citaat:
misschien dat je staal pakt dat te hoog zat, maar te laag; ondenkbaar. bovendien is 20% ruim binnen de marge van het getroffen gebied Citaat:
ga je dan nog naar een andere sloop dan scheelt het weer. zo heb je bijvoorbeeld van leeuwen in rotterdam die meer betaald dan de sloop in zwijndrecht, en dat zit dan nog vrij dicht bij elkaar. metalen zijn enorm afhankelijk van vraag en aanbod. Citaat:
![]() maar je zit op een discussieforum, je hebt dus kans dat er zeg maar een discussie ontstaat. Mensen hebben zich hier overigens wel ingelezen maar je hebt gewoon een /care groep, een "ik geloof het wel" groep en een "iets klopt hier niet" groep. ik behoor zelf tot de derde maar ik moet als rationeel denkend mens wel opmerken dat "skepsis" websites over 9/11 vaak vol staan met troep (zoals bv je vorige link) naast het vage gedrag van de amerikaanse authoriteiten is dat iets wat objectief onderzoek (voor zo ver dat al mogelijk is) verder bemoeilijkt. maar aan de andere kant is het ook weer zo dat als je kijkt hoe ze het rampenplan in new orleans hebben uitgevoerd dat het een stuk geloofwaardig wordt dat ze evenzo inefficient zijn bij de beveiliging van washinton en new york (interceptie met straaljagers, raketten weet ik veel) maar dat er dingen verzwegen zijn en dat er een vrij eenzijdige informatiestroom (met veelal exact dezelfde beelden) op gang is gekomen in de main stream media staat voor mij boven water.
Laatst gewijzigd op 07-07-2009 om 13:44. |
![]() |
|
![]() |
Om nog maar eens een persoonlijke mening te geven op de vraag: Wat geloof jij van het officiele 9/11 verhaal
Het is voor mij wel duidelijk dat het rammelt aan alle kanten. -Neem nou het verhaal van WTC 7: Hoe kan een stalen gebouw waar kleine brandjes hebben gewoed instorten? Hier moet wel meer achter zitten. Dan zou de Windsor toren in Madrid ook allang op de grond moeten liggen. -Shanksville Theorie: Ook al zijn er weinig beelden en afbeeldingen te vinden op Internet kwam ik voor mezelf tot de conclusie dat er nooit een vliegtuig neer was gestort. Het enige wat je zag was een hoop afval dat nog nasmeulde. Uit een citaat van de film loose change van de destijds ter plaatse zijnde lijkschouwer: 'Na een aantal minuten was ik al geen lijkschouwer meer.' heb ik geconcludeerd dat het Shanksville verhaal als los zand aan elkaar hangt. Op de Pentagon en Twin towers verhaal zal ik niet te ver op ingaan omdat me dat te veel tijd kost... Natuurlijk zullen we het echte verhaal achter 9/11 nooit te weten komen. Maar toch, ik persoonlijk vind het boeiend om er aandacht aan te besteden. En stel nou dat we er achter komen, dus concrete bewijzen, dat de Amerikanen er zelf de hand in hebben gehad. Wat zal er dan gebeuren? Dat is een vraag aan jullie... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() De enige beelden die raar genoeg beschikbaar zijn van de enige camera die op dat moment op een van de belangrijkste gebouwen in de VS staat gemikt ![]() ![]() Ter vergelijking, hier hebben we een 767 in een staal/betonnen gebouw zien beuken ![]() Nou vertel me eens, waarom zou ik moeten geloven dat hier een 757 in het gebouw is gevlogen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en waarom is dit stuk er niet in opgenomen terwijl het 2 dagen op het grasveld lag voor het publieke oog, duidelijk veel meer intact aan is en dus meer aan te identificeren? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sterker nog, heel veel indicaties dat dat wellicht niet gebeurt is. Er is niet over de schade gelogen door de regering naar ik weet. De washington post nam echter gewoon ooggetuigenverklaringen op als feit, terwijl luchtfoto's zoals je ziet heel iets anders laten zien. |
![]() |
||||
![]() |
Wel is dit interessant
http://www.architectureweek.com/2001/1003/news_1-1.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Raar is al dat de vleugels neit afgebroken zijn bij het zogenaamd uit de grond trekken van lantaarnpalen. De vleugels zijn van lichtgewicht alu gemaakt. De vleugels zouden compleet af moeten scheuren. De neus is van het zelfde materiaal gemaakt, maar we zien een veel kleiner impact gat wat 3 ringen bestrijkt. ![]() Zo ziet de neus er normaal uit bij een vliegtuigcrash, hier is de middelste brandstoftank net achter de neus nog volledig intact. De plekken van impact van de titanium gelegerde turbojet motoren zijn echter nergens te zien, die zouden zich dan links en rechts van het hooofd impactgat moeten beviinden. Echter waar de impact van de vleugels zou moeten zijn is niks te zien. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien komt dat op het object aanzetten met een enorm momentum. Zoals de Mythbusters voor ons vermaak al hebben aangetoond kun je met hele lichte objecten (in hun geval een strootje) zware schade toebrengen aan zware objecten (in hun geval een boom) zolang het maar hard genoeg gaat.
Laatst gewijzigd op 07-07-2009 om 22:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede mag jij mij beeldmateriaal laten zien waar raampjes zichtbaar zijn, want die bestaan niet, maar succes in mij daarvan te overtuigen dat je ze wel hebt gezien, want er zijn geen beelden van die raampjes mmkay |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat moet dat gat dan volgens jou veroorzaakt hebben? Het lichtgewicht aluminium waar we een deel van ver weg voorbij het helipad zien liggen? De titanium gelegerde motoren waarvan niks is gevonden en die de temperaturen moeten kunnen weerstaan? (het staal en alu overigens ook, maar laten we voor de grap doen dat dat had kunnen verdampen... het is totaal inconsistent. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ongeveer 1 ton @ 50-100 km/u wel. Ongeveer 170 ton @ 300-400 km/u niet? Als er iets niet consistent is aan 9/11, dan zijn het jouw argumenten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() in 2002 is er nog een video vrijgegeven, welke in beslag was genomen door fe deds kort na de aanslag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik bedoel is dat niet ieder branden gebouw hoeft in te storten, en niet ieder brandend gebouw hoeft te blijven staan.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb de beelden van het pentagon meermaals bekeken ook in slo-mo high def en er is geen sprake van dat het een 757 is, het kan een kleiner vliegtuig zijn of iets anders maar zeker geen jumbo. de wtc torens zijn uiteraard wel met jumbojets geraakt en ingestort maar dat zegt niet zo veel over wie wat heeft gepland.
||
![]() |
Citaat:
ik hoef niet te quoten hoop ik. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
bv. Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oekraïne & Rusland Verwijderd | 98 | 15-05-2014 23:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 |