Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is power yoga dan precies? Ik heb vorig jaar gewone yoga gedaan en dat was echt kut. Zwemmen vind ik ook naar.
![]()
|
Verwijderd
|
Power yoga moet je in allelei gekke standjes gaan staan en dan rekken je spieren enorm uit, de eerste week kon ik echt niks van de spierpijn maar die weken erna werd ik echt mega lenig. Tis natuurlijk ook wel stom gehummmmmm tussendoor af en toe maar goed.
zwemmen vind ik ook niet echt leuk maar ja je raakt er tenminste niet van buiten adem als je gewoon wat baantjes trekt. maar of je dat nou echt sporten kan noemen weet ik niet. Haha wat doe je dan? aerobics, tae bo ofzo? heb vroeger aan tae bo gedaan en toen was ik echt strak in m'n vel, maar daar moet je wel een beetje conditie voor hebben wil je niet na 5 min dood aan de kant staan. |
![]() |
|
Ik kan echt niet tegen dat zweverige. Ik bedoel, ik heb wel interesse in het spirituele en alles, maar als je moet visualiseren dat je de vlinder in jezelf in contact moet laten komen met de boom die z'n blaadjes verliest ofzo dan ben je mij kwijt. En ik kon heel veel van die dingen niet, je moest steeds op één been staan enzo en ik heb zwakke enkels dus kan dat niet.
![]() Ik vind diep water eng. Maar van zwemmen val je niet af toch? Ja Bommen, bewegen op muziek, maar ze gooien er vanalles doorheen, ligt er ook aan wie het geeft, dat verschilt per dag. Het is wel vet kut, maar wel goed voor me.
|
Ik weet niet, je bouwt iig vast spieren op ofzo met zwemmen. Ik doe die meuk in een sportcentrum. Omdat ik nog een lief studentje ben kan ik voor 47 euro per jaar sporten daar. Dan kan je cursussen doen en meedoen aan algemene uren en dat soort dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|