Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik haat mensen die op het laatste moment iets afzeggen en me niet goed informeren. Ik zal wel weer een zeikerd zijn of zo, maar ik hecht WEL waarde aan afspraken en duidelijkheid. Maar kennelijk is dat voor anderen mensen niet echt belangrijk, want ik heb dit nu al zo vaak gehad.
![]() |
![]() |
|
Luiheid, ik had al zoveel nuttigs kunnen doen en nu zit ik in tijdnood en ondanks dat ik dat weet, ga ik nog niks doen
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben niet zo blij met mijn klas. Op zich zijn het wel leuke mensen hoor, maar we zijn nu met 37 man (of meer zelfs?) en het is gewoon veel te veel. Er zijn nooit genoeg materialen, zitplekken en werkplaatsen, het is moeilijk je aandacht bij de les te houden en het vreet energie. We worden wel bij veel vakken opgesplitst, maar het zou gewoon veel beter zijn als er twee klassen gemaakt werden. Zo achterlijk geregeld weer allemaal. En dan schijnt het ook nog eens dat er nog meer mensen bij komen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ff ontopic, ik ben niet zo blij met het feit dat m'n oog steeds zo'n zenuwtrek heeft ![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik nog niet in het appartement woon met mijn vriendje. Momenteel dus een studentenwoning. Ik hou er niet van als andere mensen aan mijn spullen zitten (ja okee, ligt eraan wat) en lawaai maken en zooi maken en bleh. Ik woon trouwens wel al een paar jaar op mezelf en gelukkig is het appartement waarschijnlijk eerder klaar dan verwacht.<3
|
![]() |
|
Marokkaanse mongolen
![]() Ontopic: Ik ben niet zo blij met het excuus van mijn moeder om zo weinig te doen in huis; "Ja, ik wil het wel, maar ik kan het niet, want ik ben zo moe door de overgang!" Jaja, en wel 4 dagen in de week naar de oudjes in het bejaardentehuis om daar vervolgens een paar uur vrijwilligerswerk te doen. En daar is ze niet te moe voor en dan heeft ze ook opeens geen last meer van de overgang! Het is niet eerlijk ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |