Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2009, 12:58
Martiño
Martiño is offline
Dat is erg naar ja. Gecondoleerd en sterkte!
Oud 26-08-2009, 14:40
Missy
Missy is offline
Heel veel sterkte Tink*. Gecondoleerd.
Oud 27-08-2009, 00:10
Verwijderd
Gecondoleerd, Tink*.

OT:
Mijn computervoeding was kapot, moest 55 euro dokken voor een nieuwe. Maar wel eigenhandig erin gezet en het werkt ook nog.
Oud 27-08-2009, 10:42
Verwijderd
Sterkte tink!

OT: dat iedereen maar dingen denkt die niet waar zijn!
Oud 27-08-2009, 11:37
Verwijderd
Dat ik voortdurend de neiging heb mezelf te onderschatten en me doemscenario's in te beelden van alles dat ik nog ga verpesten. Ik heb alleen nog maar mijn rooster opgehaald en de moed is me al in de schoenen gezonken. Ik haat onzeker en niet-stressbestendig zijn.
Oud 27-08-2009, 22:15
Verwijderd
De twee hertentamens ook niet gehaald, waarbij eentje samen met een werkstuk maar net onvoldoende is.

Als ik geen extra punten uit de inzage weet te slepen kost dit me sowieso weer een jaar extra...
Oud 28-08-2009, 14:06
Miekje*
Miekje* is offline
Dat mijn moeder net zeurde over dat ik mijn zooi niet opruim. Nee, vind je het gek, als ik daar geen zin meer in heb omdat ik de andere zooi nog op moest ruimen, de trap nog moest stofzuigen, de was nog moest doen en de huiskamer nog moest stoffen?
Oud 28-08-2009, 14:37
Verwijderd
Citaat:
De twee hertentamens ook niet gehaald, waarbij eentje samen met een werkstuk maar net onvoldoende is.

Als ik geen extra punten uit de inzage weet te slepen kost dit me sowieso weer een jaar extra...
Knake.

Anyway, mijn resultaat wbt beroep BNS is ook net binnen, en het feit dat het in dit topic staat is duidelijk genoeg, denk ik.

Laatst gewijzigd op 28-08-2009 om 16:32.
Oud 28-08-2009, 15:17
Verwijderd
Dat ik mijn vriendje al zeven weken niet heb gezien en ik deze laatste week zonder hem slecht trek.
Oud 31-08-2009, 19:49
Verwijderd
Dat de plek waar ik vrijwilligerswerk doe op het moment ramkut is en ik dus heel snel weg wil en heel snel iets anders moet vinden.
Oud 31-08-2009, 19:50
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dat de plek waar ik vrijwilligerswerk doe op het moment ramkut is en ik dus heel snel weg wil en heel snel iets anders moet vinden.
Ik las Rankut en dacht dat dat een plaats ergens ver weg was.
Oud 31-08-2009, 19:51
Verwijderd
Haha, nee, het is mijn Limburgse woordenschat.
Oud 31-08-2009, 19:53
Allure
Allure is offline
En dat je met 'en ik dus heel snel weg wil' bedoelde: tijdelijk in het buitenland wonen.
Oud 01-09-2009, 05:56
Verwijderd
Ik haat mensen die op het laatste moment iets afzeggen en me niet goed informeren. Ik zal wel weer een zeikerd zijn of zo, maar ik hecht WEL waarde aan afspraken en duidelijkheid. Maar kennelijk is dat voor anderen mensen niet echt belangrijk, want ik heb dit nu al zo vaak gehad.
Oud 01-09-2009, 08:03
Missy
Missy is offline
Groepsindeling.
Oud 01-09-2009, 12:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Luiheid, ik had al zoveel nuttigs kunnen doen en nu zit ik in tijdnood en ondanks dat ik dat weet, ga ik nog niks doen
Oud 01-09-2009, 14:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kostte me vijfhonderd jaar om de Broekmans&van Poppel te vinden (ik zat in het verkeerde stadsdeel, fail -_-). Had ik hem eindelijk gevonden, hebben ze het boek nog niet. En de facultatieve boeken waren in totaal 50 euro, terwijl ik op 30 rekende.
Oud 01-09-2009, 15:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Het kostte me vijfhonderd jaar om de Broekmans&van Poppel te vinden (ik zat in het verkeerde stadsdeel, fail -_-). Had ik hem eindelijk gevonden, hebben ze het boek nog niet. En de facultatieve boeken waren in totaal 50 euro, terwijl ik op 30 rekende.
Mijn gitaarleraar zegt dat je Broekmans en van Poppel telefonisch moet bereiken ofzo, dan gaan ze op zoek naar zo'n boek voor je.
Oud 01-09-2009, 15:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze bestellen die boeken, want als je als muziekwinkel naast een conservatorium zit dan haal je ook de boeken in huis die op dat conservatorium worden voorgeschreven Maar ze hebben ze dus nog niet. ^^
Oud 01-09-2009, 19:57
Verwijderd
Van die asociale kut-marokkanen die de trein instappen als nog niemand is uitgestapt. Ik krijg daar echt Wilders-neigingen van
Oud 01-09-2009, 20:22
Philosophy
Philosophy is offline
Dat school zo erg tegenvalt. Ik heb totaal geen zin meer. En ik voel me heel erg ongelukkig.
Oud 01-09-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Dat school het hier zo erg tegenvalt. Ik heb totaal geen zin meer. En ik voel me heel erg ongelukkig.
En dat belangrijke mensen niet terugmailen!
Oud 01-09-2009, 21:23
Verwijderd
Dat discussieprogramma met Giel nu op 3

Emo's
Anti-emo's
Mensen die gewoon normaal doen en niet zo lopen te zeiken
Oud 01-09-2009, 22:22
Rationeel
Rationeel is offline
dat koleretuig net in de bios tijdens inglorious basterds. van die kansloze feyenoordhooligans die de hele tijd "jeaudee, jeaudee!" door de film heen schreeuwden
Oud 01-09-2009, 22:31
Verwijderd
Godsamme, wat is Pacific Poker toch een kutsite. De meest debiele kneuzen winnen met de slechtste handen op de vreemdst mogelijke manieren. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n bizarre losing streak meegemaakt als daar.
Oud 01-09-2009, 22:57
Verwijderd
T-Mobile

Belstatus opvragen lukt niet via de site, er is ook geen telefoonnummer bekend, en als je ze wilt mailen, krijg je een verwijzing naar hun Veelgestelde Vragen zonder een zichtbaar emailadres
Oud 02-09-2009, 09:25
Tink*
Tink* is offline
Dat mijn ex al na twee maanden een ander chickie heeft.
Oud 02-09-2009, 09:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
T-Mobile

Belstatus opvragen lukt niet via de site, er is ook geen telefoonnummer bekend, en als je ze wilt mailen, krijg je een verwijzing naar hun Veelgestelde Vragen zonder een zichtbaar emailadres
klereding is al een maand niet werkend
Oud 02-09-2009, 09:59
Verwijderd
Al die bureaucratie het is niet normaal meer. Vooral als instantie A zegt: Om toegelaten te worden moet je een certificaat halen bij instantie B. En bij instantie B heeft niemand van dat certificaat gehoord.
Oud 02-09-2009, 11:26
drukknoopje
drukknoopje is offline
Mannen die geen kadootjes kopen voor trouwdagen
Oud 02-09-2009, 14:45
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ons internet fuckinglangzaam aan het doen is
Oud 02-09-2009, 14:49
Verwijderd
Dat onze hond gister aangereden was. Beest ligt wel wat in de kreukels.
Oud 02-09-2009, 14:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ooh havock wat eng! Leeft hij nog?
Oud 02-09-2009, 16:26
Verwijderd
Ik ben niet zo blij met mijn klas. Op zich zijn het wel leuke mensen hoor, maar we zijn nu met 37 man (of meer zelfs?) en het is gewoon veel te veel. Er zijn nooit genoeg materialen, zitplekken en werkplaatsen, het is moeilijk je aandacht bij de les te houden en het vreet energie. We worden wel bij veel vakken opgesplitst, maar het zou gewoon veel beter zijn als er twee klassen gemaakt werden. Zo achterlijk geregeld weer allemaal. En dan schijnt het ook nog eens dat er nog meer mensen bij komen.
Oud 02-09-2009, 20:19
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Kleutertaal.. Doe eens normaal Nederlands spreken
Oud 03-09-2009, 06:41
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Van die asociale kut-marokkanen die de trein instappen als nog niemand is uitgestapt. Ik krijg daar echt Wilders-neigingen van
De mensen die uitstappen moete gewoon sneller uitstappen, dus min of meer door de deur lopen voordat ie open is.

Ff ontopic, ik ben niet zo blij met het feit dat m'n oog steeds zo'n zenuwtrek heeft
Oud 03-09-2009, 09:42
Verwijderd
Citaat:
De mensen die uitstappen moete gewoon sneller uitstappen, dus min of meer door de deur lopen voordat ie open is.
Alsof dat een excuus is. Bovendien waren mensen al aan het uitstappen, deze mongolen kwamen er gewoon doorheen denderen.
Oud 03-09-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Kleutertaal.. Doe eens normaal Nederlands spreken
Oud 03-09-2009, 14:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn gig is gecancelled.
Oud 03-09-2009, 14:32
Verwijderd
Dat ik nog niet in het appartement woon met mijn vriendje. Momenteel dus een studentenwoning. Ik hou er niet van als andere mensen aan mijn spullen zitten (ja okee, ligt eraan wat) en lawaai maken en zooi maken en bleh. Ik woon trouwens wel al een paar jaar op mezelf en gelukkig is het appartement waarschijnlijk eerder klaar dan verwacht.<3
Oud 03-09-2009, 15:54
Verwijderd
Dat de Efteling duur is, en niet te bereiken!!
Oud 03-09-2009, 15:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Alsof dat een excuus is. Bovendien waren mensen al aan het uitstappen, deze mongolen kwamen er gewoon doorheen denderen.
Net waren het nog marokkanen!
Oud 03-09-2009, 17:19
Miekje*
Miekje* is offline
Marokkaanse mongolen

Ontopic:
Ik ben niet zo blij met het excuus van mijn moeder om zo weinig te doen in huis; "Ja, ik wil het wel, maar ik kan het niet, want ik ben zo moe door de overgang!" Jaja, en wel 4 dagen in de week naar de oudjes in het bejaardentehuis om daar vervolgens een paar uur vrijwilligerswerk te doen. En daar is ze niet te moe voor en dan heeft ze ook opeens geen last meer van de overgang! Het is niet eerlijk .
Oud 04-09-2009, 00:02
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dat is idd een excuus, als mensen niet snel genoeg uitstappen dan krijg je dat.
Oud 04-09-2009, 00:36
Rationeel
Rationeel is offline
mensen die niet snel genoeg uitstappen en zich door de reeds instappende menigte moeten boren zijn net zo vervelend als mensen die al instappen terwijl de hele lading nog uitstapt. en het laatste daar doelt N00dles op en dat weet jij ook best
Oud 04-09-2009, 08:39
Verwijderd
Wat ook irritant is: die mensen die heel gepikeerd reageren als je instapt, terwijl zij heel laat nog aan komen kakken.
Oud 04-09-2009, 11:15
Verwijderd
Dat het collegejaar alweer is begonnen en dat het huis een teringzooi is. Ik heb nog helemaal geen zin om van alles te gaan doen
Oud 04-09-2009, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is idd een excuus, als mensen niet snel genoeg uitstappen dan krijg je dat.
Jij was die Marokkaan, geef maar toe.
Oud 04-09-2009, 13:15
Verwijderd
datik nog drie kwartier moet nietsen en al mijn huiswerk al gedaan heb.

Oja en dat ik naar rookworst stink

Laatst gewijzigd op 04-09-2009 om 13:24.
Oud 04-09-2009, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jee wat vervelend, niksen en je huiswerk af! Ik zou niet met je willen ruilen hoor!

Regels voor berichten