![]() |
|
![]() |
- 1,67m
- 57kg - Ben een beetje bijgekomen en als ik terug dat gewicht kan bereiken voel ik me terug beter, zelfzekerder en dan voel ik me niet zo afschuwelijk (telkens wanneer ik nu in de spiegel kijk zie ik een dik zwijn ervoor staan)
||
Citaat:
En als ik jouw ideale gewicht zie, dan denk ik echt, dat kan echt niet goed gaan. Je bent 16, je weegt dan 10 kilo lichter dan ik (ook 16) terwijl ik ook nog eens ietsje kleiner ben. En ik zit (volgens alle dokters en de hele ritsrats) op mijn gewicht net boven de gevarengrens. Ik weet niet hoeveel jij nog gaat afvallen, maar denk alsjeblieft goed na over jezelf. Ik dacht ook dat ik meer zelfvertrouwen kreeg als ik afviel> nou niet dus, wat overbleef van mij was een skeletje, en ik had totaal geen zelfvertrouwen meer, nu, nu ik geholpen ben, en mooi op gewicht ben, nu heb ik echt zelfvertrouwen. Toen niet. Sorry, voor het hele verhaal, ik werd even helemaal gek toen ik al die topics zag staan, ik vind het zorgwekkend dat veel mensen hier zo op hun gewicht gefocust (of hoe je dat ook schrijft) zijn. Alsjeblieft, denk goed na, voor je besluit of zoveel af te vallen!
Laatst gewijzigd op 19-08-2002 om 17:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nu rond de 1.66. Ik weet niet hoeveel ik wil wegen. Ik heb altijd zoiets gehad van "assik maar onder de 50 blijf". vroeger was mn streefgewicht *schaam* 35 kilo, maar ik zie nu in dat dat absurd laag is en zelfs zeer ongezond. Ik wil nu graag rond de 48 kilo. dan heb ik geen vetrolletjes of buikjes maar ben ik ook niet te mager.
|
![]() |
|
![]() |
ik ben 1.70 lang
streefgewicht 61 kilo omdat ik heel lang (met deze lengte ook) zo veel gewogen heb en me daar goed bij voelde. een paar kilo afvallen (dus minder snoepen dan nu) en ik ben weer op het goede gewicht
|
Ik ben ongeveer 1.72 en ik weeg 50 kg.
Ik vind het zelf wel best zo. Ik hoef voor mezelf niet zwaarder te worden. Ik kan nog redelijk normaal kleren kopen, alhoewel veel ook wel te groot is, maar ik vind mezelf goed zo en voel me er lekker bij, dus so why not.
|
Verwijderd
|
Mensen, mensen, waar zijn we nou helemaal mee bezig..
![]() Slank zijn is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegt. Dat wil niet zeggen dat je er niet leuk uit kan zien, sjees.. Ehm, ik ben 1,75 meter en ik zou graag 65 kilo willen wegen (zit er nu iets boven)..Vind ik een ideaal gewicht voor die lengte..En dan ben je nog niet eens vet dusss.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.79
57/58 waarom? omdat ik dat nu weeg, alles kan eten wat ik wil, en me daar lekker bij voel... heb alleen deze vakantie veel te veel junkfood gehad, daardoor voel ik me net iets minder lekker, maar niet omdat ik het te 'dik' vind, want dat is niet zo... maar voelt gewoon ongezonder.... maar ja gewicht is gewoon wat je gewend bent en waar je je lekker bij voelt toch... en waarbij je kleren passen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik snap wel wat je bedoeld, namelijk dat mensen irreele gewichten willen hebben, liefst zo slank mogelijk willen zijn (lees: dun). Ondanks dat hun lengte, leeftijd en bouw een ander gewicht nodig heeft. Als je 1.70 bent en 65 kilo, en je gaat je alleen maar beroerder voelen als je gaat lijnen omdat je per se onder de 60 wil wegen (bijvoorbeeld), dan moet je er toch eens behoorlijk over na gaan denken om het erbij te laten zitten en te genieten van het leven. Ik denk dat dat is wat jij ook bedoelde..
|
![]() |
1. 1.76
2. Tussen de 56 en 62 kilo. Ik weeg nu iets van 59/60. Het is heel raar, als ik onder de 60 weeg en ik eet meer dan anders, ga ik 60 wegen. Maar als ik dan veel ga eten, kom ik niet aan. Mijn lichaam is dus gewoon gebouwd op de 60 kilo, best handig eigenlijk! Ik word dus niet zwaarder! 3. Omdat ik me er goed bij voel, niet te slank of te dik ben. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1.72 cm en weeg 65, genoeg vind ik en zeker neit te weinig, maar het kan me niet zo veel schelen.
Ik sta zelden op de weegschaal want ik vind dat gewicht niet zo veel zegt. Je moet je goedvoelen in je vel, en je kan 2 personen hebben die hetzelfde wegen maar een andere lichaamsbouw hebben. maargoed, ben niet zo goed in uitleggen van m'n mening ![]()
|
![]() |
![]() Ik heb nu pas eigeilijk het topic eens doorgelezen en ik vind dat de streefgewichten wel weinig zijn ! Ik ben helemaal niet DIK ofzo.. toch weeg ik 65. eigleijk vind ik dat nog wel goed, ik weeg al een hele tijd 65 en vele verschieten ook wel een beetje omdat ze het een beetje veel vinden ![]() heb ik dan zware botten ofzo ? ![]() of misschien zeggen ze dat zomaar ![]() ok, er mag wel een beetje van men billen ofzo, maar wie vind dat niet ? ![]()
|
![]() |
1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) 1. Ik ben 1.68 2. Mijn ideale gewicht is rond de 58 kg 3. Omdat ik me dan goed voel en kleren mij mooier staan dan dat ik ben zoals nu met mijn 66 kg. |
![]() |
|
Ben nu 1.84 en 66 kg. ('s ochtends gewogen)
Vind ik op zich een prima gewicht, ik ga me zorgen maken als ik binnen een maandje ineens naar de 70 ga. En mischien word ik in de toekomst wat zwaarder doordat ik probeer om vet te vervangen door spieren.
|
mag ik even opmerken dat al die meisjus hier imo echt veel te weinig willen wegen??? ik wete niet hoe t zit met jullie bouw enzo, maar 52 kilo willen wegen als je meer dan 1.75 bent? beetje licht lijkt mij. niet echt gezond.... vraag maar eens aan je dokter of die het r wel mee eens is
![]() ik ben ong 1m 72 en ik wil ong 65-70 kilo wegen. mijn zus is net zo lang als ik en weegt ong 68 kilo en die ziet er gewoon goed uit. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet hoe lang je bent, maar ik zou heel graag 65 kilo willen wegen, echt waar... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
pas wegde ik me en schrok me de pleuris! en ook de mensen die naast me stonden
![]() maar wat jullie wegen is niet normaal zo weinig ( of ik weeg te veel) zijn jullie allemaal small gebouwd of zo ? jesus als ik hier me gewicht zou vertellen zou jullie denk verbaast staan maar goed . het ligt er ook aan of je zwaar gebouwt ben ..als zou ik in de 60 kilo wegen dan zouden mensen denken dat ik op sterven ligt .... ik heb totaal geen streef gewicht ...maar ik moet niet zo zwaar worden dat ik een modder vette gast ben. m,n gewicht gaat ik niet zeggen want gewicht zegt geen fuk! laten we het er maar op houden dat je me niet zo snel omverbeukt. anyway ...weest blij met uw zelf ...en vreet wat je vreten want dan ben je het meest gelukigst!!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben 1.80 en weeg ca 87 kg; wat voor mijn lengte nogal veel is. Maar ja; ik heb nogal enorme beenspieren, wat mijn "overgewicht" (quetelet 26) verklaart. Is overigens bijzonder onhandig omdat ik dus veel te wijde broeken moet kopen (willen ze om m'n benen passen tenminste) waardoor die dus altijd afzakken...
![]()
|
Verwijderd
|
k ben 1.70 m ofzow..zou wel 52/53 kilo willen wegen, bij dat gewicht zou k me niet te dik voelen, zitten kleren gewoon lekkerder enzow....maar k vinnet ook wel best zo een paar kilootjes zwaarder, ga niet drastisch lijnen om me iets beter te voelen..hou teveel van lekker eten
![]() |
![]() |
|
![]() |
1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) 1-1.66 2-53 3-omdat het dan gewoon goed zit,niet vet,niet dun ,gewoon alleen jammer dat het nu 56 is haha ![]()
|
Ik ben 1.87 en weeg op dit moment 81 kilo. Vind dat eigenlijk wel een goed gewicht (maar het moet niet meer worden). Een jaar geleden woog ik niet veel meer dan 70 kilo en daar voelde ik me toch niet zo prettig bij. Daarom mezelf op een vorstelijk dieet gezet, met de 10 kilo extra tot gevolg. Nu alleen nog zien dat we het vet in wat gezonder weefsel omzetten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
1. 1.67
2. 55 kg 3. dan zou ik dun zijn voor mijzelf! Nee, echt, ik hou een kont enzo (die is aanwezig, als je begrijpt wat ik bedoel) maar dan zou ik mooie vormen hebben en best heel slank lijken. Ik vind dat hele dunne ook zeker niet mooi dus is dit een goed gewicht. Ik zou mezelf mooier vinden en glukkiger zijn. Mijn zus zat een paar jaar geleden ook op dat gewicht (we zijn even groot) en had toen echt een mooi figuur.
||
Citaat:
Tis ook niet eerlijk he, dat ik zo klein ben! Was ik zou lang zou ik ook mooi zijn.
|
![]() |
1) 1.68 m.
2) 55 kg 3) Omdat ik me op dit moment heel vervelend voel in mijn lichaam, en het ook echt nodig is om af te vallen. Het valt me trouwens op dat zoveel mensen zo slank willen zijn. Ik bedoel, ik zie allemaal mensen die langer zijn dan ik, maar ook lichter willen wegen. Om eerlijk te zijn, zou 55 kg voor mij een hele overwinning zijn. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ideale gewicht Kanelemans | 33 | 25-05-2008 22:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem? love-THE-world | 333 | 19-06-2005 07:42 | |