ik heb behoefte aan een groot glas water.. telt dat?
30-08-2009, 23:47
Verwijderd
Dat moet niet moeilijk te verkrijgen zijn.
30-08-2009, 23:48
Verwijderd
Ik heb geen sigaretten meer en ben nu dronken een motivatiebrief aan het schrijven. Het moet niet gekker worden.
30-08-2009, 23:48
Verwijderd
Nee, het is ook al weer op (snel he?!)
Nu twijfel ik of ik een glas baileys neem, aan de ene kant heb ik er heel veel zin in, aan de andere kant wil ik niet nu nog drinken en ben ik ook alleen en zielig enzo..
30-08-2009, 23:55
Verwijderd
Hoezo 'nu nog drinken'? Het is kwart voor één.
31-08-2009, 00:10
Verwijderd
31-08-2009, 00:14
Verwijderd
Ik ga ff lezen en dan pitten. Mijn pa zei dat het een goed boek is maar het is weer zo'n nederlandse vertaling, bleh. Als ik hem niet dig pak ik gewoon de volgende Dresden files
31-08-2009, 00:51
Verwijderd
havock, meet jij wel eens mensen?
@jaeger, nou ik heb er net een heeeele lange zware werkdag op zitten, ik twijfel nog steeds.
31-08-2009, 04:43
Verwijderd
kunst, wat is het geworden?
31-08-2009, 04:44
Verwijderd
ik moest denken aan de crematie van een opa van twee vrienden van me vroeger. Een tweeling, die knulletjes waren een jaar of 6 /7 tijdens de crematie, keihard janken, helemaal kapot. En opeens waren ze kwijt. Tijdens de dienst. Toen is iemand ze gaan zoeken, stonden ze te voetballen op het uitstrooiveldje Echt helemaal onder het as.
31-08-2009, 04:44
Verwijderd
goed verhaal manon, jaaaa en dat om kwart voor 6!
31-08-2009, 05:05
Verwijderd
oke ik zag een facking dikke gigantische zwarte spin, nu kan ik helemaal niet meer slapen want hij liep op de muur naast mijn bed
31-08-2009, 05:38
Verwijderd
Goeiemorgen. Aangezien ik vandaag nog geen colleges heb, ga ik zodirect met de trein naar Namur.
Wordt iemand altijd direct gecremeerd? Dat heb ik me altijd afgevraagd... Wat is dan de reden dat je zo lang moet wachten voordat je de urn krijgt?
nee, het is in ieder geval niet zo dat de fik erin gaat terwijl de familie koffie staat te drinken. daar gaan, afhankelijk van de drukte, wel wat dagen overheen
ik moest denken aan de crematie van een opa van twee vrienden van me vroeger. Een tweeling, die knulletjes waren een jaar of 6 /7 tijdens de crematie, keihard janken, helemaal kapot. En opeens waren ze kwijt. Tijdens de dienst. Toen is iemand ze gaan zoeken, stonden ze te voetballen op het uitstrooiveldje Echt helemaal onder het as.
Kan ik me voorstellen, ik ben zelf echter geen sentimenteel persoon. Ik herinner mensen me zoals ik ze kende, niet aan de hand van een stuk steen met een naam er op, noch via een potje met as er in. Ik dnek dat het ook een stukje is van hoe je tegen de dood aan kijkt.
True, ik heb het zelf ook niet nodig, ga bijna nooit naar het graf toe. Maar mijn oma bv gaat wel twee keer per week sowieso. Sommige mensen hebben dat plekje om naartoe te gaan een beetje nodig en sommige mensen niet.
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
avatarspel. Ik dacht ik bouw even in een uurtje een basisopzetje, maar op de een of andere reden krijg ik de tijdverloop niet goed gekoppeld aan de vragen.