Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jullie al zo'n lange tijd graag een kindje willen en jullie zeker weten dat het economisch mogelijk is, is het toch alleen maar leuk om op redelijk jonge leeftijd een kind te krijgen?
![]() Gefeliciteerd hoor.
||
Citaat:
![]() Ik heb gisteren een CTG-scan, echo en inwendig onderzoek gehad om te kijken of orkje het nog naar z'n zin heeft in mijn buik. Hier kwam uit dat hij het nog prima doet, dus laten ze hem nog even lekker zitten. Morgen moet ik nog een CTG-scan laten maken, en een afspraak voor wanneer ze het gaan opwekken, als ie nog steeds niet uit zichzelf komt. Ik hoop heel erg dat hij toch nog zelf besluit om eruit te gaan, want wil veel liever thuis bevallen dan in het ziekenhuis.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ drukknoopje: Ik hoop dat de kleine nog uit zichzelf komt! Ik zeg en zei trouwens ook steeds 'hij'. 'Zij' vind ik definitiever een meisje dan 'hij' een jongen. 'Het' vind ik helemaal niks namelijk, en hij zegt dan wat makkelijker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft ook wel weer iets ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Mn zusje is ook 11 dagen na mn moeder jarig en ze was een week te laat geboren. Als ze dus 4 dagen te vroeg was waren ze ook samen jarig geweest...mijn ouders kunnen blijkbaar ook niet zo goed plannen ![]() Aan de andere kant, niet iedereen wordt zomaar zwanger en je wordt ook niet altijd direct zwanger als je met anticonceptie stopt, dus of er wel altijd zo veel valt te plannen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig kwam mijn zus eind juli en ik 18 augustus ![]() |
![]() |
|
Mijn moeder was al bijna twee weken uitgerekend toen ze jarig was, dus zij was ook wel bang dat wij tegelijkertijd jarig zouden zijn. Maar ik bleef gewoon nog een week zitten
![]() @Nonaj: ![]()
|
Hij zit er nog steeds
![]() Het is wel een vreemde verjaardag zo; vanmorgen weer een ctg gehad. Vorig jaar was ook heel raar, toen hadden we net 3 dagen de sleutel van ons huis en waren we druk aan het sausen. Overigens komt het in mijn familie ook vaak voor dat mensen tegelijk jarig zijn. Mijn twee zussen (waar nog een zus en 6 jaar tijd tussen zit) zijn ook op dezelfde dag jarig. De man van de zus die daar tussen zit, is ook op die dag jarig. 3 jarigen op 1 dag dus. Die andere zus en ik hebben ook rare datums: zij is jarig op 10-2 en ik dus op 2-10. Mijn man is tegelijk jarig met mijn neefje die nu 4 is. Mijn moeder was van mij uitgeteld op haar eigen verjaardag, maar ik was twee weken later pas geboren. En ik was dus de 18 uitgeteld, en verwachtte de baby zelf stiekem de 28ste, tegelijk met een nichtje van me. Maar nu zit ie er nog en denk ik, hij komt vast stiekem nog vandaag (nog geen signalen daartoe trouwens). Hoewel morgen een stuk handiger zou zijn...
||
Citaat:
![]() Ik vind trouwens het idee dat mijn ouders seks hebben gehad raarder dan het idee dat ze het op hun verjaardag hebben gedaan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ohja, en als je adhv de echo weet hoe lang je zwanger bent, dan is het ook niet zo raar te weten dat je bv. toen net op vakantie was ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
raar, ik droomde gisteren dat ik zwanger was en ik heel blij naar mn moeder ging om beginnend buikje te laten zien: Kijk je ziet t al! En ineens kwam er een hand in beeld die heel hard prikte en toen kreeg ik een miskraam.
Wat was ik verdrietig zeg ![]() Zo naar dat mn hormonen echt gruwelijk aan het rommelen zijn, maar dat mn verstand echt zegt: nee niet doen, is helemaaaaal niet verstandig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders weten het precies van mijn broertje
![]() ![]() Ik vind het vooral raar om te weten dat ik nu seks heb in het bed waarin ik zelf verwekt ben ![]() |
![]() |
|
Eindelijk heb ik nu wat leuks te vertellen! Afgelopen zaterdag is na een gel-opwekking onze dochter geboren
![]() Net geboren (en nog lekker vies) ![]() Een halfuurtje geleden, lekker in bed ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 |