Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat? ga nou niet zeuren van hypokriet enzo, want omdat ik zelf blow hoef ik het toch niet van anderen goed te keuren? |
![]() |
|
Zo erg is alcohol nou ook weer niet hoor, vind ik dan. Zolang je er verantwoordelijk mee omgaat. Roken is gewoon vies en een slechte gewoonte waar je snel verslaafd aan raakt dus daar moet je nooit mee beginnen.
![]()
|
![]() |
Op me 14e begonnen met drinken, toen die tijd meer dan nu! Nu let ik er wel op en drink ik alleen iets meer als ik er echt zin in heb. (niet elke week, dat kan soms wel een tijd duren!) Meestal als ik drink drink ik een biertje of 2 a 3.
Verder rook ik regelmatig waterpijp (fruit tabak) en soms een blowtje. |
![]() |
|
ja relaties met oudere mensen toch wel(boven de 20), en verre treinreizen maken wat eigenlijk niet mag(van mn ouders).
@volk: hahah die is echt goed, dat heb ik nog nooit gehoord, mischien moet ik je een idee geven, begin maar met een paar sokken ![]() haha en roken en drinken dat doe ik sowieso niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik blow anders omdat het fijn is
![]() sinds kort weer een nieuwe erbij, tabak kopen(rook het niet, maar haal het voor anderen, op 1 of andere reden vragen ze een vriend die 2 meter lang is ofzo wel naar z´n id en mij nooit, terwijl ik er niet echt ouder uitzie dan ik ben ofzo, volgens een vriend van me zou dat komen omdat hij een wigger is en ik een metahead, al ben ik niet echt zichtbaar metalhead) |
![]() |
|
Ik begon met drinken op mijn 15de (en ik geloof dat dat nog best laat was als ik de verhalen van anderen hoorde/hoor) en daarnaast ook zo'n beetje alles erbij. Maar alles binnen de perken. Zo heb ik nu ervaring met drank (ook wat zwaarder stuff, wat ik dus nog niet mag eigenlijk. En eigenlijk vind ik het ook niet lekker, dus dat is niet zo erg
![]() Maar dat kwam eigenlijk alleen door een paar nieuwe, wat oudere, vrienden. En nu ben ik heel (klein beetje meer) braaf ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelfs nog nooit alcohol gedronken voor m'n 16e. Nu drink ik drie keer per jaar een biertje. Roken vind ik geldverspilling en het lijkt me niet lekker, al heb ik geen problemen met de sigarettenrook van iemand anders. Sigaren vind ik wel ontzettend stinken. Ik gebruik ook geen drugs en rijd nog geen auto.
Ik werk wel met gevaarlijke dieren. Mijn beste vriendin heeft een hamster die me wil vermoorden.
|
van mijn ouders mocht ik om elke week een biertje drinken toen ik 15 was, that was it. wel goed van mijn ouders, heb nooit extreem veel alcohol gedronken. roken vind't ik nutteloos en maakt je kapot. blowen doe ik ook niet aan. en voor de rest werkte ik op mn 15de 14 uur per week wat ook niet mocht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
veel te groot verschil Anoniiem | 39 | 20-03-2011 13:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
OMG grijze haren mn* | 19 | 14-06-2010 13:35 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst?? Verwijderd | 500 | 08-06-2010 12:23 | |
Flora & Fauna |
dierenmishandeling, ik ben KWAAD Kaa | 14 | 26-10-2003 19:17 | |
Psychologie |
Liever alleen, maar té jong voor alleen wonen Miracle | 24 | 26-07-2003 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal) sunflouwer | 1 | 23-04-2002 08:58 |