er is niks perfects aan, het is mijn plan om na m;n studie met een auto rond te reizen, ervaringen opdoen en nouja klinkt lame maar om gelukkig te zijn met weinig materiaal, dat lijkt me zo mooi
er is niks perfects aan, het is mijn plan om na m;n studie met een auto rond te reizen, ervaringen opdoen en nouja klinkt lame maar om gelukkig te zijn met weinig materiaal, dat lijkt me zo mooi
Dat klinkt alweer heel anders dan wat je hierboven zei, toch?
20-09-2009, 22:44
Verwijderd
er is een of andere slangenhouder bij dwdd, wat een verschrikkelijke man
zoals beloofd (maakt tante dus voor familie en vrienden only)
Dit hoort in het OMG topic, want OMG!
20-09-2009, 22:46
Verwijderd
Als je altijd alles aan één ding verwijt, of uitkijkt naar één ding en denkt dat dat je gelukkig zal maken, zal het nog tegenvallen als je dat probleem oplost of datgene wel bereikt. Blijkt dat het zo allemaal niet in elkaar zit.