Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() les geven zit me in het bloed denk ik ![]() onder-bovenbouwsysteem snap ik niet. Iets typisch nl? respect afdwingen! dat moet je doen en dat kan alleen als je jezelf respecteert op eerste plaats en de anderen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
(en volgens mij is met vmbo klas vier ook onderbouw, but not sure) maar met bovenbouw moet je slim voor zijn bedoel ik dat je van die wijsneusjes hebt zoals bijv. kazet of paranoide vroeger vast geweest zijn, die dan tegen je gaan zeggen dat het niet klopt wat je zegt. In principe is dat niet erg, je kunt gewoon zeggen dat ze gelijk hebben, of dat ze geen gelijk hebben, net wat het geval is, maar als je constant verbeterd wordt door je leerlingen wordt je niet blij. En als zo'n VWOplussertje toevallig interesse heeft in een onderwerp waar jij het over gaat hebben is de kans groot dat hij er meer van weet dan jij als jij je er niet ook ziek goed in verdiept hebt. (niet dat ik dat dus ooit meegemaakt heb, maar dat kan ik me zo voorstellen) (vwo is het hoogste gewone niveau in NL en vwoplus is voor de kindjes die het dan nog steeds te makkelijk vinden) ach respect, je moet gewoon orde houden. dat kan heel technisch. tis een beetje een theaterstukje opvoeren, net doen alsof het belangrijk is wat je vertelt. En als je van leerlingen houdt dan heb je vanzelf respect.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou sleeptaim!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
hahaha ![]() Maar zo'n wijsneuzen zijn ergens ook wel leuk; houdt je les interessant, je houdt debatten en dat is goed en je kunt de appel vanuit verschillende kanten zien ![]() Ik zou er geen probleem mee hebben, als ze zich maar beleefd gedragen en niet de betweter gaan uithangen want dan heb ik ook wel mn truucjes om ze koppie kleiner te maken ![]() |
![]() |
|
Lerares worden lijkt me het vreselijkste wat er is. Ik HAAT kinderen. Ik haat mensen sowieso , maar kinderen vooral. En wanneer mensen horen dat ik Engels studeer denken ze bijna allemaal dat ik dan voor de klas wil gaan staan. Als ik dan uitleg dat ik dat never nooit niet ga doen kijken ze me beduusd aan en zeggen ze: "maar wat moet je dan met zo'n studie?"
aaargh ![]() [/misantroop modus]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Irl zie ik vaak hordes debielen om me heen en dan kan ik er niks aan doen. Vooral op m'n werk is het erg, want er is geen ergere debiel dan een hongerige debiel. Sinds ik daar werk en ik dagelijks honderden mensen langs zag komen, weet ik dat het somber gesteld is met het volk. Maar verder heb ik een heel leuk leven hoor, zolang ik erg drukke plekken maar mijd. Ik kan echt steeds slechter tegen grote evenementen, zelfs op lowlands dit jaar ergerde ik me kapot. Ik voel me steeds meer als Dan Ashcroft uit Nathan Barley:
|
![]() |
|
|