Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik schrik niet zo snel, maar ik had net een rolberoerte die zijn eigen rolberoerte had kunnen hebben zeg maar.
ik deed mijn voordeur open en er kwam opeens een zwerver naar binnen gevallen ![]() die eikel lag tegen mijn deur te slapen! nouja, ik hoop dat het slapen was, want hij werd niet echt wakker ofzo. ik heb hem een beetje opzij geduwd met mijn benen en daarna heel hard de deur dichtgetrokken. maar ook toen gaf hij eigenlijk geen krimp. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien was hij dood.
Internetnerdjes help plz ![]() Als ik mijn mail wil bekijken krijg ik normaal een popup met gebruikersnaam en wachtwoord en dan druk ik op enter want het staat er al en dan krijg ik mijn mail. Maar nu krijg ik geen popup en website kan niet worden weergegeven, met als reden: voor deze website dient u zich aan te melden. Bij verdere uitleg staat: website kan wel geladen worden maar geen permissie. Ik heb gecontroleerd of deze website pop-ups mag hebben, ja natuurlijk dat hebi k al lang zo ingesteld. Maar wat moet ik doen want ik kan niet bij mijn mail en daar kan ik nietzo goed tegen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goedemorgen! |
![]() |
|||
Citaat:
Iemand belde aan, ze deed open en een zwerver sprong gelijk naar binnen! ![]() ze moest deur met al haar krachten terugduwen Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|