Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe kwam je in het email-adres van de ene docent? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit geschorst.
Soms moest ik nablijven omdat ik te veel praatte of omdat ik spijbelde. Oja, ik ben er ook een keer uitgestuurd dankzij een vriendin van mij. We waren beide aan het tekenen omdat de les niet bepaald interessant was. Vriendin van mij werd betrapt en werd eruit gestuurd. Toen zei mijn vriendin dat ik ook aan het tekenen was en toen moest ik er ook uit. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In 5 havo kwamen we standaard maandag de eerste drie uur te laat. Ik had per jaar drie absentiekaarten vol, echter ben ik nooit geschorst.
Mensen in mijn klas waren daarentegen wel heel goed in automatic massmail versturen, zodra er een mailtje werd geopend, werd dat mailtje ongeveer 1000x opnieuw verstuurd. Geen wonder dat de schoolmail dat jaar niet toegankelijk was. ![]()
||
Citaat:
![]() al heb ik me niet héél erg misdragen, ik kwam alleen chronisch te laat, en dan ook echt te laat, één of twee uur. En ik greep elke kans om te kloten zonder dat je er al te veel straf voor kreeg aan. (die zielige docenten ![]() ![]()
|
![]() |
ik mocht een heel schooljaar geen nederlands volgen (ik had ruzie met een jongen en die docent was er tussen gekomen , maar ik was zo kwaad dat ik haar begon uitteschelden , toen had ik die jongen ook nog een klap gegeven en de klas uit gelopen)
ik ben zo vaak naar buiten gestuurd , meestal omdat ik geen huiswerk maakte of te druk was. mij ouders moesten ook iets van 4 keer op school komen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
GP van VS bartke518 | 256 | 01-07-2005 20:52 | |
Vrije tijd |
Kampioen van de goudengids divisie ? Spsup19 | 17 | 12-01-2005 19:48 | |