Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maar je moet je er wel voor intekenen eigenlijk, maar dat doe je dan stiekem niet ofzo.
![]()
|
![]() |
zometeen de dobbel palm indronk:
De mooiste en fierste Belgische trekpaarden worden er voor van stal gehaald, en terecht, want zij staan immers al jaren op de logo's van Palm. En dat gaat natuurlijk in stijl: een span van vier magnifieke Vossen trekt donderdag 5 november een ouderwetse brouwerskar door het centrum van de stad Delft. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kennen jullie dit verschijnsel:
Je bent aan het studeren/huiswerk aan het maken en je ziet het ineens even zitten omdat je het snapt (of denkt te snappen). Dan stop je, want dan denk je: "Nu heb ik tijd om even iets anders te doen. Ik snap het allemaal dus veel hoef ik toch niet meer te doen." |
![]() |
||
Citaat:
Dus toen moest ik lachen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
beste zou ook slechtste kunnen zijn
maar dat doet jou misschien pijn woorden die niet bestaan tsja dat heeft iedereen zo gedaan ligt het misschien aan de ritmiek zit in je gedicht een piek ik weet ik dicht nu heel erg slecht maar ik heb dat recht want ik doe niet mijn best het is soggen in een gewest het wordt steeds stommer beetje bij beetje dommer ik hou niet van komkommer |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nomnom, wrapjes in de oven!
![]() En ik heb besloten dat ik toch mijn moeder maar ga e-mailen, dat ik vind dat ze te weinig aandacht aan ons besteed. Ze werkt alleen nog maar. Ze is nog nooit op mijn kamer geweest (ik woon er inmiddels al 3 jaar), ze is niet bij mijn broer op z'n diplomauitreiking geweest, in de zomervakantie had ik gesmst of ze iets leuks wilde gaan doen een keer in de vakantie, maar toen kreeg ik ook de reactie dat ze het te druk had en nog meer van dat soort dingen. Grappig dat ze wel met haar vriend 10 dagen op vakantie kan. Voelt best raar om zoiets tegen je moeder te moeten vertellen. ![]() |
![]() |
|
Allure SOGt haar leven door,
dus hoort zij plots in koor: Allure, jij domoor! Jij stomme, stomme kletsmajoor! Leren moet je, lerenleren Anders zit je met de gebakken peren Gebakken peren zijn heel erg vies Want ze hebben zo'n taai vlies!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mieke hou je vast aan de takken van de bomen, Mieke hou je vast, aan de takken van de mast Mieke hou je vast anders val je in het water Mieke hou je vast anders val je van de mast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga dus binnenkort maar die e-mail schrijven, maar het voelt dus echt heel raar om zoiets tegen je moeder te moeten vertellen. Ik vind het jammer dat ze zelf niet inziet dat ze niet goed bezig is. Ik hoop dat ze hierna inziet waar ze mee bezig is en dat ze er wat mee gaat doen. Anders hoeft ze echt geen initiatief tot contact van mijn kant te verwachten. Het komt waarschijnlijk ook door die vriend trouwens. Ja, ze kiest natuurlijk zelf, maar ze wordt denk ik heel sterk beïnvloed door hem. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|