Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Stoere meid met lief uiterlijk zoekt een verzorgde, leuk uitziende kerel. Een beetje nonchalant Romantisch, maar niet te, vooral niet valentein groot uitpakken, daar haak ik van af Mag wel ruig gekleed zijn, een gat in de broek is niet mis maar ga geen alto uithangen. Koos vriendloos = ![]() Wees niet al te instemmend |
![]() |
|
Hoi, ik ben Quis, een gezellige lieve meid die op zoek is naar een speciaal iemand in haar leven. Ik heet in het echte leven natuurlijk niet echt Quis, maar doordat mijn naam nogal bijzonder is kan ik je mijn echte naam pas vertellen als ik je goed ken. Ik ben op zoek naar een leuke, volwassen kerel die snapt wat ik wil en die ik volledig kan vertrouwen. Als je van reizen houdt is dat absoluut een plus.
Kun jij je vinden in deze beschrijving en ben jij tussen de 22 en 28 jaar oud, laat dan een berichtje voor me achter. Misschien hebben wij het dan binnenkort wel héél gezellig samen. Edit; te laat. Nouja jammer dan, ik ga niet eerst nog een heel ding voor Jasper uittypen. ![]()
|
Verwijderd
|
Hallo, ik ben Rivka, en ik zoek mooie schilderijen om als avatar te gebruiken. Ik woon alleen wel vlakbij de Afvoerput van het Menselijk Vuil van Nederland, maar de betaling is goed! Kuskus <3
---------- Sorry Rivka, zo ziet Brabant jouw leefomgeving gewoon ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 18:20. Reden: tiepvaud |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuw koelkastbeleid. Missy | 5 | 26-10-2008 12:31 | |
Beleidszaken |
Forumbazen wegstembaar? Ray | 216 | 18-09-2008 23:30 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |