Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg altijd maar dat mijn pa bij de ''making of michael'' maar beter zijn best had moeten doen. En dat vinden ze dan altijd wel grappig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Absinthe 62 Archont 51 Rationeel 43 fizzle-fluffy 39 Paranoide 34 Rode Panda 26 N00dles 25 *Miekje* 25 Martiño 21 Barabas 18 Pippeloen 17 Alopia naamzoek grl 17 Katje 16 Stefenootje 15 Lucky Luciano 15 Uice 14 JasperJD 11 Dark Phoenix 11 Sarah 9 Trimm Trabb 7 flyaway 6 Arachnia 5 Jehebtmelief 3 TopDrop 3 Kazet Nagorra 3 Tink* 1 White Trash 1 Andijvie 1 bramvanderspek 1 Repelsteel 1 Toon topic & sluit venster ' Vorig topic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
uit een artikel over de cao docent voortgezet onderwijs:
Citaat:
Als ik deze cryptische zin goed begrijp tenminste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waren toen veel van sporthogeschool en dat was 1 week voordat het uitging met mijn exvriendin dus. En toen zat ik een beetje te chillen buiten op die bank en ging er een (vrij knap) meisje naast me liggen. En beetje praten en opeens vanuit het niets zei ze: ''slaap je bij mij vnvd?'' Maar ik had nog iets met mijn vriendin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vast niet geheel toevallig dat het een week erna uitging dan, of wel? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ''mikey je hebt teveel gedronken en je hebt een vriendin'' ''mag niet!'' Wat zorgen ze toch altijd goed voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mikey ![]() |
![]() |
|
Katje, gisteren hielden ze tegelijkertijd met een party een afscheidsfeestje voor iemand die voor een paar maanden vertrok naar St. Petersburg. Dus toen zei ik dat ze het dansje van Moskau maar moest leren en daarna aan mij moest leren, maar die kon ze al.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |