Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
He Katja, kijk eens hier. Het is een artikel van de maker van Ren & Stimpy, over kleurboeken. Hij praat eerst over dingen die hij als kind gaaf vond, en dan over een ding dat hij heel slecht vindt. Hier is een voorproefje:
![]() De dingen die hij goed vindt vind je niet heel grappig, denk ik, maar dat slechte kleurboek is briljant ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook maar N00dles naamzoek trouwens, die blog is voor hem verplichte kost. Want hij is een animator, enzo. En het meeste op die blog gaat over gave tekenfilms en hoe je die moet maken en over waarom moderne tekenfilms technisch gezien heel slecht zijn, niet over kleurboeken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
I especially loved the coloring books that had beautifully painted covers, as these would inspire us to color carefully within the lines and have high standards in all things in life. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee serieus, ben je daar wel eens mee naar de dokter geweest? Heb je diabetes oid?
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren gekookt en veel gedronken met vrienden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het zijn van die gordijnen die tussen de bedden van verpleeg/ziekenhuizen hangen, ooit eens gekregen van een zustertje die hier in de straat woonde. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien is het hier nogal stoffig door de kat en het kleed en er zat echt een dikke donkere stoflaag bovenaan de gordijnen. Ik ben niet zo kritisch omdat ik lui ben maar dit vond ik zelfs niet meer kunnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|