Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 19:58
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
Citaat:
Het is helemaal niet goor om je pik in de kont van een andere jongen te steken. Als je het doet en daarna gaat neuken en je komt klaar in zijn kontje is dat werelds. Ongetwijfeld lekkerder dan in een meisjeskut.
ff serieus zeg wat probeer je mensen nou wijs te maken? beetje opkomen voor het feit dat je homo bent ofzo is niet erg. Niemand die het erg vind neem ik aan, maar je hoeft je sexdingen met je vriend (bleh) echt niet zo te gaan beschrijven enzo
Oud 28-07-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
ff serieus zeg wat probeer je mensen nou wijs te maken? beetje opkomen voor het feit dat je homo bent ofzo is niet erg. Niemand die het erg vind neem ik aan, maar je hoeft je sexdingen met je vriend (bleh) echt niet zo te gaan beschrijven enzo
Als je er niet tegen kan om over sekservaringen van mensen te lezen, moet je wegblijven van een seksualiteitsforum.
Oud 29-07-2010, 00:20
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
dat hij homo is, is prima. maar leuk om te weten dat jij het fijn vind om te lezen dat hij zijn lul in zijn vriend's achterste steekt en ik zijn kontje klaarkomt. Echt serieus gatverdamme. Dus het heeft daar niks mee te maken, jammer dat je dat niet inziet, achja kan je ook niks aan doen...
Oud 29-07-2010, 01:40
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
dat hij homo is, is prima. maar leuk om te weten dat jij het fijn vind om te lezen dat hij zijn lul in zijn vriend's achterste steekt en ik zijn kontje klaarkomt. Echt serieus gatverdamme. Dus het heeft daar niks mee te maken, jammer dat je dat niet inziet, achja kan je ook niks aan doen...
als je de eerste post leest weet je dat het er wel mee heeft te maken. En nu kom je nogal eigenwijs en anti-homo over
Oud 29-07-2010, 11:09
Verwijderd
Goed, dit topic gaat inmiddels echt niet meer ergens over en ik heb geen zin om het op te ruimen, dus het krijgt bij deze een mooi slotje.
Topic gesloten

Regels voor berichten