Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is de partij van Wilders helemaal geen partij, maarja, bla...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik weiger het om zo iemand dan een 'goed politicus' te noemen. Want een goed politicus zorgt er niet alleen voor dat hij met zijn uitspraken de meeste stemmen haalt, maar ook dat hij een land zou kunnen besturen en dat hij het debat aangaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wilders loopt al jaren in Den Haag rond en kent het moeilijke spelletje. Hij heeft een manier gevonden om met rare standpunten het toch goed over te brengen bij het volk en zodoende veel zetels te halen.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is Vrijetijdsmanagement dan niet iets waarbij je veel moet regelen en organiseren? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nog een keer ja ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie weten dat ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo'n minderheidskabinet met gedoogsteun is hier nogal een novum, maar in Denemarken zijn er al enkele kabinetten op die manier gevormd, ook met een rechts-populistische partij die gedoogsteun geeft, en dat gaat daar redelijk goed, dus er is een realistische kans dat als CDA-VVD + PVV steun een kabinet kan worden. Paars + GL is denk ik geen optie, aangezien PvdA en VVD nogal wat verschillen te overbruggen hebben (zeker nu de VVD een wat rechtsere koers vaart). Aan de andere kant is PvdA-GL-D'66 + gedoogsteun SP of CU misschien wel een optie, mits genoeg zetels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
*zucht*
Ik heb mijn band gister blijkbaar niet goed geplakt dus hij was vanochtend al weer lek. Dus pakte ik mijn vaders fiets omdat hij hem toch nooit gebruikt. Niks speciaals aan tot ik daarstraks uit de bus stapte en hij was fucking WEG! Slot met keting en alles erop en alsnog is hij fucking gejat! HET KUTSTE IS NOG WEL DAT DIT DE 2DE FUCKING FIETS IS IN 3 MAANDEN DIE VAN ME GEJAT IS! ![]() ![]() zo dat is er ook weer uit ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Overigens is een links minderheidskabinet ook wel een reële optie denk ik, mooi alternatief.
||
Citaat:
Als kamerlid heb je plenty mogelijkheden om beleid te maken. Het schrijven van een concreet partijprogramma met heldere standpunten lijkt me daarbij een vereiste. Beiden zijn niet gedaan. Ik daag je uit om een concrete en heldere motie of wetvoorstel te presenteren dat Wilders of zijn partij heeft ingediend (en dus niet alleen maar steunt). Ik ben bang dat je alleen maar onzinmoties en moties van wantrouwen vindt, tussen een berg nutteloze kamervragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enkel als je het volk kan overhalen met heldere standpunten om op je te gaan stemmen en je succesvol jarenlang kan overleven in politiek Den Haag. En dat kan Wilders wel, daarnaast heeft hij in zijn tijd bij de vvd een aantal heldere en concrete wetvoorstellen gedaan. Hij is helemaal niet zo'n slechte politicus als jullie dingen en beheerst het spelletje goed. Hij maakt alleen goed gebruik ervan om buiten de ''spelregels'' te stappen. Bekrompenheid tegenover Wilders versterken zijn argumenten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast weet jij niet hoe zijn maatregelen zullen uitpakken en heeft hij betreft beleidsmaatregelen nog niet het achterste van zijn tong laten zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe meer je als geheel tegen hem afzet hoe meer stemmen hij krijgt. Je moet in debat gaan met Wilders niet ook belachelijke dingen gaan roepen. Want dan wint hij. |
![]() |
||
Citaat:
activiteiten als parlementariër - Een door hem ingediende (en aangenomen) motie leidde in april 2003 tot het besluit een parlementair onderzoek in te stellen naar zorguitgaven - Diende in 2004 samen met Eerdmans (LPF) een initiatiefwetsvoorstel in om civielrechtelijk optreden tegen organisaties die bij plannen tot verstoring van de openbare orde misbruik maken van de rechtspersoonlijkheid van het kerkgenootschap - Voerde in de laatste twee weken voor het referendum van 1 juni 2005 non-stop campagne tegen de Europese Grondwet. Zijn bustoerNEE deed alle provincies aan. - Diende in 2005 een initiatiefwetsvoorstel in over het houden van een raadplegend referendum over toetreding van Turkije tot de Europese Unie - Interpelleerde op 19 oktober 2006 de ministers Verdonk en Hirsch Ballin over de uitvoering van een motie over het burkaverbod - Diende in 2007 samen met zijn fractiegenoot Fritsma een initiatiefwetsvoorstel over een verbod op het dragen van boerka's of nikaabs in openbare ruimte - Interpelleerde op 28 november 2007 de ministers Ter Horst en Verhagen over uitspraken van de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties over de Taliban - Interpelleerde op 18 februari 2009 minister Verhagen en minister-president Balkenende over het feit dat hij niet werd toegelaten tot het Verenigd Koninkrijk Dat is vrij weinig voor iemand die twaalf jaar in de kamer zit. Verder ben ik het met je eens dat Wilders onderschatten stom is, maar als politici van andere partijen hem eens aan zouden spreken op het feit dat hij een faalpoliticus is en niks heeft uitgevoerd (ipv integratiebeleid e.d. waar hij toch altijd mee wint), zou dat ook wel eens iets duidelijk maken bij zijn achterban.
||
Citaat:
En wat rationeel zegt: je hoeft niet op prikkeldraad te vallen om te weten dat het pijn doet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed buiten dat doe je nog wel meer actieve dingen behalve moties indienen en wetsvoorstellen indienen misschien moet je maar is vragen om een weekje mee te lopen. Daarnaast heeft hij het hiermee wel 12 jaar overleeft in politiek Den Haag. Dat laatste stuk is al een heel andere toon en zo moet je Wilders ook ''bestrijden''. Niet meteen roepen dat hij een idioot is want dat werkt averechts. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|