Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2010, 15:10
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Wat een leuke dag vandaag. We moesten een evenement organiseren voor 200 man van een paar uur. Band, muziek, lekkere lunch, presentatie.
Leuk!
Oud 01-03-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Mja, wat is goed.
Hij speelt het misschien slim( dat blijkt, want er zijn genoeg malloten, zelfs forumbazen, die naar hem luisteren) maar hij voert geen goede politiek want hij komt amper met oplossingen en hij voert geen debat, hij spreekt alleen maar tegen en loopt te slachtofferen als een malle.
Welkom bij het populisme
Oud 01-03-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dankje vond ik ook wel

Nu nog alleen even uitwerken.
Ik vind dat echt het gaafste onderdeel van geschiedenislessen; protest en spot in kunst e.d. En de jaren 60 <3
Oud 01-03-2010, 15:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben het wel eens met WT. Wilders is een goede politicus enkel de mensen die met hem in de 2e kamer zitten bij zijn partij zijn idioten.
Hoe kom je er nu bij dat a) WT dat zegt, en b) dat hij een goede politicus is.

Daarnaast is de partij van Wilders helemaal geen partij, maarja, bla...
Oud 01-03-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Zijn standpunten misschien het is een goed politicus.
Tja, als populariteit de enige maatstaf is, is hij inderdaad wel een goed politicus. Veel invloed op het beleid heeft hij echter niet en kan hij ook niet krijgen, omdat hij met zijn extreme/debiele standpunten geen aansluiting vindt bij andere partijen. Als hij dan toch al in een regering met CDA en VVD raakt, valt dat kabinet in no-time omdat zijn hele partij volzit met louter strontmongolen zoals Fleur Agema, Dion Graus en Hero Brinkman. Niemand met ook maar enige intellectuele bagage zal minister voor de PVV willen worden.
Oud 01-03-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Welkom bij het populisme
Het is me niet onbekend nee
Maar ik weiger het om zo iemand dan een 'goed politicus' te noemen. Want een goed politicus zorgt er niet alleen voor dat hij met zijn uitspraken de meeste stemmen haalt, maar ook dat hij een land zou kunnen besturen en dat hij het debat aangaat.
Oud 01-03-2010, 15:14
Verwijderd
Vierkiezingen winnen is niet het grootste/belangrijkste doel van een politicus
Ook al lijkt dat ook bij andere partijen wel eens zo
Oud 01-03-2010, 15:15
Missy
Missy is offline
Hoe gaat het eigenlijk met jouw opleiding, Philo?
Oud 01-03-2010, 15:15
Verwijderd
Nou, wat Kazet en Sarah zeggen dus
Oud 01-03-2010, 15:16
Verwijderd
Wilders loopt al jaren in Den Haag rond en kent het moeilijke spelletje. Hij heeft een manier gevonden om met rare standpunten het toch goed over te brengen bij het volk en zodoende veel zetels te halen.

Citaat:
Daarnaast is de partij van Wilders helemaal geen partij, maarja, bla...
En ja dat weet ik. Maar voor het gemak noem ik het zo.
Oud 01-03-2010, 15:16
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Hoe gaat het eigenlijk met jou opleiding, Philo?
Mwa. Ik ben hard bezig om mijn P te halen, maar ik twijfel of ik daarna verder ga met deze opleiding. Het regelen en organiseren vind ik heel erg leuk en eigenlijk wil ik daarmee verder. Kom jij dat veel tegen?
Oud 01-03-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Mwa. Ik ben hard bezig om mijn P te halen, maar ik twijfel of ik daarna verder ga met deze opleiding. Het regelen en organiseren vind ik heel erg leuk en eigenlijk wil ik daarmee verder. Kom jij dat veel tegen?
Doe jij een HBO? Communicatie toch ?

Is Vrijetijdsmanagement dan niet iets waarbij je veel moet regelen en organiseren?
Oud 01-03-2010, 15:19
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Doe jij een HBO? Communicatie toch ?

Is Vrijetijdsmanagement dan niet iets waarbij je veel moet regelen en organiseren?
Ja en ja.

En nog een keer ja maar dat is niet in Groningen. Misschien dat ik overstap naar facility management.
Oud 01-03-2010, 15:19
Missy
Missy is offline
Citaat:
Niet zo heel veel. Dit was nu een project van een maand waarbij aardig wat dingen geregeld moest worden. Het organiseren qua festival/evenement en dergelijke heb ik nu bij twee/drie projecten moeten toepassen.
Oud 01-03-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ja en ja.

En nog een keer ja maar dat is niet in Groningen. Misschien dat ik overstap naar facility management.
In Breda! Het mooie brabant is het wel
Oud 01-03-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Wilders loopt al jaren in Den Haag rond en kent het moeilijke spelletje. Hij heeft een manier gevonden om met rare standpunten het toch goed over te brengen bij het volk en zodoende veel zetels te halen.
Ja, maar die zetels kan hij niet omzetten in beleid. Hoogstens zorgt hij ervoor dat de VVD wat naar rechts opschuift. Het is zelfs mogelijk dat hij ervoor zorgt dat hij GroenLinks in het kabinet brengt omdat Paars + GL, indien dat een meerderheid haalt, de meest reële optie lijkt voor het volgende kabinet. De tweede optie is natuurlijk een PVV-kabinet dat snel de PVV zelf zal decimeren als de Tokkies doorhebben dat Wilders toch echt die lastige jongeren het winkelcentrum niet uitkrijgt.
Oud 01-03-2010, 15:22
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Niet zo heel veel. Dit was nu een project van een maand waarbij aardig wat dingen geregeld moest worden. Het organiseren qua festival/evenement en dergelijke heb ik nu bij twee/drie projecten moeten toepassen.
Hm, dat vind ik dus echt jammer. Ik vind er echt geen reet aan om een huisstijl te maken enzo en het interesseert me ook geen drol. ;x
Citaat:
In Breda! Het mooie brabant is het wel
Nooit dat ik in Brabant ga wonen. Het is ook in Rotterdam en vast nog wel ergens, maar ik wil in Groningen blijven. Ben hier niet voor niets komen wonen.
Oud 01-03-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die zetels kan hij niet omzetten in beleid. Hoogstens zorgt hij ervoor dat de VVD wat naar rechts opschuift. Het is zelfs mogelijk dat hij ervoor zorgt dat hij GroenLinks in het kabinet brengt omdat Paars + GL, indien dat een meerderheid haalt, de meest reële optie lijkt voor het volgende kabinet. De tweede optie is natuurlijk een PVV-kabinet dat snel de PVV zelf zal decimeren als de Tokkies doorhebben dat Wilders toch echt die lastige jongeren het winkelcentrum niet uitkrijgt.
Of hij gaat het geweldig doen in de regering houdt 4 jaar vol en lost een hoop problemen op.

Jullie weten dat ook niet
Oud 01-03-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:

Nooit dat ik in Brabant ga wonen.
Oud 01-03-2010, 15:25
Philosophy
Philosophy is offline
Ik denk dat mijn was wel klaar is. Even naar beneden dus.
Oud 01-03-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Of hij gaat het geweldig doen in de regering houdt 4 jaar vol en lost een hoop problemen op.

Tja, als je katten inhuurt als bewakers van een sardientjesfabriek kán dat ook heel goed gaan. Het is alleen niet zo waarschijnlijk.
Oud 01-03-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Tja, als je katten inhuurt als bewakers van een sardientjesfabriek kán dat ook heel goed gaan. Het is alleen niet zo waarschijnlijk.
Als die sardientjes bij voorhand in blik zitten kan het goed lopen.
Oud 01-03-2010, 15:27
Verwijderd
Wat hap je toch lekker
Oud 01-03-2010, 15:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wilders wil zelf niet in een regering, maar overweegt gedoogsteun te geven aan een minderheidskabinet van CDA en VVD om zo zijn agenda uit te voeren. Zo omzeilt hij zijn twee grote struikelblokken: dat hij geen geschikte bestuurders kan vinden en dat hij zelf niet in staat is zijn standpunten om te zetten in fatsoenlijk beleid.
Zo'n minderheidskabinet met gedoogsteun is hier nogal een novum, maar in Denemarken zijn er al enkele kabinetten op die manier gevormd, ook met een rechts-populistische partij die gedoogsteun geeft, en dat gaat daar redelijk goed, dus er is een realistische kans dat als CDA-VVD + PVV steun een kabinet kan worden.
Paars + GL is denk ik geen optie, aangezien PvdA en VVD nogal wat verschillen te overbruggen hebben (zeker nu de VVD een wat rechtsere koers vaart). Aan de andere kant is PvdA-GL-D'66 + gedoogsteun SP of CU misschien wel een optie, mits genoeg zetels.
Oud 01-03-2010, 15:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ja, en morgen is er vrede in het midden oosten. Dat weten we ook niet.
Oud 01-03-2010, 15:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat hap je toch lekker
Ik had het idee dat je dat serieus meende!
Verwijderd
Citaat:
Je bevooroordelen iemands beleid op voorhand terwijl hij nog nooit de kans heeft gekregen.

Vrij bekrompen.
Verwijderd
Citaat:
Wilders wil zelf niet in een regering, maar overweegt gedoogsteun te geven aan een minderheidskabinet van CDA en VVD om zo zijn agenda uit te voeren. Zo omzeilt hij zijn twee grote struikelblokken: dat hij geen geschikte bestuurders kan vinden en dat hij zelf niet in staat is zijn standpunten om te zetten in fatsoenlijk beleid.
Zo'n minderheidskabinet met gedoogsteun is hier nogal een novum, maar in Denemarken zijn er al enkele kabinetten op die manier gevormd, ook met een rechts-populistische partij die gedoogsteun geeft, en dat gaat daar redelijk goed, dus er is een realistische kans dat als CDA-VVD + PVV steun een kabinet kan vormen. Paars + GL is denk ik geen optie, aangezien PvdA en VVD nogal wat verschillen te overbruggen hebben (zeker nu de VVD een wat rechtsere koers vaart). Aan de andere kant is PvdA-GL-D'66 + gedoogsteun SP of CU misschien wel een optie.
Zo'n minderheidskabinet is inderdaad een optie. De vraag is alleen of CDA en VVD wel zitten te wachten op zo'n machtig parlement, en het past niet binnen de Nederlandse politieke cultuur. Maar als Paars+GL geen meerderheid krijgt, is het misschien wel de meest realistische optie.
Oud 01-03-2010, 15:30
Sherlock
Sherlock is offline
*zucht*

Ik heb mijn band gister blijkbaar niet goed geplakt dus hij was vanochtend al weer lek. Dus pakte ik mijn vaders fiets omdat hij hem toch nooit gebruikt. Niks speciaals aan tot ik daarstraks uit de bus stapte en hij was fucking WEG! Slot met keting en alles erop en alsnog is hij fucking gejat! HET KUTSTE IS NOG WEL DAT DIT DE 2DE FUCKING FIETS IS IN 3 MAANDEN DIE VAN ME GEJAT IS! Dus moest ik ook nog eens fucking 7 km naar huis lopen!

zo dat is er ook weer uit
Oud 01-03-2010, 15:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo'n minderheidskabinet met gedoogsteun is hier nogal een novum, maar in Denemarken zijn er al enkele kabinetten op die manier gevormd, ook met een rechts-populistische partij die gedoogsteun geeft, en dat gaat daar redelijk goed, dus er is een realistische kans dat als CDA-VVD + PVV steun een kabinet kan worden.
Paars + GL is denk ik geen optie, aangezien PvdA en VVD nogal wat verschillen te overbruggen hebben (zeker nu de VVD een wat rechtsere koers vaart). Aan de andere kant is PvdA-GL-D'66 + gedoogsteun SP of CU misschien wel een optie, mits genoeg zetels.
Overigens denk/verwacht/hoop ik dat bij de formatie van een volgend kabinet GL of D66 wel weer een rol gaan spelen.
Verwijderd
Citaat:
Je bevooroordelen iemands beleid op voorhand terwijl hij nog nooit de kans heeft gekregen.

Vrij bekrompen.
Hij zit al twaalf jaar in de tweede kamer en is al zes jaar fractievoorzitter hoor. Dat lijken mij genoeg kansen.
Verwijderd
Ik ga vanavond naar 'Nine'. Ben wel benieuwd. Daniel Day Lewis en allerlei gave actrices.
Verwijderd
Citaat:

Vrij bekrompen.

Zie je nu echt een minister in deze vrouw?
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-03-2010, 15:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Vrij bekrompen.
je hoeft echt niet een een pak van prikkeldraad van de derde verdieping naar beneden te springen om te weten dat dat pijn doet hoor.
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
*zucht*

Ik heb mijn band gister blijkbaar niet goed geplakt dus hij was vanochtend al weer lek. Dus pakte ik mijn vaders fiets omdat hij hem toch nooit gebruikt. Niks speciaals aan tot ik daarstraks uit de bus stapte en hij was fucking WEG! Slot met keting en alles erop en alsnog is hij fucking gejat! HET KUTSTE IS NOG WEL DAT DIT DE 2DE FUCKING FIETS IS IN 3 MAANDEN DIE VAN ME GEJAT IS! Dus moest ik ook nog eens fucking 7 km naar huis lopen!

zo dat is er ook weer uit
Wat kut dat ie is gejat man.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo'n minderheidskabinet is inderdaad een optie. De vraag is alleen of CDA en VVD wel zitten te wachten op zo'n machtig parlement, en het past niet binnen de Nederlandse politieke cultuur. Maar als Paars+GL geen meerderheid krijgt, is het misschien wel de meest realistische optie.
Ik denk dat CDA en VVD dat prima vinden, Balkenende I/II nog een keer, maar dan niet zo'n lastige confessionele partij in je kabinet, maar veilig in de kamer, in ruil voor een paar kleine punten inleveren zoals AOW. CDA, VVD en Wilders zitten elkaar al langer op te geilen, en ze komen op vrij veel punten aardig overeen, dus er zit wel leven in.

Overigens is een links minderheidskabinet ook wel een reële optie denk ik, mooi alternatief.
Oud 01-03-2010, 15:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat kut dat ie is gejat man.
Naja ik snap dat 1 keer kan gebeuren maar 2 keer in 3 maanden?

Die andere was net na de meet gejat en dat was 28 december fzo
Oud 01-03-2010, 15:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Vrij bekrompen.
Ehm, wat Sarah zegt dus.

Als kamerlid heb je plenty mogelijkheden om beleid te maken. Het schrijven van een concreet partijprogramma met heldere standpunten lijkt me daarbij een vereiste. Beiden zijn niet gedaan.

Ik daag je uit om een concrete en heldere motie of wetvoorstel te presenteren dat Wilders of zijn partij heeft ingediend (en dus niet alleen maar steunt). Ik ben bang dat je alleen maar onzinmoties en moties van wantrouwen vindt, tussen een berg nutteloze kamervragen.
Oud 01-03-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Zie je nu echt een minister in deze vrouw?
Alsjeblieft niet!

Ik sta er ook volledig niet achter en hoop dat ze geen zetels halen.

Maar ik wil alleen vertellen dat jullie niet zo bekrompen moeten denken want dat geeft Wilders enkel meer mahct.
Oud 01-03-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ehm, wat Sarah zegt dus.

Als kamerlid heb je plenty mogelijkheden om beleid te maken. Het schrijven van een concreet partijprogramma met heldere standpunten lijkt me daarbij een vereiste. Beiden zijn niet gedaan.

Ik daag je uit om een concrete en heldere motie of wetvoorstel te presenteren dat Wilders of zijn partij heeft ingediend (en dus niet alleen maar steunt). Ik ben bang dat je alleen maar onzinmoties en moties van wantrouwen vindt, tussen een berg nutteloze kamervragen.
Ik ga die dingen heus niet allemaal uitzoeken.

Enkel als je het volk kan overhalen met heldere standpunten om op je te gaan stemmen en je succesvol jarenlang kan overleven in politiek Den Haag. En dat kan Wilders wel, daarnaast heeft hij in zijn tijd bij de vvd een aantal heldere en concrete wetvoorstellen gedaan. Hij is helemaal niet zo'n slechte politicus als jullie dingen en beheerst het spelletje goed. Hij maakt alleen goed gebruik ervan om buiten de ''spelregels'' te stappen.

Bekrompenheid tegenover Wilders versterken zijn argumenten.
Oud 01-03-2010, 15:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar ik wil alleen vertellen dat jullie niet zo bekrompen moeten denken want dat geeft Wilders enkel meer mahct.
Ik denk niet bekrompen, ik denk reëel. Laat ik het zo stellen: gezien de opstelling en activiteiten die de heer Wilders en zijn Kamerfractie de afgelopen jaren hebben ontplooid zowel binnen als buiten de Tweede Kamer, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat de deelname of steun van de heer Wilders aan een toekomstig kabinet overwegend dan wel enige positieve gevolgen zal hebben voor Nederland of de mensheid als geheel.
Oud 01-03-2010, 15:49
Missy
Missy is offline
Pizzatijd!
Oud 01-03-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Alsjeblieft niet!

Ik sta er ook volledig niet achter en hoop dat ze geen zetels halen.

Het is toch niet bekrompen om van idioten te verwachten dat ze geen geschikte ministers zullen zijn? Dat is gewoon realistisch. In de jaren '90 werden Janmaat en zijn electoraat bespuugd door het establishment. Anno 2010 heb je Wilders met nog veel extremere standpunten dan Janmaat. De houding tegenover hem zou hetzelfde moeten zijn als tegenover Janmaat - gewoon hem en zijn electoraat belachelijk maken.
Oud 01-03-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet bekrompen, ik denk reëel. Laat ik het zo stellen: gezien de opstelling en activiteiten die de heer Wilders en zijn Kamerfractie de afgelopen jaren hebben ontplooid zowel binnen als buiten de Tweede Kamer, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat de deelname of steun van de heer Wilders aan een toekomstig kabinet overwegend dan wel enige positieve gevolgen zal hebben voor Nederland of de mensheid als geheel.
Het eerste gedeelte betreft het komen van een kabinet is niet uitgesloten omdat je de zetelverdeling niet weet en het standpunt van de CDA en VVD.

Daarnaast weet jij niet hoe zijn maatregelen zullen uitpakken en heeft hij betreft beleidsmaatregelen nog niet het achterste van zijn tong laten zien.
Oud 01-03-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Het is toch niet bekrompen om van idioten te verwachten dat ze geen geschikte ministers zullen zijn? Dat is gewoon realistisch. In de jaren '90 werden Janmaat en zijn electoraat bespuugd door het establishment. Anno 2010 heb je Wilders met nog veel extremere standpunten dan Janmaat. De houding tegenover hem zou hetzelfde moeten zijn als tegenover Janmaat - gewoon hem en zijn electoraat belachelijk maken.
Enkel is de samenleving ook extremer geworden door instabiel politiek beleid.

Hoe meer je als geheel tegen hem afzet hoe meer stemmen hij krijgt.

Je moet in debat gaan met Wilders niet ook belachelijke dingen gaan roepen. Want dan wint hij.
Oud 01-03-2010, 15:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga die dingen heus niet allemaal uitzoeken.

Enkel als je het volk kan overhalen met heldere standpunten om op je te gaan stemmen en je succesvol jarenlang kan overleven in politiek Den Haag. En dat kan Wilders wel, daarnaast heeft hij in zijn tijd bij de vvd een aantal heldere en concrete wetvoorstellen gedaan. Hij is helemaal niet zo'n slechte politicus als jullie dingen en beheerst het spelletje goed. Hij maakt alleen goed gebruik ervan om buiten de ''spelregels'' te stappen.

Bekrompenheid tegenover Wilders versterken zijn argumenten.
nog nooit van parlement.com gehoord?

activiteiten
als parlementariër
- Een door hem ingediende (en aangenomen) motie leidde in april 2003 tot het besluit een parlementair onderzoek in te stellen naar zorguitgaven
- Diende in 2004 samen met Eerdmans (LPF) een initiatiefwetsvoorstel in om civielrechtelijk optreden tegen organisaties die bij plannen tot verstoring van de openbare orde misbruik maken van de rechtspersoonlijkheid van het kerkgenootschap
- Voerde in de laatste twee weken voor het referendum van 1 juni 2005 non-stop campagne tegen de Europese Grondwet. Zijn bustoerNEE deed alle provincies aan.
- Diende in 2005 een initiatiefwetsvoorstel in over het houden van een raadplegend referendum over toetreding van Turkije tot de Europese Unie
- Interpelleerde op 19 oktober 2006 de ministers Verdonk en Hirsch Ballin over de uitvoering van een motie over het burkaverbod
- Diende in 2007 samen met zijn fractiegenoot Fritsma een initiatiefwetsvoorstel over een verbod op het dragen van boerka's of nikaabs in openbare ruimte
- Interpelleerde op 28 november 2007 de ministers Ter Horst en Verhagen over uitspraken van de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties over de Taliban
- Interpelleerde op 18 februari 2009 minister Verhagen en minister-president Balkenende over het feit dat hij niet werd toegelaten tot het Verenigd Koninkrijk

Dat is vrij weinig voor iemand die twaalf jaar in de kamer zit.

Verder ben ik het met je eens dat Wilders onderschatten stom is, maar als politici van andere partijen hem eens aan zouden spreken op het feit dat hij een faalpoliticus is en niks heeft uitgevoerd (ipv integratiebeleid e.d. waar hij toch altijd mee wint), zou dat ook wel eens iets duidelijk maken bij zijn achterban.
Oud 01-03-2010, 15:53
Missy
Missy is offline
Hm, het is nog licht en het zonnetje schijnt. Ik ga toch maar eerst een paar kilometer hardlopen.
Oud 01-03-2010, 15:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het eerste gedeelte betreft het komen van een kabinet is niet uitgesloten omdat je de zetelverdeling niet weet en het standpunt van de CDA en VVD.

Daarnaast weet jij niet hoe zijn maatregelen zullen uitpakken en heeft hij betreft beleidsmaatregelen nog niet het achterste van zijn tong laten zien.
Ik heb het ook niet over het KOMEN van een kabinet, ik heb het over de gevolgen van het kabinet. Wel goed doorlezen.

En wat rationeel zegt: je hoeft niet op prikkeldraad te vallen om te weten dat het pijn doet.
Oud 01-03-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
nog nooit van parlement.com gehoord?
[B]

Dat is vrij weinig voor iemand die twaalf jaar in de kamer zit.

Verder ben ik het met je eens dat Wilders onderschatten stom is, maar als politici van andere partijen hem eens aan zouden spreken op het feit dat hij een faalpoliticus is en niks heeft uitgevoerd (ipv integratiebeleid e.d. waar hij toch altijd mee wint), zou dat ook wel eens iets duidelijk maken bij zijn achterban.
Martin wil je aub niet doen of dat jij de enige bent die verstand heeft van politiek hier. Het zou je nog verbazen hoe diep ik erin zit.

Maargoed buiten dat doe je nog wel meer actieve dingen behalve moties indienen en wetsvoorstellen indienen misschien moet je maar is vragen om een weekje mee te lopen.

Daarnaast heeft hij het hiermee wel 12 jaar overleeft in politiek Den Haag.

Dat laatste stuk is al een heel andere toon en zo moet je Wilders ook ''bestrijden''. Niet meteen roepen dat hij een idioot is want dat werkt averechts.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten