Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ga maar na, wie van de SP is er sinds ze bestaan overgestapt naar een andere partij? Niet een! daarnaast is er van elke andere partij wel iemand te vinden die is overgestapt naar een conculega, maar ik zal jullie niet vervelen met mijn standpunten over de SP, dat word geen leuk gesprek.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lazrak btw. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (nu nog niet anders denkt iedereen dat ik getikt ben en dan is het feest snel afgelopen ![]()
||
Citaat:
Daarnaast lijkt het nu net of ik niet tegen commentaar kan, wat niet helemaal waar is. Ik opper wat en iedereen is vrij daar op te reageren ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Mentale Theo, man 25 jaar oud, saai, traag en verknipt door alle jaren onderwijs. Hobby's: Lanterfanten, neuspeuteren, trollen op GS, slap ouwehoeren en bier...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|