Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
nee het moet vrijdag ingeleverd worden en dan moet het daarvoor al door mijn dagelijks stagebegeleider én de ziekenhuisbegeleider goedgekeurd zijn (en die hebben ook wel andere dingen te doen) en als ik het dan niet inlever telt mijn hele keuzecoschap niet!
hmm
Advertentie
Oud 16-03-2010, 16:13
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg er is hier niemand die filosofie studeert he? Het liefst 2ejaars of verder..
Oud 16-03-2010, 16:14
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik kan wel goed filosoferen, maar ik studeer het niet
Oud 16-03-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Zeg er is hier niemand die filosofie studeert he? Het liefst 2ejaars of verder..
volgens mij studeert Robo filosofie?
Oud 16-03-2010, 16:15
Verwijderd
filosofie lijkt me een leuk/mooi vak
Maar ik doe het niet
Oud 16-03-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Hallo Dr. Sigmund!
Hallo!
Oud 16-03-2010, 16:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgens z'n profiel heb je gelijk. Die zal ik straks maar eens even een pm sturen dan.
Verwijderd
Nou ben ik wel benieuwd wie jij intelligent/slim vind Musique
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-03-2010, 16:18
Verwijderd
ben jij Ba...?
Verwijderd
ik heb een alinea getypt
Verwijderd
ik wil ook wel een nieuw account, maar ik vind het zo zonde van de registratiedatum
Oud 16-03-2010, 16:19
Verwijderd
nu heb ik alleen mijn slotzin in die alinea verwerkt, dus ik heb een nieuwe slotzin nodig en dan ga ik morgenochtend de begeleiders stalken om te zorgen dat ik het donderdag kan opsturen!
Citaat:
ik wil ook wel een nieuw account, maar ik vind het zo zonde van de registratiedatum
ja dat heb ik ook

wat ik anders wel zou willen is gewoon dat uit alle oude posts op dit forum mijn achternaam wordt verwijderd maar dat had iemand anders al ooit aan de fb's gevraagd en dat kon niet.
Oud 16-03-2010, 16:20
Verwijderd
oh jongens keith bakker zit in de scholierenchat as we speak http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1795634
Oud 16-03-2010, 16:21
Verwijderd
misschien moet ik vragen of hij tips heeft tegen forumverslaving
Oud 16-03-2010, 16:22
Verwijderd

Is er niet ergens een volgtopic?
Oud 16-03-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
misschien moet ik vragen of hij tips heeft tegen forumverslaving
een maandban ;x
Oud 16-03-2010, 16:24
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Nou ben ik wel benieuwd wie jij intelligent/slim vind Musique
Nou gewoon, toen ik 13/14/15 jaar oud was, was het ontzettend in om je als een breezer te gedragen en dit ook tot uiting te laten komen in je manier van typen (je weet vast wel wat ik bedoel) En het valt me gewoon op dat de mensen hier in die leeftijdscategorie over het algemeen vrij serieus reageren op dingen, en soms dingen posten waarvan ik zoiets heb van 'oké, dat wist ik niet eens'
Oud 16-03-2010, 16:24
Verwijderd
Ik zie trouwens helemaal niks in die chat, of is het in een afgezonderd gedeelte?
Oud 16-03-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
een maandban ;x
maar forummen is leuk! Alleen moet ik het alleen doen als ik er zin in heb, en niet telkens omdat ik niets anders te doen weet / omdat het makkelijker is dan iets nuttigs doen / omdat het makkelijker is dan uit mijn stoel opstaan en waar ik wél zin in heb organiseren
Oud 16-03-2010, 16:26
Verwijderd
Toen ik 13 was, had bijna niemand internet thuis. Toen ik 14 was had iedereen een inbelverbinding dus mocht je zelden chatten van je ouders. Toen ik 15 was had iedereen msn met een adsl-verbinding maar het was al heel wat om 'ff' te typen in plaats van 'even'.
Zie je wel dat ik oud ben

Er komen op dit forum ook wel eens mensen die in breezertaal typen, maar die worden daar dan streng op aangesproken. En soms passen ze dan hun typmaniertjes aan. Meestal gaan ze gewoon weg.
Oud 16-03-2010, 16:27
Verwijderd
Nu zie ik het wel. Ik ga geen vragen stellen maar gewoon meekijken.
Verwijderd
Citaat:
Nou gewoon, toen ik 13/14/15 jaar oud was, was het ontzettend in om je als een breezer te gedragen en dit ook tot uiting te laten komen in je manier van typen (je weet vast wel wat ik bedoel) En het valt me gewoon op dat de mensen hier in die leeftijdscategorie over het algemeen vrij serieus reageren op dingen, en soms dingen posten waarvan ik zoiets heb van 'oké, dat wist ik niet eens'
haha dat is nog steeds in breez00r
Maar ik vind het ook wel leuk om een serieus gesprek te hebben en te praten
Verwijderd
Citaat:
maar forummen is leuk! Alleen moet ik het alleen doen als ik er zin in heb, en niet telkens omdat ik niets anders te doen weet / omdat het makkelijker is dan iets nuttigs doen / omdat het makkelijker is dan uit mijn stoel opstaan en waar ik wél zin in heb organiseren
Oh I kneuuuuw! [/Sybil Fawlty]
met dat probleem kampt waarschijnlijk het grootste deel van de (actieve) forumers ;(
Oud 16-03-2010, 16:28
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Toen ik 13 was, had bijna niemand internet thuis. Toen ik 14 was had iedereen een inbelverbinding dus mocht je zelden chatten van je ouders. Toen ik 15 was had iedereen msn met een adsl-verbinding maar het was al heel wat om 'ff' te typen in plaats van 'even'.
Ach joh, zo veel heb je niet gemist dan
Verwijderd
Waar is Quis als je dr nodig hebt
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Toen ik 14 was (dat is dus 3 jaar later geweest) toen zei iedereen dingen als "ff" "btje" "kussiezzzz" en zo.
Oud 16-03-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Nu zie ik het wel. Ik ga geen vragen stellen maar gewoon meekijken.
goed idee!
Oud 16-03-2010, 16:30
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
goed idee!
That makes the three of us
Verwijderd
Het enige wat ik van die dingen gebruikt heb is "ff".
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 14 was (dat is dus 3 jaar later geweest) toen zei iedereen dingen als "ff" "btje" "kussiezzzz" en zo.
ja maar dat ging sowieso heel snel! Toen ik 12 was wisten mijn klasgenootjes niet eens wat internet was toen ik ging vertellen dat ik op mijn vaders werk een email had gestuurd! En toen ik 16 was had iedereen kabelinternet.
Oud 16-03-2010, 16:31
Verwijderd
oh kun je gewoon inloggen met je forumaccount? ik dacht dat er stond dat dat niet meer kon, dus ik ben ingelogd als gast
Oud 16-03-2010, 16:31
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik weet nog wel toen ik voor het eerst op msn ging, ik vond het echt ongelooflijk raar dat je via de computer met iemand kon praten Overigens kwam ik toen alleen maar op internet voor eh, Neopets ofzo heette het
Oud 16-03-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
oh kun je gewoon inloggen met je forumaccount? ik dacht dat er stond dat dat niet meer kon, dus ik ben ingelogd als gast
Dat kan volgens mij niet meer. Ben ook als gast ingelogd.
Oud 16-03-2010, 16:34
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Dat kan volgens mij niet meer. Ben ook als gast ingelogd.
Heh? Ik ben wel als lid ingelogd, en dit is de eerste keer dat ik op die chat kom
Oud 16-03-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Al met al is dit een bijzondere en unieke casus, die ons eraan herinnert om, ook bij wat in eerste instantie een voorspelbaar ziektebeloop lijkt, altijd rekening te blijven houden met een onverwachte oorzaak.
Heeft deze zin te veel komma's?
Het is mijn slotzin dus het is wel belangrijk dat-ie lekker leest.
Oud 16-03-2010, 16:36
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Nee, kan best

En anders misschien zo:

Al met al is dit een bijzondere en unieke casus, die ons eraan herinnert om - ook bij wat in eerste instantie een voorspelbaar ziektebeloop lijkt - altijd rekening te blijven houden met een onverwachte oorzaak.
Oud 16-03-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Het is mijn slotzin dus het is wel belangrijk dat-ie lekker leest.
ik zou die eerste weglaten denk ik. of die andere twee vervangen door streepjes.
Oud 16-03-2010, 16:37
Verwijderd
Ik doe met streepjes inderdaad, dat staat mooier
Oud 16-03-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ooohh, dat klinkt alsof je verwacht dat iedereen in mijn leeftijdscategorie blond en breezah is
Oud 16-03-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Heh? Ik ben wel als lid ingelogd, en dit is de eerste keer dat ik op die chat kom
Dan klopt de loginpagina niet. Wel vreemd.
Oud 16-03-2010, 16:38
Verwijderd
zoo
nu nog opslaan op alle usb-sticks die ik kan vinden.
Oud 16-03-2010, 16:39
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ooohh, dat klinkt alsof je verwacht dat iedereen in mijn leeftijdscategorie blond en breezah is
Nee natuurlijk niet! Daarom zei ik net ook al dat het me opviel dat er hier veel intelligente jonge forummers zijn
Oud 16-03-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
zoo
nu nog opslaan op alle usb-sticks die ik kan vinden.
Oud 16-03-2010, 16:40
Verwijderd
Oh, op die manier
Oud 16-03-2010, 16:42
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Oh, op die manier
Citaat:
Het valt me trouwens ook op dat er zich een aantal intelligente, relatief gezien 'jonge' forummers onder ons bevinden. Of is hen leeftijd van 13/14/15 dan maar gewoon neer gekwakt en geen realiteit?
Oud 16-03-2010, 16:43
Verwijderd
Ja, maar dat dat je opvalt... alsof je van tevoren had verwacht dat allemaal 'mensen zoals Mean en Etmakas' heel oppervlakkig zijn ofzo
Niet dat het me echt uitmaakt ofzo
Oud 16-03-2010, 16:46
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ja, maar dat dat je opvalt... alsof je van tevoren had verwacht dat allemaal 'mensen zoals Mean en Etmakas' heel oppervlakkig zijn ofzo
Niet dat het me echt uitmaakt ofzo
Nou nee, maar zoals ik al zei ben ik het niet gewend, als ik het vergelijk met de tijd dat ik nog zo jong was Ik bedoel er verder niets mee hoor, het was gewoon een constatering
Oud 16-03-2010, 16:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben me aan het verdiepen in de regels van de verkleinmarkeringen van het Nederlands (-je, -tje, -kje, -pje, -etje).
Oud 16-03-2010, 16:50
Verwijderd
Wat is je al allemaal opgevallen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten