|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Wanneer wil jij bij fizzle komen eten? | |||
| Vrijdag 2 april |
|
7 | 36.84% |
| Zaterdag 3 april |
|
9 | 47.37% |
| Zondag 4 april |
|
7 | 36.84% |
| Maandag 5 april |
|
7 | 36.84% |
| Dinsdag 6 april |
|
12 | 63.16% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Fissle woont ergens in den groote stadt Utrecht :mysterie:.
En ik meld me bij dezen definitief af. Zaterdag gaat hem niet worden want dan komt vriendje rond 8 uur, en dinsdag gaat echt niet met mijn toetsen. Volgende keer beter! Fissle gingen wij niet nog eensch concertjurken kijken in onzche mooie hoofdstad?
|
|
|
|
ZATERDAG
komen zeker -Fizzle -Absinthe - Quis (vegetariër, allergisch voor kiwi) -Sann komen misschien komen niet -Mr Soija -White Trash DINSDAG komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje komen misschien: -N00dles -Rode Panda -TopDrop -Rivka Komen niet -flyaway -JasperJD -Mr Soija -Absinthe -White Trash Ik heb zaterdag party hardy en dinsdag horrific deadline!
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
laten we daarover pmmen ja. OMG, concertjurken
|
||||
|
|
|
|
zo?
ZATERDAG komen zeker -Fizzle -Absinthe - Quis (vegetariër, allergisch voor kiwi) -Sann -Changshan komen misschien komen niet -Mr Soija -White Trash DINSDAG komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje komen misschien: -N00dles -Rode Panda -TopDrop -Rivka Komen niet -flyaway -JasperJD -Mr Soija -Absinthe -White Trash |
|
|
|
|
Verwijderd
|
ZATERDAG
komen zeker -Fizzle -Absinthe - Quis (vegetariër, allergisch voor kiwi) -Sann -Changshan -Repelsteel (ADHD) komen misschien komen niet -Mr Soija -White Trash DINSDAG komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje -Repelsteel (ADHD) komen misschien: -N00dles -Rode Panda -TopDrop -Rivka Komen niet -flyaway -JasperJD -Mr Soija -Absinthe -White Trash |
|
|
|
Verwijderd
|
ZATERDAG
komen zeker -Fizzle -Absinthe - Medeia (vegetariër, allergisch voor kiwi) -Sann -Changshan -Repelsteel (ADHD) komen misschien komen niet -Mr Soija -White Trash DINSDAG komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje -Repelsteel (ADHD) komen misschien: -N00dles -Rode Panda -TopDrop -Rivka Komen niet -flyaway -JasperJD -Mr Soija -Absinthe -White Trash |
|
|
|
Verwijderd
|
ZATERDAG
komen zeker -Fizzle -Absinthe - Medeia (vegetariër, allergisch voor kiwi) -Changshan -Repelsteel (ADHD) komen misschien -Sann komen niet -Mr Soija -White Trash DINSDAG komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje -Repelsteel (ADHD) komen misschien: -N00dles -Rode Panda -TopDrop -Rivka Komen niet -flyaway -JasperJD -Mr Soija -Absinthe -White Trash Ik moet toch terug naar misschien. Ik heb even kritisch gekeken naar mijn tentamenrooster en met dinsdag en woensdag een tentamen & al veel afspraken en werk weet ik toch niet of het een goed idee is vanaf morgen begin ik en morgenavond heb ik hopelijk wat meer inzicht in hoe het opschiet enzo! fizzle wanneer wil jij boodschappen gaan doen enzo? |
|
|
|
|
Ooooooooh fizzle!!! Wat een heerlijk dinsdaggerecht wordt dat!
Helaas weet ik (nog) niet zeker of ik kan, de ja, de nee. ![]() ZATERDAG Komen zeker -Fizzle -Absinthe -Medeia (vegetariër, allergisch voor kiwi) -Changshan -Repelsteel (ADHD) Komen misschien -Sann Komen niet -Mr Soija -White Trash DINSDAG Komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje -Repelsteel (ADHD) Komen misschien: -N00dles -Rode Panda -TopDrop -Rivka -Biertank Komen niet -flyaway -JasperJD -Mr Soija -Absinthe -White Trash
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
[Herinneringen-ophaal-topic] Tigerly | 114 | 14-02-2021 10:48 | |
| De Kantine |
Het grote topic der DK-meets! Verwijderd | 500 | 27-05-2010 01:12 | |
| De Kantine |
Mientje heeft een baby in haar saaimoeder! #946 Verwijderd | 500 | 07-04-2010 22:24 | |
| De Kantine |
Saai-on-Saai action #938 Verwijderd | 500 | 02-04-2010 19:49 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #65 deel 2 Spelleider | 110 | 19-01-2010 09:41 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 22:00 | |