Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2010, 16:24
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Dacht ik dat we het er beiden over eens waren op korte termijn te stoppen met de pil.. kwam hij gisteravond met het bericht dat hij er toch nog helemaal niet aan toe was. Hij vond zijn leven eigenlijk prima zo. In de toekomst komen er vast nog kinderen maar voorlopig niet.. alsdus vriend.

Ik ben er echt een beetje down van. Ik ben blij dat hij eerlijk is. maar we hebben het er zo vaak over gehad, Het maakte me blij en ik verlang er zo naar! Misschien was ik daardoor te blind voor mijn vriend. Hoewel hij zelf ook zegt dat het echt nog maar kort zo is, zijn gevoel hierover. Het gaat hem te snel.

het idee dat het misschien nog wel jaren zou kunnen duren vind ik klote
Advertentie
Oud 12-06-2010, 19:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Fleurop: jeetje, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent zeg!

@ testout: foto's van Sarah's kamertje:








buitenkant


Mocht het niet opvallen: we proppen teveel spullen in haar kamer Maar goed, zij slaapt er best.
__________________
Tsja
Oud 12-06-2010, 20:06
Verwijderd
Hihi beetje tegenovergestelde van Jinthes kamer

Maar inderdaad, zolang zij er goed slaapt is het toch prima?

@Fleurop Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Als je je er op verheugde en er vanuit ging dat het binnenkort zou gebeuren. Maar wel beter dat hij het eerlijk zegt toch?
Misschien met hem er gewoon nog even goed over praten? Middenweg vinden?
Oud 12-06-2010, 20:06
Verwijderd
En ik wilde dit nog even delen:
Oud 13-06-2010, 04:21
Verwijderd
Very nice!
Oud 13-06-2010, 09:37
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
En ik wilde dit nog even delen:
[afbeelding]
aaaaahhw wat een schatje!! jullie baby is wel écht goed gelukt hoor, navenant dat het niet eens expres was ze is echt zooooooooo mooi! ben helemaal verliefd op d'r oogjes, maar niet gewoon haar oogjes, ze wordt echt een babe gewoon, dat zie je nu al!
Oud 13-06-2010, 15:53
ansjuh
ansjuh is offline
Citaat:
Heeft er hier iemand de serie Tienermoeders gezien (SBS6)? Heb de afgelopen dagen de afleveringen via internet bekeken, toch wel heftig hoor, zeker omdat de relaties vaak nog zo pril en onstabiel zijn... En de meesten rookten als ketters. Maar die kindjes zagen er allemaal even lief uit
na de laatste aflevering zeiden ze ook dat ze allemaal uit elkaar zijn
Oud 13-06-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
aaaaahhw wat een schatje!! jullie baby is wel écht goed gelukt hoor, navenant dat het niet eens expres was ze is echt zooooooooo mooi! ben helemaal verliefd op d'r oogjes, maar niet gewoon haar oogjes, ze wordt echt een babe gewoon, dat zie je nu al!


Huhuhu ik ben er helemaal stil van. Ik vraag me nog steeds af van wie ze die mooiheid heeft
Oud 13-06-2010, 17:35
wup
wup is offline
Citaat:
En ik wilde dit nog even delen:
[afbeelding]


en wat is ze al groot zeg! Verder wat Blauw Engeltje zegt: wát een mooi kind!
Oud 13-06-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
aaaaahhw wat een schatje!! jullie baby is wel écht goed gelukt hoor, navenant dat het niet eens expres was ze is echt zooooooooo mooi! ben helemaal verliefd op d'r oogjes, maar niet gewoon haar oogjes, ze wordt echt een babe gewoon, dat zie je nu al!
Hihi, ja, precies wat ik ook dacht <3
Wat een ongelooflijk mooie meid is dat zeg!
Oud 17-06-2010, 19:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
It's a GIRL! <3 Joehoe, klein zusje voor Sarah!
__________________
Tsja
Oud 17-06-2010, 19:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah, gefeliciteerd! Ga je wel nog je handen vol aan krijgen, twee dames
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 17-06-2010, 21:34
Verwijderd
Vriendin van mijn moeder zei na de geboorte van Maud iets in de trant van: Je kan er moeilijk over doen, maar meisjes zijn gewoon eenmaal leuker!

Dus met twee heb je helemaal geluk!
Oud 17-06-2010, 21:42
Verwijderd
Gefelipeli lijkt wel of er alleen meisjes worden geboren in dit topic
Oud 17-06-2010, 22:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Jongens en meisjes zijn allebei leuk.

Maar snoopy, je man gaat het nog wel zwaar krijgen met drie dames in huis.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-06-2010, 06:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jongens en meisjes zijn allebei leuk.

Maar snoopy, je man gaat het nog wel zwaar krijgen met drie dames in huis.
Ghehe... Hij is wel wat gewend. Hij heeft 3 zussen

En ik vind idd jongens en meisjes allebei leuk! Als dit een jongetje was geweest had ik net zo goed staan stuiteren, haha
__________________
Tsja
Oud 18-06-2010, 11:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gefeliciteerd snoopy
Oud 18-06-2010, 11:36
Little_lady
Little_lady is offline
Ooh Snoopy, wat leuk! Een zusje voor Sarah

OT. De echo was goed, 14 weken nu en ons kindje doet het uitstekend. Alles was helemaal goed We gaan het nu dus kenbaar maken aan iedereen die het maar weten wil En vanmiddag... Een jurk uitzoeken!
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 18-06-2010, 12:35
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
fijn Little Lady!
Oud 18-06-2010, 12:35
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
en snoep natuurlijk ook fijn, maar dat wist je al he
Oud 18-06-2010, 14:25
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Wat n superschattige foto testout! Echt geweldig
En fijn dat de echo goed was little lady.
En Snoopy leuk man nog n meisje! Twee zussen heerlijk.
Donna kan sinds gisteren omrollen. Rugbuik en buikrug. Proud mommy alert
__________________
*Signature*
Oud 18-06-2010, 23:00
Verwijderd
Fijn little lady!


Hmmhmm
Ik ben ook een trotse mama



Hoe oud is Donna nu? Want ze is toch een stuk jonger dan Maud? (na ja stuk jonger, als je het in procenten ziet wel )
Maud kon wel al redelijk snel van buik naar rug (Want ja een zwaar hoofd) Maar buik rug kon ze pas begin deze week
Oud 18-06-2010, 23:03
Verwijderd
En wat betreft jongens of meisjes. Ik denk dat het allemaal niet uitmaakt, je bent sowieso gelukkig met je kindje [size](al zullen sommige mensen in sommige omstandigheden dat niet zijn maar dan ligt het vast niet aan het geslacht)[/size]

Ik moest huilen toen mijn moeder riep dat het een meisje was. Maar als Maud een jongen was geweest had ik dat vast ook gedaan
Oud 19-06-2010, 11:21
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik weet niet of het snel is of niet, maar Don is nu 4 maanden en 9 dagen. Buik rug kon ze inderdaad ook wat eerder, maar dat was meer zo van 'oeps ik val om'. En sinds twee dagen dan van rug naar buik, en dat doet ze dan ook echt de hele dag . Kan net zo goed mn dweil verkopen
__________________
*Signature*
Oud 19-06-2010, 12:34
Verwijderd
Little_Lady, fijn dat de echo goed was!

Kan me voorstellen dat je trots bent, Kaa!

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat snel is of niet... Wel grappig trouwen: Jinthe draaide ook vanaf 4 maanden en 9 dagen heel vaak van rug naar buik. Dat kon ze eerder dan van buik naar rug...daarvan weet ik niet precies, op het KDV deed ze dat eerder dan thuis, thuis deed ze het pas vaak toen ze ruim 5,5 maanden was. (Op een zachte ondergrond deed ze het allebei al eerder en zo af en toe eens op een harde ondergrond.) En als ik haar dan nu zie...nu loopt ze achter de loopwagen de kamer rond.
Oud 19-06-2010, 17:38
Verwijderd
Leuk Snoopy!

moet bijna huilen, wat ben ik toch een emotioneel wrak
Oud 19-06-2010, 18:07
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Leuk Snoopy!

moet bijna huilen, wat ben ik toch een emotioneel wrak
ah, stefenootje, tisser? *aaibol*
Oud 21-06-2010, 17:33
Verwijderd
*uit de kast kom* ik ben ook zwanger
Oud 21-06-2010, 17:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*uit de kast kom* ik ben ook zwanger
Woaah, gefeliciteerd!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-06-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
*uit de kast kom* ik ben ook zwanger
Oeh, gefeliciteerd!!
Oud 21-06-2010, 18:49
Verwijderd
Ik probeer de hele tijd te bedenken of jij nu ook een ouwe forummer bent met een nickchange, Moz, maar ik kom er niet achter! Iig gefeliciteerd, 3 maanden al zag ik?
Oud 21-06-2010, 18:52
Verwijderd
Bedankt ^^ Ja, 3 maanden, dus het wordt een kerstkindje. En ik ben inderdaad een oudgediende. Voorheen was ik een felis catus van klein formaat.
Oud 21-06-2010, 19:45
Verwijderd
Moz, niiiieeettt!

Wat leuk!
Oud 21-06-2010, 19:58
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
*uit de kast kom* ik ben ook zwanger
Gefeliciteerd, katje.
Oud 21-06-2010, 20:04
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ohh wat leuk! Gefeliciteerd, moz (en man)!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 21-06-2010, 20:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gefeliciteerd Moz!
Oud 21-06-2010, 20:35
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Ik probeer de hele tijd te bedenken of jij nu ook een ouwe forummer bent met een nickchange, Moz, maar ik kom er niet achter! Iig gefeliciteerd, 3 maanden al zag ik?
Me 2. Ik dacht even aan Pippeloen, maar daar twijfel ik nu weer over
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 21-06-2010, 22:06
Verwijderd
Na even nadenken (ik overwoog even poesiefox omg) ben ik erachter en nu nog extra gefeli Gek, dan gaat het toch meer leven als het iemand is die je niet denkt te kennen.

Ik ga er vanuit dat het gepland was, maar klopt dat ook? Er zijn echt best veel mensen op dit forum die vrij jong kinderen willen en dat ook gaan doen, zeg..!
Oud 21-06-2010, 22:19
Verwijderd
Feliciteerd Moz!!!


Nu ben ik wel benieuwd wie je bent
Oud 21-06-2010, 22:22
Verwijderd
Thx mensen Het was inderdaad gepland. Die vraag krijgen we best vaak, had ik niet verwacht eigenlijk (niet dat ik het erg vind hoor), omdat we toch al ruim twee jaar getrouwd zijn en midden twintig is nou ook weer niet jongjong.

en wie ik ben staat hierboven al 1 keer letterlijk en in mijn eigen post cryptisch, dus nu moet het wel duidelijk zijn
Oud 21-06-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Me 2. Ik dacht even aan Pippeloen, maar daar twijfel ik nu weer over
no way dat ik zwanger ben
Oud 22-06-2010, 07:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Gefeliciteerd Moz En ach, wij kregen (en krijgen! Bij de vierde (!) zwangerschap) die vraag ook heel vaak hoor... Denk dat je eerst luidkeels van tevoren hebt moeten verkondingen dat je ermee 'bezig' bent voordat men vindt dat het mag ofzo
__________________
Tsja
Oud 22-06-2010, 07:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Freyja: bedoelde dit niet naar jou btw... Jij ging er juist wel vanuit dat het gepland was namelijk en wilde dat even checken. Vind ik wel iets anders...
__________________
Tsja
Oud 22-06-2010, 08:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd Moz

Ik voel me nu erg slim omdat ik binnen no time de cryptische naamkwestie had ontcijferd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-06-2010, 08:29
Verwijderd
Citaat:
@ Freyja: bedoelde dit niet naar jou btw... Jij ging er juist wel vanuit dat het gepland was namelijk en wilde dat even checken. Vind ik wel iets anders...
Ja omdat ik dus wist dat ze al een tijdje getrouwd waren. Als een stel net bij elkaar is (zoals bij jullie) zou ik het ook wel vragen hoor, behalve dan dat we bij jullie al wisten dat het met Sarah gepland was Gewoon omdat dat niet 'de normale gang van zaken' is. En midden twintig is niet écht heel jong, nee, maar de meeste mensen om mij heen van mijn leeftijd zijn nog helemáál niet bezig met kindjes maken, dus dat zal ook wel meespelen.
Oud 22-06-2010, 08:59
Verwijderd
Citaat:
*uit de kast kom* ik ben ook zwanger
oeh gefeliciteerd wat leuk
Oud 22-06-2010, 15:57
Verwijderd
@Moz: Gefeliciteerd!
Oud 22-06-2010, 17:02
wup
wup is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Moz En ach, wij kregen (en krijgen! Bij de vierde (!) zwangerschap) die vraag ook heel vaak hoor... Denk dat je eerst luidkeels van tevoren hebt moeten verkondingen dat je ermee 'bezig' bent voordat men vindt dat het mag ofzo

Ik vind 'er mee bezig zijn' altijd zo'n nare uitdrukking Maar misschien is dat omdat ik iets te visueel ben ingesteld.

En gefeliciteerd Moz!

en Snoopy ook, met je tweede meisje! Hoe gaat het met je?
Oud 22-06-2010, 17:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vandaag ben ik weer meegegaan naar de echo. Vriendin van m'n broer heeft het zelf gehad met die wekelijkse echo's maar ik vond het heel leuk om het kindje te zien bewegen. Dat doet ze dan ook continu, schoppen en zwaaien. Volgende week weer een echo en dan ga ik weer mee.

Kindje is verder helemaal gezond en heeft zich omgedraaid
Oud 22-06-2010, 19:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja omdat ik dus wist dat ze al een tijdje getrouwd waren. Als een stel net bij elkaar is (zoals bij jullie) zou ik het ook wel vragen hoor, behalve dan dat we bij jullie al wisten dat het met Sarah gepland was Gewoon omdat dat niet 'de normale gang van zaken' is. En midden twintig is niet écht heel jong, nee, maar de meeste mensen om mij heen van mijn leeftijd zijn nog helemáál niet bezig met kindjes maken, dus dat zal ook wel meespelen.
Mja, bij de eerste zwangerschap kon ik het me nog voorstellen. Maar nu ik voor de 4e keer zwanger ben heb ik toch zoiets van: 'hoe dom denk je dat we zijn?!' als mensen vragen of het gepland is 2e kindje ook echt...

Citaat:
Ik vind 'er mee bezig zijn' altijd zo'n nare uitdrukking Maar misschien is dat omdat ik iets te visueel ben ingesteld.



en Snoopy ook, met je tweede meisje! Hoe gaat het met je?
Ghehe... vandaar de aanhalingstekens. Bedoelde het overigens niet letterlijk

Enneh... dankje! Het gaat eindelijk wat beter. Ben de eerste 4 maanden heel erg misselijk geweest en heb veel moeten overgeven (en dat terwijl ik bij Sarah nergens last van had!) maar nu ben ik weer enigszins normaal

Citaat:
Vandaag ben ik weer meegegaan naar de echo. Vriendin van m'n broer heeft het zelf gehad met die wekelijkse echo's maar ik vond het heel leuk om het kindje te zien bewegen. Dat doet ze dan ook continu, schoppen en zwaaien. Volgende week weer een echo en dan ga ik weer mee.

Kindje is verder helemaal gezond en heeft zich omgedraaid
Hihi, wat leuk! Ik blijf echo's ook leuk vinden hoor!
__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15
Verwijderd
500 09-03-2012 17:04
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.