Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Die prijsvogel hè, altijd maar weer de lucht in, hard bezig is ie. En we gaan hier even aanbellen... Hallo... Ja, weet u wat ik voor u heb... nou..." ![]()
|
georgina verbaan, alle vj's van tmf, robert ten brink, willibrord frequen, die slet van get the picture, die gozer van de rijstreclame (ben ff ze naam kwijt), de presentatoren die heeeeeele moeilijke telefoonspelletjes voor eenzame huisvrouwen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Georgina verbaan vind ik ook zo'n verschrikkelijke truttebol, en inderdaad die mensen van lijn vier ofzo, schijtziek word ik er van altijd. Gerard cox vind ik een eikel, van tooske krijg ik ook het lazarus met d'r vierkante rotkop, en seth kan ik al helemaal niet uitstaan. Catherine keyl ossow is ook niet te harden, net als ene margriet huppeldepup die altijd bij het nieuws de oren van je hoofd kwebbelt. Piet paulusma moet inderdaad ook maar eens onder een bus belanden en tot slot moet paula uit sesamstraat verbannen worden. ![]() Damn wat ben ik toch sago vandaag ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() enne, het lijkt net op de foto of ze nodig moet drukken maar het even inhoudt want de foto moet gemaakt worden.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|