Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: hoi Wheezle. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik was vandaag meelopen bij een baan waarop ik had gesolliciteerd. Wat een domper zeg, echt het werk had echt 0 diepgang en bestond echt uit het opvolgen van instructies van de computer. Daar had ik niet voor hoeven doorstuderen, dat had ik 5 jaar geleden ook gekund.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die man met wie ik meeliep zei ook: Ja de meeste tijd breng ik door door gewoon naar het beeldscherm te kijken en zien wat hij allemaal automatisch doet onder het genot van een kopje koffie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zit intussen een libelle op mijn kamer. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2010 om 17:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doodslaan ![]() |
![]() |
|
Geachte mevrouw Mossing Holsteyn,
dolgraag wil ik reageren op de vacature receptiemedewerker. Momenteel ben ik werkzaam in de horeca, maar ik heb het niet naar mijn zin, dus heb ik hier helaas geen toekomst. Receptiemedewerker spreekt mij erg aan, omdat ik graag met mensen omga en ontzettend veel van dieren hou. Ik ben in het bezit van eigen vervoer, ben op zeer korte termijn beschikbaar en heb geen vakantieplannen. Met vriendelijke groet,
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee ik wil fucking graag klifio maar daar zijn geen vacatures (al enkele maanden lang). Dus ik zoek nu wat verder op en dit was bij een grote multinational die scanapparatuur levert aan veel ziekenhuizen. |
![]() |
|
Ik ben neit zo van de lange verhalen, mijn cv zit erbij, kun je zien wat ik heb gedaan, dus daar hoef ik niet over door te zagen. Dat formele gedoe met 'ik heb uw advertentie daar en daar gezien' krijgen ze zo vaak, ik wil niet met de middenmoot meedoen, maar een beetje origineel blijven.
Plus dat alle brieven retelang zijn, en ze daar vast ook geen zin hebben om alles te lezen. Kort en krachtig dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "maar ik heb het hier niet naar mijn zin" NEEEEEEE ![]() ![]() Wat heeft de functie receptiemedewerker met dieren te maken? ![]() ![]() "Ik heb geen vakantieplannen" klinkt deprimerend en alsof je geen leven hebt. Iets neutralers, zoals: "ik ben op zeer korte termijn en de gehele vakantie beschikbaar" is veel beter. En meer motivatie mag ook wel. ![]() |
![]() |
|
|