| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
hm, nouja, misschien ga ik wel een Pinguin nemen als huisdier
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nadat ik me even had verbaasd over het gebrek aan hekjes enzo.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
OMG, ik moest door de stromende tropische hoosbui naar huis, dus ik dacht gewoon 'fuck it' en besloot niet te gaan rennen.
resultaat: helemaal wakkergedouched en afgekoeld (het was zelfs koud) en nu hangen mijn kleren te drogen ![]() Enige nadeel is dat ik er net achterkwam dat ik voor niks helemaal naar de supermarkt ben gewandeld, en dat ie wegens verbouwing/verhuizing van zaterdag tot zaterdag gesloten is. Dus nu moet ik uitwijken naar de AH of de pizzaboer voor de komende dagen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral dat punt dat je dan denkt van: nu kan ik toch niet nog natter worden, laat ook allemaal maar zitten! En dan lekker door de plassen stampen.
|
|
|
|
|
|
Godverdomme, hier kan ik me toch zó ontzettend kwaad om maken, hè!
Als je zoiets doet, ben je echt het laagste van het laagste en verdien je het niet om te leven - ik mag hopen dat ze die smeerlap(pen) vinden en deze zelf maar eens op exact dezelfde wijze laten doodgaan, ben benieuwd hoe zíj dat dan zouden vinden! ![]() *zucht* De wereld wordt steeds verderfelijker.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enige nadelen zijn de koude windvlagen en dat mijn ogen/lenzen last hebben van het zure regenwater. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() . Daar doet dit me aan denken.
![]() |
|
|