Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 22:41
Verwijderd
godver, ik ben beschoten genoeg om leuke dingen te gaan doen maar niemand om het mee te delen.
Advertentie
Oud 26-07-2010, 22:42
Verwijderd
Beschoten ;;d;d;:;;d;;;d;;::;dD:::;D:;d

En het is tijd om Repo Man te gaan kijken. Ik ben benieuwd.
Oud 26-07-2010, 22:45
Verwijderd
ja met mijn taal is het ook niet meer zo goed. Misschien dat ik naar de bossen ga fietsne ofzo!
Oud 26-07-2010, 22:47
Verwijderd
blaat. edit. privacy.

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 00:19.
Oud 26-07-2010, 22:49
Verwijderd
wat een verschrikkelijk mens lijkt me dat !
Oud 26-07-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
wat een verschrikkelijk mens lijkt me dat !
**

Oud 26-07-2010, 22:55
Verwijderd
Zo'n wijf moet vooral zelf voor haar moeder dan zorgen, lekker je baan opzeggen en veel plezier!
Oud 26-07-2010, 22:57
Verwijderd

Oud 26-07-2010, 22:58
Tink*
Tink* is offline
Ze moet blij zijn dat anderen voor haar moeder zorgen en als het niet goed genoeg is voor mevrouw dan moet ze het zelf maar doen. Verwende sik!
Oud 26-07-2010, 22:59
Verwijderd

Oud 26-07-2010, 23:08
Verwijderd
Zo even de mac donalds gemaild dat ik telkens muizen bij ze zie lopen als ik er langs fiets.
Oud 26-07-2010, 23:10
Tink*
Tink* is offline
Iel in de Mcdrek of erbuiten?
Oud 26-07-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Zo even de mac donalds gemaild dat ik telkens muizen bij ze zie lopen als ik er langs fiets.
Geen katten?

Godver, moet ik eerst weer een DTS-track demuxen, converten naar DD en weer mergen omdat m'n streamer for whatever reasons dit type audiotrack niet begrijpt of zo. /taps feet while waiting.
Oud 26-07-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Iel in de Mcdrek of erbuiten?
binnen. Nu heb ik het al een stuk of 10 keer gezien denk ik, als ik er uit mijn werk kom langsfietsen en ze gesloten zijn.
Citaat:
Geen katten?
nee die zie ik alleen soms bij de hema
Oud 26-07-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt de meest volslagen debiel ever aan de telefoon vanavond.

Spoiler
Je weet iig wel zeker dat die vrouw van 90 niet seniel is of misschien vergeten is dat ze het niet mag hebben?
Oud 26-07-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
binnen. Nu heb ik het al een stuk of 10 keer gezien denk ik, als ik er uit mijn werk kom langsfietsen en ze gesloten zijn.
Oh, nasty. Then again; mensen die bij de McDonalds gaan eten verdienen niet beter
Oud 26-07-2010, 23:23
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 00:20.
Oud 26-07-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, nasty. Then again; mensen die bij de McDonalds gaan eten verdienen niet beter
Helaas verlaagt Pip zich ook regelmatig tot die categorie Untermenschen!
Oud 26-07-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Dude, ga dan eens fatsoenlijk koken voor haar!
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik regelmatig.
Verwijderd
Citaat:
regelmatig? je doet net of ik daar iedere week zit.
Een keer in de zes weken ofzo? Dat valt toch wel mee.
Oud 26-07-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Helaas kan elmer geen dingen maken die naar fabriek smaken.
Oud 26-07-2010, 23:27
Verwijderd
trouwens, ik denk nog wel minder dan 1 keer in de zes weken. Je moet niet zo zeuren jongeman.
Oud 26-07-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Hmmm.

Maar is dat dan uit bittere noodzaak, om verdriet weg te eten of vind je het ook gewoon echt lékker? En wat eet je dan? Want als je er alleen een milkshake haalt met een salade, bij wijze van, valt 't nog wel mee natuurlijk. Maar ik vind die hamburgers écht te smerig voor woorden.
Oud 26-07-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Tja. Als ik één keer in de zes weken miljarden mensen vermoord valt dat ook niet wel mee.
Oud 26-07-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Hmmm.

Maar is dat dan uit bittere noodzaak, om verdriet weg te eten of vind je het ook gewoon echt lékker? En wat eet je dan? Want als je er alleen een milkshake haalt met een salade, bij wijze van, valt 't nog wel mee natuurlijk. Maar ik vind die hamburgers écht te smerig voor woorden.
Nee gewoon omdat ik van dingen hou die naar nepheid en fabriek smaken. Heerlijk vind ik dat.
En meestal bestel ik een cheeseburger of een quarterpounder, in elk geval waar die 'kaas' op zit want die scoort hoog in het fabrieksgehalte. En dan nog friet en een milkshake, maar dat laatste haal ik liever bij de BK.
BK zelf vind ik dus niet zo lekker omdat het allemaal 'vers' is en ja, ik kan zelf ook wel een hamburger bakken en op een broodje doen, maar dat smaak niet naar fabriek.
Oud 26-07-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Tja. Als ik één keer in de zes weken miljarden mensen vermoord valt dat ook niet wel mee.
ja hoor lieverd.
Oud 26-07-2010, 23:32
Verwijderd
en die heerlijke rubberachtige kipnuggets , i'm lovin' it.
Oud 26-07-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Buitendat ben je na zes weken wel klaar voor de rest van je leven

Citaat:
Nee gewoon omdat ik van dingen hou die naar nepheid en fabriek smaken. Heerlijk vind ik dat.
En meestal bestel ik een cheeseburger of een quarterpounder, in elk geval waar die 'kaas' op zit want die scoort hoog in het fabrieksgehalte. En dan nog friet en een milkshake, maar dat laatste haal ik liever bij de BK.
BK zelf vind ik dus niet zo lekker omdat het allemaal 'vers' is en ja, ik kan zelf ook wel een hamburger bakken en op een broodje doen, maar dat smaak niet naar fabriek.
Ik probeer je alleen maar te begrijpen hoor!
Oud 26-07-2010, 23:38
Verwijderd
Ik lust die burgers ook niet maar die kipnuggets vind ik wel lekker. Laatste keer was op Barcelona Airport. Dan vind ik het ook echt even lekker omdat ik het alleen maar op vliegvelden eet. Vreemd I know
Oud 26-07-2010, 23:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik wil niet weten wat voor hamburgers jij bakt, als ze naar die van de B"K" smaken.
Oud 26-07-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet weten wat voor hamburgers jij bakt, als ze naar die van de B""""""K"""""" smaken.
Oud 26-07-2010, 23:41
Verwijderd
Ik heb iets ondekt, zoet brood, ik heb me er helemaal ongans aan gegeten. Vooral in combinatie met snijworst is het echt zeer smakelijk.
Oud 26-07-2010, 23:42
Uice
Uice is offline
Ik had er geloof ik dit jaar een keer een van de BK, omdat ik heel erg benieuwd was. Het was letterlijk het smerigste wat ik ooit heb gegeten. En nu beweer je dat ze vergeleken met de McD naar zelfgemaakte hamburgers smaken!
Oud 26-07-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had er geloof ik dit jaar een keer een van de BK, omdat ik heel erg benieuwd was. Het was letterlijk het smerigste wat ik ooit heb gegeten. En nu beweer je dat ze vergeleken met de McD naar zelfgemaakte hamburgers smaken!
ja dat beweer ik. Ze doen er ook tomaat enzo op en dat vlees is sappiger en vleesiger, het broodje smaakt gewoon als die van de supermarkt maar dan minder vers.
Oud 26-07-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je bijzonder weinig culinaire kennis als dat het smerigste is.

Sowieso vallen de BigMacs nog een tandje lager uit. En verder is er nog wel een hele waslijst aan ranzige dingen te noemen.

Bovendien is de Whopper niet ranzig. Misschien dat de burger een beetje rubbery is, maar verder is het gewoon sla en tomaat en brood en (runder)gehakt. Geen vijfsterren, maar ook geen nulsterren.
Oud 26-07-2010, 23:56
Verwijderd
ik zie aan de keuken dat de huisbaas is lang geweest want er zijn spullen omgespoeld en mijn andere huisgenoot is op vakantie. Ik hoop alleen niet dat ze denken dat het mijn tering troep is omdat hij op vakantie is. Het is namelijk gewoon de teringtroep die er al ongeveer 8 weken ligt te rotten.
Oud 27-07-2010, 00:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan heb je bijzonder weinig culinaire kennis als dat het smerigste is.
Ik eet niet zo vaak smerige dingen.

Citaat:
Sowieso vallen de BigMacs nog een tandje lager uit.
Nooit gehad.
Citaat:
En verder is er nog wel een hele waslijst aan ranzige dingen te noemen.

Bovendien is de Whopper niet ranzig. Misschien dat de burger een beetje rubbery is, maar verder is het gewoon sla en tomaat en brood en (runder)gehakt. Geen vijfsterren, maar ook geen nulsterren.
Het is helemaal niet gewoon sla en tomaat; de sla heeft geen smaak en de tomaat heeft die waterige, licht bedorven smaak die je vaak proeft bij kant-en-klare broodjes met tomaat erop. Het vlees is taai en droog en de saus is ontzettend ranzig en zoet. Dat heb ik ook nooit begrepen, waarom ze daar denken dat een hamburger zoet hoort te zijn.
Oud 27-07-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik eet niet zo vaak smerige dingen.

Nooit gehad.

Het is helemaal niet gewoon sla en tomaat; de sla heeft geen smaak en de tomaat heeft die waterige, licht bedorven smaak die je vaak proeft bij kant-en-klare broodjes met tomaat erop. Het vlees is taai en droog en de saus is ontzettend ranzig en zoet. Dat heb ik ook nooit begrepen, waarom ze daar denken dat een hamburger zoet hoort te zijn.
Om de hartige baconsmaak te compenseren? Nouja, misschien heb je toevallig echt een ranzig klaargemaakte Whopper gehad, maar ik vind de sla en de tomaat niet verschillen met wat ik in de supermarkt koop.
Het vlees is wel wat taai en droog idd. De saus is volgens mij ketchup(?) dus dat is gewoon zoet. Ranzigheid v/d saus is me iig nooit opgevallen.
Oud 27-07-2010, 00:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, ANTM cycle 2 zit er ook weer op voor vandaag
Oud 27-07-2010, 00:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Om de hartige baconsmaak te compenseren? Nouja, misschien heb je toevallig echt een ranzig klaargemaakte Whopper gehad, maar ik vind de sla en de tomaat niet verschillen met wat ik in de supermarkt koop.
Dan ga ik niet naar jouw supermarkt. Maar sowieso haal ik dat soort dingen meestal op de markt.
Citaat:
Het vlees is wel wat taai en droog idd. De saus is volgens mij ketchup(?) dus dat is gewoon zoet. Ranzigheid v/d saus is me iig nooit opgevallen.
Ketchup hoort niet zó zoet te zijn. Broodjes trouwens ook niet. En ze doen er ook sesamzaadjes op die niet naar sesam smaken. Die zaadjes worden zo bereid dat de sesamsmaak verdwijnt, omdat ze denken dat de klanten niet tegen sterke smaken kunnen. De zaadjes zitten er alleen maar zodat je meer speeksel ontwikkelt, waardoor je nog meer trek krijgt.
Oud 27-07-2010, 01:59
Verwijderd
test

edit : test geslaagd.
Oud 27-07-2010, 02:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weltrusten partypoopers! ik ga ook eens op tijd.
Oud 27-07-2010, 02:07
Verwijderd
dag zussie.
Oud 27-07-2010, 02:16
Verwijderd
Citaat:
Weltrusten partypoopers! ik ga ook eens op tijd.
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar een partypooper is iemand die niet meedoet in een feeststemming/viering

Als er iemand partypooper is, ben jij het wel, met je op tijd naar bed gaan
Oud 27-07-2010, 02:20
Verwijderd
ik zie het al helemaal voor me : een knalgroen buikkastje met zilveren grepen en daarboven zo'n houten hertenkop ook in het groen. Ik vind mijn smaak echt zo goed he.
Oud 27-07-2010, 02:34
Uice
Uice is offline
Een buikkastje?
Oud 27-07-2010, 02:43
Verwijderd
Google geeft antwoord.
Oud 27-07-2010, 06:35
Rationeel
Rationeel is offline
Goeeeeedemorgen!
Oud 27-07-2010, 07:45