Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar is dat dan uit bittere noodzaak, om verdriet weg te eten of vind je het ook gewoon echt lékker? En wat eet je dan? Want als je er alleen een milkshake haalt met een salade, bij wijze van, valt 't nog wel mee natuurlijk. Maar ik vind die hamburgers écht te smerig voor woorden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En meestal bestel ik een cheeseburger of een quarterpounder, in elk geval waar die 'kaas' op zit want die scoort hoog in het fabrieksgehalte. En dan nog friet en een milkshake, maar dat laatste haal ik liever bij de BK. BK zelf vind ik dus niet zo lekker omdat het allemaal 'vers' is en ja, ik kan zelf ook wel een hamburger bakken en op een broodje doen, maar dat smaak niet naar fabriek. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had er geloof ik dit jaar een keer een van de BK, omdat ik heel erg benieuwd was. Het was letterlijk het smerigste wat ik ooit heb gegeten. En nu beweer je dat ze vergeleken met de McD naar zelfgemaakte hamburgers smaken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso vallen de BigMacs nog een tandje lager uit. En verder is er nog wel een hele waslijst aan ranzige dingen te noemen. Bovendien is de Whopper niet ranzig. Misschien dat de burger een beetje rubbery is, maar verder is het gewoon sla en tomaat en brood en (runder)gehakt. Geen vijfsterren, maar ook geen nulsterren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zie aan de keuken dat de huisbaas is lang geweest want er zijn spullen omgespoeld en mijn andere huisgenoot is op vakantie. Ik hoop alleen niet dat ze denken dat het mijn tering troep is omdat hij op vakantie is. Het is namelijk gewoon de teringtroep die er al ongeveer 8 weken ligt te rotten.
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het vlees is wel wat taai en droog idd. De saus is volgens mij ketchup(?) dus dat is gewoon zoet. Ranzigheid v/d saus is me iig nooit opgevallen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|