Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2010, 13:35
Geel
Geel is offline
Dit is anders wel een goede beschrijving van jou.

Citaat:
The term implies materialistic and selfish tendencies, attributed to a pampered or wealthy background.
Oud 30-07-2010, 13:35
Rivka
Rivka is offline
Jij bent evengoed een prinsje hoor WT, en wat voor één!
Oud 30-07-2010, 13:36
Verwijderd
Ik ben ook een prinses! Een vikingprinses
Oud 30-07-2010, 13:37
Rivka
Rivka is offline
Ik ben een prinses zonder roze.
Oud 30-07-2010, 13:39
Verwijderd
Wat is er mis met roze
Oud 30-07-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Jij bent evengoed een prinsje hoor WT, en wat voor één!
Een knappe?
Oud 30-07-2010, 13:40
Verwijderd
Twee keer ging ik kamperen met mijn de familie van mijn exvriendje. Een keer in Nederland, daar was de camping dus alleen zo'n grasveld vol met caravans. De ouders zaten de hele dag in de caravan tv te kijken en kwamen er alleen uit om te barbecuen, wij liepen ons te vervelen. De andere keer in Duitsland en dat was al een betere camping want er zat een bos bij en de hond was mee en er was een beetje ruimte. De ouders zaten de hele dag in de caravan tv te kijken en kwamen er alleen uit om te barbecuen, wij liepen de hond uit te laten en speelden badminton.
Ik vraag me af wat dan het verschil is met thuis. Behalve dan dat ik thuis geen hele week mocht komen logeren

Met mijn ouders ben ik naar allerlei campings geweest, van campings met acht hectare wildernis voor 20 campingplaatsen waar alleen aan het eind van de middag warm water was omdat het door de zon verwarmd werd, tot campings met duizend campingplaatsen en een olympisch zwembad en levensgroot schaakspel en duizend cursussen en workshops. Maar dat was altijd leuk en dan gingen we ongeveer om de dag ergens naartoe.
Oud 30-07-2010, 13:42
Rivka
Rivka is offline
@WT: Un beau prince, mais un peu petit . Ik ben net zo lang als jij geloof ik, 1.75.
Oud 30-07-2010, 13:44
Verwijderd
Sinds wanneer is 175 cm klein!?
Rivka
Rivka is offline
Voor een jongen is dat niet gemiddeld .
Verwijderd
Bij Nederlandse mannen wordt dat, schat ik, sinds ongeveer 20 à 30 jaar als klein beschouwd.
Verwijderd
Citaat:
Met mijn ouders ben ik naar allerlei campings geweest, van campings met acht hectare wildernis voor 20 campingplaatsen waar alleen aan het eind van de middag warm water was omdat het door de zon verwarmd werd, tot campings met duizend campingplaatsen en een olympisch zwembad en levensgroot schaakspel en duizend cursussen en workshops. Maar dat was altijd leuk en dan gingen we ongeveer om de dag ergens naartoe.
Idd, dat ken ik ook zo <3
En vooral de kleine campings met veel bos vond ik gaaf. Lekker rondstruinen op ondekkingstochten en spelen met alle kinderen van de hele camping <3
Oud 30-07-2010, 13:45
Geel
Geel is offline
Citaat:
Bij Nederlandse mannen wordt dat, schat ik, sinds ongeveer 20 à 30 jaar als klein beschouwd.

Ow, wacht, ik ben geen Nederlandse man...
Oud 30-07-2010, 13:46
Verwijderd
Zie je daarom moet ik ook gewoon in Frankrijk of Italië wonen want daar vindt men mij groot
Verwijderd
Citaat:
Oeh
Verwijderd
Citaat:
Voor een jongen is dat niet gemiddeld .
wikipedia geeft je gelijk.
Verwijderd
Citaat:

Ow, wacht, ik ben geen Nederlandse man...

Nederlanders waren een paar jaar geleden de langste mensen ter wereld! En ook nu zullen we nog wel in de top vijf staan.

Citaat:
Zie je daarom moet ik ook gewoon in Frankrijk of Italië wonen want daar vindt men mij groot
Ja ik ben relatief even lang als jij (want gemiddeld zijn mannen 15 cm langer dan vrouwen) en in Spanje en Italië enzo is het heerlijk om eindelijk eens tegen gezichten aan te kijken in plaats van tegen ruggen en borsten
En in China torende ik boven iedereen uit! Dat was echt grappig
Verwijderd
Ik ben 170 cm, dat is precies gemiddeld
Oud 30-07-2010, 13:48
Geel
Geel is offline
Citaat:

Nederlanders waren een paar jaar geleden de langste mensen ter wereld! En ook nu zullen we nog wel in de top vijf staan.
Volgens mijn ex-biologie lerares kwam dat omdat Nederlanders te veel melk dronken en zij dronk geen melk want dat was slecht voor de kanker.
Oud 30-07-2010, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
oe kamperen is wel tof, maar het moet niet téveel afzien worden. vakantie blijft toch wel om te ontspannen. als ik afgebeuld wil worden schrijf ik me wel weer in voor een studentenvereniging of neem ik een vriendin.

Oud 30-07-2010, 13:49
Verwijderd
Geel, is je nieuwe avatar de vlag van een Afrikaans land of is het een abstract herfstbladerenstilleven?
Oud 30-07-2010, 13:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Volgens mijn ex-biologie lerares kwam dat omdat Nederlanders te veel melk dronken en zij dronk geen melk want dat was slecht voor de kanker.
hmm alles wat slecht is voor kanker is goed voor je!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is slecht voor je kanker, ja?
Verwijderd
Ik denk dat het eerder komt door de hoge eiwitconsumptie! Plus wat genetica, noordeuropeanen zijn nu eenmaal lang.

Dat zie je ook bij die enorm dikke Amerikaanse kinderen trouwens, van die kindjes die niet leren lopen omdat hun gewicht sneller toeneemt dan hun beenspieren kunnen dragen, die zijn ook altijd lang voor hun leeftijd.
Rivka
Rivka is offline
Ik ben 1.74 of 1.75 m, dat lijkt mij vrij normaal.
Oud 30-07-2010, 13:52
Geel
Geel is offline
Citaat:
Geel, is je nieuwe avatar de vlag van een Afrikaans land of is het een abstract herfstbladerenstilleven?
Hmmm, volgens mij is het een hoek van een gebouw of stoep.
Oud 30-07-2010, 13:53
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het is slecht voor je kanker, ja?
Uhu, ontzettend.
Oud 30-07-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, volgens mij is het een hoek van een gebouw of stoep.
Ik draai mijn hoofd in allerlei bochten, maar kan er echt geen hoek of stoep in ontdekken wel een nerf.
Oud 30-07-2010, 13:55
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik draai mijn hoofd in allerlei bochten, maar kan er echt geen hoek of stoep in ontdekken wel een nerf.
Uhu, komt door de schaduw. Hier is het wel te zien.
Oud 30-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Uhu, komt door de schaduw. Hier is het wel te zien.
Mijn internet liep vast twee seconden nadat ik hem bekeken had. Thank you so much! nu zit ik maar op Firefox.

Maar, nu zie ik het wel. Al loopt die streep wel een beetje vreemd.
Oud 30-07-2010, 14:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mijn internet liep vast twee seconden nadat ik hem bekeken had. Thank you so much! nu zit ik maar op Firefox.

Wees blij, FireFox is sowieso beter.
Oud 30-07-2010, 14:01
Verwijderd
Nee, ik vind het maar vervelend.
Hoera, internet kreeg spontaan een opleving!
Oud 30-07-2010, 14:01
Carn
Carn is offline
overigens loopt je internet niet vast; maar natuurlijk de browser!
Oud 30-07-2010, 14:02
Geel
Geel is offline
Citaat:

Wordt het geen tijd voor een nieuwe computer? Want je computer steeds reanimeren lijkt me ook geen pretje.

Ik zit trouwens ook op Firefox.
Oud 30-07-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Wordt het geen tijd voor een nieuwe computer? Want je computer steeds reanimeren lijkt me ook geen pretje.

Ik zit trouwens ook op Firefox.
Hij is nu een keer goed gereanimeerd en nou valt hij in elk geval niet meer om de vijf minuten uit. Wat niet wegneemt dat hij wel om het kwartier vastloopt, maar dat is niet onoverkomelijk.

Het was wel een leuke verrassing dat je bij Firefox een soort dessin kan kiezen
Oud 30-07-2010, 14:04
Carn
Carn is offline
mwah dat kan al vrij lang enfin, FF is natuurlijk op alle vlakken superieur!
Oud 30-07-2010, 14:05
Verwijderd
Eigenlijk vond ik Chrome het fijnst. Maar die was, na de Grote Operatie van de computer, weg en ik durf het niet aan om hem te downloaden. Ik dank God al elke keer dat ik überhaupt op mijn gebruikersnaam kan klikken
Oud 30-07-2010, 14:06
Rationeel
Rationeel is offline
bonus wordt binnenkort overgemaakt. kaa-ching!
Oud 30-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
bonus wordt binnenkort overgemaakt. kaa-ching!
Oud 30-07-2010, 14:07
Rationeel
Rationeel is offline
nou, nog maar een keer op vakantie dan
Oud 30-07-2010, 14:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eigenlijk vond ik Chrome het fijnst. Maar die was, na de Grote Operatie van de computer, weg en ik durf het niet aan om hem te downloaden. Ik dank God al elke keer dat ik überhaupt op mijn gebruikersnaam kan klikken
http://www.google.com/chrome/index.html
Oud 30-07-2010, 14:11
Geel
Geel is offline
Hoe kan MSN nou mijn contactenlijst kwijt zijn geraakt?
Oud 30-07-2010, 14:11
Verwijderd
Wraak van God?
Oud 30-07-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Doe het toch maar, want 't klinkt alsof je op een heel oud ende traag systeem zit en Chrome is een heel lichte browser, dus die is daar erg geschikt voor. Met een beetje mazzel loopt je computer met Chrome zelfs slechts eens in de twintig minuten vast in plaats van om 't kwartier. Vooruitgang!
Oud 30-07-2010, 14:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
er is een storing.
Oud 30-07-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Doe het toch maar, want 't klinkt alsof je op een heel oud ende traag systeem zit en Chrome is een heel lichte browser, dus die is daar erg geschikt voor. Met een beetje mazzel loopt je computer met Chrome zelfs slechts eens in de twintig minuten vast in plaats van om 't kwartier. Vooruitgang!
Je hebt me overtuigd en hij doet het! De computer doet zijn uiterste best om me te helpen en als ik dit typ, zie ik maar tot de he van het, maar volgens mij gaat hij het nu wel doen
Oud 30-07-2010, 14:18
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik heb het toch maar weer even voor elkaar gekregen 5 dagen op kantoor te vullen met..... helemaal NIETS doen, maar nu komt het moeilijke deel: urenverantwoording invullen
Oud 30-07-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Er is/was een storing. Op onzin las je veel berichten van mensen die er niet meer in konden en Messenger for Mac crashte hier zelfs toen ik probeerde in te loggen.

EDIT: het werkt hier ook nog steeds niet.
Oud 30-07-2010, 14:48
Verwijderd

ik keek dit en toen zag ik mijn eigen animatie bij de relevante filmpjes staan
Oud 30-07-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

ik keek dit en toen zag ik mijn eigen animatie bij de relevante filmpjes staan
89 seconden een draaiend voorwerp, met justin bieber muziek.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten