Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee keer ging ik kamperen met mijn de familie van mijn exvriendje. Een keer in Nederland, daar was de camping dus alleen zo'n grasveld vol met caravans. De ouders zaten de hele dag in de caravan tv te kijken en kwamen er alleen uit om te barbecuen, wij liepen ons te vervelen. De andere keer in Duitsland en dat was al een betere camping want er zat een bos bij en de hond was mee en er was een beetje ruimte. De ouders zaten de hele dag in de caravan tv te kijken en kwamen er alleen uit om te barbecuen, wij liepen de hond uit te laten en speelden badminton.
Ik vraag me af wat dan het verschil is met thuis. Behalve dan dat ik thuis geen hele week mocht komen logeren ![]() Met mijn ouders ben ik naar allerlei campings geweest, van campings met acht hectare wildernis voor 20 campingplaatsen waar alleen aan het eind van de middag warm water was omdat het door de zon verwarmd werd, tot campings met duizend campingplaatsen en een olympisch zwembad en levensgroot schaakspel en duizend cursussen en workshops. Maar dat was altijd leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vooral de kleine campings met veel bos vond ik gaaf. Lekker rondstruinen op ondekkingstochten en spelen met alle kinderen van de hele camping <3 |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nederlanders waren een paar jaar geleden de langste mensen ter wereld! En ook nu zullen we nog wel in de top vijf staan. Citaat:
![]() En in China torende ik boven iedereen uit! Dat was echt grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het eerder komt door de hoge eiwitconsumptie! Plus wat genetica, noordeuropeanen zijn nu eenmaal lang.
Dat zie je ook bij die enorm dikke Amerikaanse kinderen trouwens, van die kindjes die niet leren lopen omdat hun gewicht sneller toeneemt dan hun beenspieren kunnen dragen, die zijn ook altijd lang voor hun leeftijd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, nu zie ik het wel. Al loopt die streep wel een beetje vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zit trouwens ook op Firefox.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was wel een leuke verrassing dat je bij Firefox een soort dessin kan kiezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|