Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk dat jij het hardst moest bijkomen van iedereen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Godver wat een doos
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Zo dat duurde even
![]() Ik was dus in Barcelona. Oke, nou nadat we bij dat leuke Vietnamese restaurant hadden gegeten, liepen we in de richting van de gotische kathedraal, terwijl we op de kaart keken. Toen kwam er een jongen achter ons aan. Hij praatte Spaans tegen ons, wat wij uiteraard niet begrepen, en kwam heel dichtbij. Ik had helemaal niet door dat hij ons wilde bestelen, dacht eerder aan aanranden. Toen pakte hij de pols van de vriendin waarmee ik was heel hard vast en liet niet los. Zij had ineens door dat hij de gouden armband van haar pols probeerde te trekken. Ik pakte zijn andere pols, zodat hij niet weg kon lopen. M'n vriendin riep tegen hem dat hij haar los moest laten, maar dat deed hij niet. Toen trok hij de armband los. Op datzelfde moment kwamen er een stuk of 4/5 mannen ons te hulp, die de jongen na een nogal heftige worsteling op de grond kregen. Ze belden de politie, die er binnen 2 minuten was (veel politie in burger in Barca) en de jongen inrekende. Wij moesten nog een tijdje blijven om vanalles te vertellen en onze gegevens te geven. Er gingen zich trouwens allemaal mensen mee bemoeien, zoals een Indiër die beweerde dat "al die Marokkanen en Turken niet te vertrouwen zijn" en een Nederlander die heel aardig was, maar ook meende dat hij zich met de voortgang moest bemoeien (tja, twee blonde jonge meisje, die kunnen natuurlijk niet alleen met de politie praten, zucht). We moesten de agenten, die overigens ongeveer vier woorden engels konden ![]() De volgende ochtend lopen we de trap in het gebouw van ons hostel af, staan er twee mannen die aan alle meisjes die langskomen naar een bepaalde naam vroegen (de achternaam van m'n vriendin). Kwamen ze ons ophalen ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |