![]() |
|
ik zou opzich ook wel eens met een meisje willen proberen :$
maar wat ik altijd wel leuk vind om aan te denken, is dat mijn vriend eens thuiskomt met de mededeling dat hij ontzettend geil is en of hij alsjeblieft seks mag hebben met mijen ook gwn heftig en om pure lust. en dat hij t dan ook 4x volhoud en t bij mij ook niet meteen gevoelig word. alleen is mijn vriend daar veelste lief voor ![]()
||
Citaat:
Sex op de set van Lovegame, dan gaat ze tussen 2:25 en 2:55 met eerst een man een hokje in, daarna word dat een vrouw... Sowieso vind ik deze video té hot voor woorden ![]()
Spoiler
Spoiler
Dat was het wel zo'n beetje, snel door de bocht en zonder sappige details.
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa Laatst gewijzigd op 14-01-2011 om 17:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Halle Berry, ik weet niet hoe erg een kind haar heeft veranderd, maar ze zag er in ieder geval altijd goed uit. Keira Knightley lijkt me ook geen straf
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nee als ik aan jan wolkers denk en dan aan je fantasie denk ik aan een of andere pedofiel... Bah..Bah...Bah..
|
Pluis sloot het topic over natte dromen, terwijl ik daar wel wat op wou zeggen. Ik vermeld dit er even bij omdat dit dus niet mijn seksfantasieën zijn, maar dromen.
De eerste keer droomde ik dat ik boven in een dubbeldekkerbus zat met een open achterkant, waar je dus auto's zag rijden. Er stond een groot bed met een dikke vrouw erop. Daar klom ik op (ik moest echt klimmen, formaat eindbaas in Mario), ging op mijn buik liggen en toen ging ik er als een soort skippybal opstuiteren. Toen werd ik wakker. En nog een merkwaardige natte droom die ik had: Ik ging los op een dikke Japanse. Nou, en als ik dus iets niet fijn vind op seksueel gebied is het dik of japans/chinees/antiliaans/afrikaans.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Grootste fantasie....hmm toch even denken welke ik dan hier neer ga zetten
Hmmm ik en 2 jongens die heel veel aandacht voor me hebben.. Eerst een kort voorspel met bodypaint.. En vervolgens op een laken op de vloer keihard geneukt worden ![]() ![]() Ook 69 lijkt me wel eens leuk om te doen.. Hij bij mn vagina en ik met mn mond met zn lul bezig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hey
mijn fantasie is het om met mijn moeder (44) te doen of met mijn zusje (13) te doen want mijn moeder is best knap en heeft cup e80 en mijn zusje is ook best knap en heeft een hele lekkere kleine kont en lekkere tietjes ik zelf ben 14 is dit raar om hier over te fantseren of is dit gewoon zouden jullie jullie menig willen geven hier over |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jouw grootste seks fantasie . xWADAN | 179 | 09-01-2010 01:37 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |