Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2010, 18:29
Verwijderd
Sinds mijn konijn overleden is aan een konijnenziekte die via vliegen wordt overgebracht, vind ik vliegen ook erg smerig. Maar dat zijn ze ook, want ze zitten eerst op poep en daarna op je eten. Of eerst op een ziek wild konijn en daarna op je gezonde huisdiertje dus.
Advertentie
Oud 14-09-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
ik wilde een docent mailen maar ik voel me te beschonken dus ik wacht wel tot morgen.
Ach mailen kan ook altijd. En anders haal je de mail weer terug.
Oud 14-09-2010, 18:32
Verwijderd
Ik ben in een ruzie-zoek-bui vandaag
Verwijderd
Citaat:
Jij gaat over een drie/vier jaar 't huis uit, terwijl je moeder waarschijnlijk het komende decennium (of twee, of drie) in het nieuwe huis wil spenderen. Overtuig 'r er dan van om pas over een paar jaar te gaan verhuizen Dan hebben jullie allebei je zin. Of kan dat niet?
Mijn ouders gaan nu uit elkaar dus dat wordt moeillijk. Maar opzich vind ik verhuizen niet erg alleen het idee dat het 20 km. van de stad vandaan is vind ik stom. Ik heb hier alles in de stad. Mijn sociale dingen, school, sport (binnenkort volleybal) en eigenlijk alles gewoon.
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, wat moet ik nu weer koken?
Ik heb pizza gehaald, maar dat is vooral omdat het pinapparaat bij de snackbar stuk was en ik (als grootafnemer) niet op rekening mocht afhalen
Verwijderd
Citaat:
Kom maar!
Verwijderd
Citaat:
Ach mailen kan ook altijd. En anders haal je de mail weer terug.
het is geen makkelijke mail hoor maar een theoretisch en reflectief inzichteljkien mail! dat lukt nu niet. en ja ik zie de spelfout maar ik lig op bed dus!
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
*boks*
Oud 14-09-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Langpootmuggen zijn vreselijk! Ik zag pas hoe een wesp met een langpootmug aan het worstelen was, hij trok stuk voor stuk zijn poten eruit, toen de vleugels, uiteindelijk vloog hij er met het lijf van door.... En toen lag er dus nog een hoopje poten en vleugels
Wat een onbeleefde wesp, jou zomaar met de rommel achterlaten.

Citaat:
Menstruatie ofzo? Dat is mij namelijk wel eens overkomen, dat ze dat over me heen spoten. Ik dacht dat het poep was.
Nee, een afweermechanisme. Ik dacht overigens ook heel lang dat 't poep was, maar het is dus bloed, wat lieveheersbeestjes ongeveer duizend keer viezer maakt.

Wat best raar is, eigenlijk, je zou zeggen dat het andersom werkt.

Citaat:
Ik had totáál niet van jou verwacht dat je al die beestjes zo vies zou vinden, Para. Ik vind zelf de meeste mensen vele malen viezer dan welke diersoort dan ook. Niet dat ik nou zo'n cleanfreak ben, integendeel, maar als je er bij stil gaat staan... brrrr.
Oh, ik vind ze ook niet extreem vies, hoor, ik stel me alleen graag lichtelijk aan wat dit betreft omdat vlinders en lieveheersbeestjes de knuffelmarokkanen van het insectenrijk zijn. Ik vind ze wel viezer dan spinnen of wormen, maar ik ga er niet voor op de vlucht ofzo.

Mensen zijn inderdaad vieze dieren. Maar goed, dat heeft ook wel wat. (Tenzij je 'vies' in een ethische zin van 't woord bedoelt.)
Oud 14-09-2010, 18:34
Verwijderd
Ooit vertelde een volwassen vrouw aan mij 'Ik ben drie dagen over tijd, maar dat is normaal voor mij, ik ben heel onregelmatig. Ik ben al sinds mijn zestiende elke maand vijf dagen overtijd voor ik ongesteld wordt'.
Dat is niet onregelmatig, dat is een cyclus van 33 dagen

en daar moest ik even aan denken door alle 'help mijn menstruatie voldoet niet aan het biologieboek'-topics op l&g van de laatste tijd.

En spinnen vind ik ook niet vies. Spinnen zijn gewoon kriebelig
Oud 14-09-2010, 18:36
Verwijderd
Ik heb vandaag weer een hoop geleerd hoe je de kernenergiewet kan omzeilen
Voorbeeld: Op het moment dat je iets kernafval noemt, mag alleen Cobra (kernafvalverwerkingsdienst) het nog vervoeren. Om kosten te besparen kan je het zelf als bron vervoeren en als je dan voor de deur bij Cobra bent dan noem je het kernafval
Oud 14-09-2010, 18:36
Verwijderd
Oja, vliegen vind ik ook een beetje vies, precies door wat Sarah zegt. Ik herinner me ook nog een poster die ik zag in mijn kleutertijd, daar stond een close-up van een vlieg op met iets als "VLIEGEN VERSPREIDEN ZIEKTES" eronder. Die heeft wel indruk gemaakt.
Oud 14-09-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag weer een hoop geleerd hoe je de kernenergiewet kan omzeilen
Voorbeeld: Op het moment dat je iets kernafval noemt, mag alleen Cobra (kernafvalverwerkingsdienst) het nog vervoeren. Om kosten te besparen kan je het zelf als bron vervoeren en als je dan voor de deur bij Cobra bent dan noem je het kernafval
Die wetten zijn er toch niet voor niets? Het lijkt me gevaarlijk om die te (willen) omzeilen.
Oud 14-09-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Die wetten zijn er toch niet voor niets? Het lijkt me gevaarlijk om die te (willen) omzeilen.
Nouja de hele kernenergiewet is ongeveer gemaakt met in het achterhoofd kerncentrales en medische toepassingen. Maar er is totaal niet nagedacht over industriële toepassingen en dat levert regelmatig problemen met het uitvoeren van de wet.
Bovendien is er geen enkel verschil tussen het vervoeren van een bron of het vervoeren van afval. Het enige is dat als je het afval noemt, je het niet meer mag vervoeren.
Oud 14-09-2010, 18:41
Verwijderd
Ik vond vliegen altijd lief, omdat ze zo grappig over je huid kriebelen, tot ik een keer zo'n close-up zag van een vlieg op hondenpoep. Nu vind ik het echt gore beesten.
Oud 14-09-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vond vliegen altijd lief, omdat ze zo grappig over je huid kriebelen, tot ik een keer zo'n close-up zag van een vlieg op hondenpoep. Nu vind ik het echt gore beesten.
Ach.
Oud 14-09-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
that's life...
Oud 14-09-2010, 18:44
Verwijderd
Ik verzamelde vroeger dode bijen en hommels, want die waren zo lekker pluizig. Bijen en hommels vind ik nog steeds wel oké
Oud 14-09-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Nouja de hele kernenergiewet is ongeveer gemaakt met in het achterhoofd kerncentrales en medische toepassingen. Maar er is totaal niet nagedacht over industriële toepassingen en dat levert regelmatig problemen met het uitvoeren van de wet.
Bovendien is er geen enkel verschil tussen het vervoeren van een bron of het vervoeren van afval. Het enige is dat als je het afval noemt, je het niet meer mag vervoeren.
Ah. In dat geval moet iemand zich nog 'ns goed over die wet buigen
Verwijderd
Wat ik ook een goede grap vind:

Je mag een rontgenapparaat niet zonder vergunning vervoeren. Behalve als het niet aankan en dat kan je realiseren door de stekker los te koppelen van het apparaat. Als je die 2 dan gescheiden vervoert dan mag het wel
Verwijderd
Citaat:
Ik verzamelde vroeger dode bijen en hommels, want die waren zo lekker pluizig. Bijen en hommels vind ik nog steeds wel oké
ik verzamelde ze niet, ze lagen er gewoon.
Oud 14-09-2010, 18:46
Verwijderd
Het probleem is vaak dat politici wetten maken over dingen die ze niet begrijpen.
Oud 14-09-2010, 18:48
Verwijderd
Alleen al daarom zou ik de politiek in moeten gaan; ik begrijp tenminste alles. Maar ja, ik ben dan weer niet zo'n goede leugenaar.
Oud 14-09-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is vaak dat politici wetten maken over dingen die ze niet begrijpen.
Technocratie
Oud 14-09-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
klopt maar ze willen het niet veranderen, zelfs als de huidige wetgeving tot een veel grote bevolkingsschade leidt. Zo duurt de vergunningaanvraag voor de opslag van een bron op een locatie 6 maanden. Echter op die locatie mag op de grens van de bunker het dosistempo 1 uSv/h zijn. Nu moet je 6 maanden de bron in de auto bewaren op de parkeerplaats en daar mag het tempo 100 uSv/h zijn omdat het onder vervoer valt
Oud 14-09-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Alleen al daarom zou ik de politiek in moeten gaan; ik begrijp tenminste alles. Maar ja, ik ben dan weer niet zo'n goede leugenaar.
liegen hoeft niet, gewoon je afspraken niet nakomen.
Oud 14-09-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
liegen hoeft niet, gewoon je afspraken niet nakomen.
Zeker wel. Een goed politicus kan mensen overtuigen en motiveren om boven zichzelf uit te stijgen, daarvoor moet je goed kunnen liegen.
Oud 14-09-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb pizza gehaald, maar dat is vooral omdat het pinapparaat bij de snackbar stuk was en ik (als grootafnemer) niet op rekening mocht afhalen
Ik heb uiteindelijk gekookt:
Verse pasta met champignons gevuld,
een vega-dinges met champignonvulling;
geroer bakte ui, met aubergine, een beetje paprika (gele) en met taugé;
met dille er over gestrooid.

Shit ik ben vergeten hoe 'ie het nou precíes opschreef!

Citaat:
Die wetten zijn er vaker om zich in te dekken dan om werkelijk iets veiliger te maken.

Citaat:

Citaat:
Ik ook! Dikke liefde voor die beestje!

Citaat:
Ah. In dat geval moet iemand zich nog 'ns goed over die wet buigen
My job to be.

Citaat:
Policiti maken geen wetten, die bedenken alleen wat ze zo ongeveer zouden willen (veranderen).
Oud 14-09-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:

Policiti maken geen wetten, die bedenken alleen wat ze zo ongeveer zouden willen (veranderen).
Ja goed, maar de juristen die uiteindelijk de wet schrijven snappen er ook de ballen van natuurlijk.
Oud 14-09-2010, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Het ging eerst over leuke beestjes en nu weer over politiek .

Oud 14-09-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Kom maar!
Meh ik heb niet echt reden om ruzie te zoeken met jou

Citaat:
*boks*
*terugbokst*
Oud 14-09-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ja goed, maar de juristen die uiteindelijk de wet schrijven snappen er ook de ballen van natuurlijk.
Dat is waar en dat is inmiddels erkend en daarom is er sinds een aantal jaar een opleiding die alles op een wat hoger plan tilt + wordt er veel beter gekeken naar wíe er uiteindelijk mee bezig gaat ipv wat random juristen. Hopelijk brengt dat wat verbetering.

Laatst gewijzigd op 14-09-2010 om 19:28.
Oud 14-09-2010, 19:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fegtuh.
Oud 14-09-2010, 19:04
Verwijderd
En ik mag over 6 maanden een heel gaaf project gaan leiden. We gaan een complete plant van BP stilleggen om te controleren of alle pijpleidingen en lassen nog goed zijn en dat moet binnen 4-6 weken gebeuren. Dat gebeurd allemaal met straling, dus ik mag het complete plan van aanpak opzetten en moet daar dan ook de hele tijd instructies geven aan iedereen die daar dan werkt.
Oud 14-09-2010, 19:06
Verwijderd
Jort Kelder heeft het aan de stok met Pieter Storms in DWDD
Oud 14-09-2010, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fegtuh.
Wat yonguh!
Oud 14-09-2010, 19:08
Verwijderd
Hoe bevielen de eerste twee dagen arbeiden LL?
Oud 14-09-2010, 19:12
Verwijderd
Zei Jack van Gelder nou: "Wordt het een interessante wedstrijd of een Storms in een glas water?" ?
Oud 14-09-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe bevielen de eerste twee dagen arbeiden LL?
De eerste was extreem saai en slecht georganiseerd. Vandaag was het in de ochtend ook drama en toen besloot ik het allemaal zelf maar te regelen en toen werd het beter en had ik nog een paar interessante dingen in de middag dus er zit een stijgende lijn in

Maar ik hoop dat ik snel m'n computer krijg, want ik heb gewoon een computer nodig voor de afleiding soms en ik heb een hekel aan lezen van papier
Oud 14-09-2010, 19:18
Verwijderd
Woops, topic met tunes staat op DK
Oud 14-09-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Woops, topic met tunes staat op DK
Gewoon laten staan, tis tenslotte om ONS te vermaken.
Oud 14-09-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar en dat is inmiddels erkend en daarom is er sinds een aantal een opleiding die alles op een wat hoger plan tilt + wordt er veel beter gekeken naar wíe er uiteindelijk mee bezig gaat ipv wat random juristen. Hopelijk brengt dat wat verbetering.
Goed om te horen dat er in ieder geval naar gekeken wordt!
Oud 14-09-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
De eerste was extreem saai en slecht georganiseerd. Vandaag was het in de ochtend ook drama en toen besloot ik het allemaal zelf maar te regelen en toen werd het beter en had ik nog een paar interessante dingen in de middag dus er zit een stijgende lijn in

Maar ik hoop dat ik snel m'n computer krijg, want ik heb gewoon een computer nodig voor de afleiding soms en ik heb een hekel aan lezen van papier
Ok Nou als het zo doorgaat heb je uiteindelijk je droombaan!
Oud 14-09-2010, 19:40
Verwijderd
Rita is doohood. Arme Dexter. Snif.
Oud 14-09-2010, 19:43
Verwijderd
Verdonk?
Oud 14-09-2010, 19:44
Verwijderd
Was het maar zo! Nee de vrouw van Dexter (de serie).
Oud 14-09-2010, 19:45
Verwijderd
Deadlock naamzoek, wat een fantastische tunes
Oud 14-09-2010, 19:47
Verwijderd
Mijn benen 'slapen' en willen bewegen, HEEL irritant gevoel
Oud 14-09-2010, 19:47
Verwijderd
Dank je Sann Ik heb al vierhonderd nieuwe series die er nog niet instaan
Oud 14-09-2010, 20:07
Verwijderd
Is iedereen druk met de lijst van Deadlock of is het hier gewoon heel stil?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten