Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb net zolang zitten meten totdat ik binnen een marge van 5% hetzelfde resultaat had. Schreef de leraar erbij: Of je zit of staat maakt niet uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik besef dat dat niet realistisch is, maar dan ben ik geen profiteur, hoogstens van mijn partner, maar die wil eigenlijk toch wel dat ik veel thuis ben later ![]()
|
Verwijderd
|
Hoi, hoe is het hier geweest vanavond?
Ik ben naar L'Illusioniste geweest en ik vond het echt een prachtfilm. En ik vond een bidprentje van een oudoom bij mijn vader, die blijkt dus te zijn overleden en dat wist ik niet en dat vond ik heel erg dat mijn vader dat niet had verteld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beetje het topic door gescand.
Ik kan slecht tegen luie mensen (ook al ben ik het zelf soms ook, maar sommigen zijn het continu) en al helemaal niet tegen mensen die geen passie hebben en daarom maar voor een voor de hand liggend kutbaantje gaan of thuis blijven zitten. Mensen die veel werken en dat met veel liefde doen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik investeer vele malen liever in mijn kinderen dan in een baan waar juist van mijn diensten geprofiteerd word. Als je het zo zegt kan ik niet anders dan met je eens zijn dat ik dan toch profiteer, maar ik vind dat geen vuile, achterbakse manier of iets dergelijks. Moreel gezien vind ik mensen die carrière voor hun kinderen plaatsen veel en veel erger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder denk ik dat het juist slecht is voor de opvoeding van kinderen als je ze leert dat het goed is om lui te zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het ook wel gaaf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb een dilemma. Ik had een assessment gisteren en tijdens de nabespreking zijn 1 van de assessors dat ik te veel van m'n emoties weg rationaliseerde. Ik weet van mezelf dat ik dit doe en heb er naar mijn idee geen last van. Nu heeft hij geheel los van het assessment aangeboden om hier met mij wat verder om in te gaan in een persoonlijk gesprek. Ik vraag me af of ik moet gaan of niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|