Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alle dingen opdreunen die je irritant vindt en dat op een forum plaatsen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen is de reclame voor malle calorieloze dingen met chocoladesmaak ook altijd op vrouwen gericht, dus geen wonder dat ze daar darmproblemen van krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, die laten dan lekker een paar scheten en dan zijn er er vanaf! Fijn hoor, man zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er zijn nu vast een hoop mensen die gaan zeggen: welles!!!11
Maar ik kan me écht écht geen enkel ding bedenken dat ik heb gekocht omdat reclame me daartoe over gehaald heeft. Omdat er altijd gezegd wordt dat reclame op iedereen werkt. Ik koop spullen omdat ze in het verleden lekker of handig bleken, of omdat ze goedkoop zijn. Niet omdat de reclame zegt dat het nu ook met microvezels is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ga even aansluiten in de file! ciao. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat betreft jouw voorbeeld, nee. Ik ga dan gewoon voor het goedkoopste, als het toch hetzelfde product is. Of omdat ik HAK boontjes altijd bij m'n mammie kreeg en die gewoon lekkerder vond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is zelfs niet voor niets dat goedkope merken altijd een felrood-met-wit of een felblauw-met-geel logo hebben. Zo'n logo ziet er goedkoop uit, dus een consument die op zoek is naar goedkope dingen zal geneigd zijn om die verpakking te kopen, ook al ligt twee meter verderop misschien een vergelijkbaar product met een veel mooiere verpakking dat een paar cent goedkoper is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik rondkijk in mijn kamer dan zie ik wasmiddel dat ik heb gekocht omdat het 2 voor de prijs van 1 was.
Shampoo omdat ik besloten had dat ik volumeshampoo wilde, en daarvan gewoon de goedkoopste variant uitgekozen heb. Een iPod omdat ik graag muziek wil luisteren onderweg, dan maakt het merk, de kleur en of het hip is of niet me niks uit. Dat reclame in de meeste gevallen werkt dat geloof ik wel, anders zou men het niet meer in zulke grote getale doen, denk ik. Maar men moet ook niet doen alsof de consument slechts een speelbal is en geen enkele vrije keuze heeft, want dat is ook zwaar overdreven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het merk en of het hip is je niets uitmaakt, waarom heb je dan een iPod in plaats van een kopie die maar half zo duur is?
![]() En nee natuurlijk is reclame niet allesbepalend. Merken die geen reclame maken worden immers ook nog gewoon verkocht. En veel dingen, zoals bv. fietsen, moeten het niet van tv-reclame hebben maar van mond-tot-mond reclame. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik koop wel dingen omdat ze mooi/hip/gaaf enzo zijn. En soms komt dat door reclame. |
![]() |
|
|