Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tering, ik was gisternacht aardig dronken (wodka shotjes, tig bier) en het ging allemaal prima, totdat ik een sigaret opstak (de eerste in een week tijd!). Fucking hell, ik moest meteen kotsen. En daarna zwalkend over de weg naar huis fietsen. Het is nog een wonder dat ik niet keihard op m'n muil ben gegaan. En toen ging ik in bed liggen met een plastic tas naast me (voor barf-emergencies) en m'n mp3-speler nog aan op vol volume. En 4 uurtjes later mocht ik weer gaan werken. [/kkbrak]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hahaha, ik moest echt zo hard lachen om deze post! Ook die post laatst, dat je een drinkfles aan je bed had gehangen, en af en toe ging lurken als een hamster ![]() ![]() Speaking of sigaret, ik krijg altijd ontzettend veel zin in roken als ik gedronken heb. Maarja, ik heb geen sigaretten in da house. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer besloten dat ik ging roken (ja, ik weet het, heeeeeel dom) maar ik heb het dus iets van twee weken volgehouden, en ik was nog steeds niet verslaafd. Dus dat valt allemaal wel mee denk ik.
Roken is ook gewoon vies. Nu ik joints gewend ben zijn sigaretten gewoon smerig. |
![]() |
||
Citaat:
En dat van die onderstebovenfles doe ik echt. Het is zo'n smullers-sportbidonflesding en ik heb een hoogslaper met van die spijlen waar die fles precies tussen past. Vet handig.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb even globaal gekeken hoor, dat jullie niet denken dat ik iemand anders kamer helemaal overhoop haal! |
![]() |
|
|