Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.evmi.nl/nieuws/voeding-gezondheid/9188/'nasmaak-door-illegale-pijnboompitten'.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit; oh, ze zijn op, manlief heeft ze vast opgesmikkeld... ben benieuwd of hij ook gaat klagen! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() kommaneuken --> comaneuken ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mss is het ook wel genetisch bepaald dat de ene er wel last van heeft en de ander niet. Dat verklaart ook waarom je hele familie er geen last van heeft.
Ik heb er zelf ook nog nooit last van gehad, maar ik eet dan ook niet zo heel vaak pijnboompitten. En als ik ze koop, haal ik ze bij de Lidl, in zo'n potje met andere meuk erbij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook nog nooit gehad, net als de rest van m'n familie. Misschien kunnen wij er wel heel goed tegen omdat we uit Rusland komen, Etmakas, want Rusland hoort technisch gezien bij Azië en het zijn de Chinese pijnboompitjes die de boosdoeners zijn. Superieure Aziatische genen ftw!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee eigenlijk kan dat niet, want m'n moeder heeft er wel eens last van gehad en het Indonesische komt van haar kant, dus ikweenieeee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|