Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2010, 15:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ben je nou je eigen grapje nog even aan het uitleggen aan mij
nee schat, hij wijst jou gewoon keihard af
Advertentie
Oud 13-10-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
woohoo volgende week 2,5 uur lullen over broodbeleg bij een onderzoek en daar vang ik dan 40 euro voor.
Wow waar je doe je dat, ik wil dat ook wel!
Oud 13-10-2010, 15:21
Verwijderd
Ik heb zondag pijnboompitten gegeten... ik was vergeten dat ik daar altijd een bittere nasmaak van krijg. Dus nu is alles vies
Oud 13-10-2010, 15:23
Verwijderd
Je hebt zondag pijnboompitten gegeten en daarom is nog steeds al het eten dat je eet vies?

Interessante pijnboompitten.
Oud 13-10-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zondag pijnboompitten gegeten... ik was vergeten dat ik daar altijd een bittere nasmaak van krijg. Dus nu is alles vies
daar las ik vandaag nog een stukje over:
http://www.evmi.nl/nieuws/voeding-gezondheid/9188/'nasmaak-door-illegale-pijnboompitten'.html
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor dat vaker ja, maar ik heb daar nooit last van. Rooster je ze wel eerst in de pan? Dan schijn je dat niet te krijgen hoor. (of wel?)
Verwijderd
Citaat:
Je hebt zondag pijnboompitten gegeten en daarom is nog steeds al het eten dat je eet vies?

Ja, dat schijnt vrij vaak voor te komen bij een bepaald type pijnboompitten. En de vorige keer duurde het bij mij 2 weken
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor dat vaker ja, maar ik heb daar nooit last van. Rooster je ze wel eerst in de pan? Dan schijn je dat niet te krijgen hoor.
Yup, braaf geroosterd
Verwijderd
moet je je pijnboompitten maar bij de appie of super kopen!
Oud 13-10-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat schijnt vrij vaak voor te komen bij een bepaald type pijnboompitten. En de vorige keer duurde het bij mij 2 weken
Wat raar+stom
Oud 13-10-2010, 15:25
Verwijderd
Ik heb goed geoefend met mijn adem inhouden en nu kan ik 61 seconden
Oud 13-10-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor dat vaker ja, maar ik heb daar nooit last van. Rooster je ze wel eerst in de pan? Dan schijn je dat niet te krijgen hoor.
Ja dan ook. Maar je moet echt pech hebben, ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Mijn man wel, en die had ook echt weken die bittere nasmaak. Maar je schijnt het alleen te kunnen krijgen van de ene soort (je hebt Chinese en Europese pijnboompitten). Ik weet niet meer welke welke is, maar die waar je het van kan krijgen zijn kleiner en hebben een zwart puntje, de onschuldige zijn wat groter en langer.
Verwijderd
Citaat:
moet je je pijnboompitten maar bij de appie of super kopen!
Ze komen van de appie
Rationeel
Rationeel is offline
het gebeurt alleen bij een bepaalde soort pitten, ongeacht of je ze roostert of niet. vooral de euroshoppers hebben het.

ik heb het één keer gehad en het duurde toen 10 dagen ofzo, best naar. zelfs water smaakt dan bitter.
Oud 13-10-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je illegale gehad
Oud 13-10-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ja dan ook. Maar je moet echt pech hebben, ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Mijn man wel, en die had ook echt weken die bittere nasmaak. Maar je schijnt het alleen te kunnen krijgen van de ene soort (je hebt Chinese en Europese pijnboompitten). Ik weet niet meer welke welke is, maar die waar je het van kan krijgen zijn kleiner en hebben een zwart puntje, de onschuldige zijn wat groter en langer.
Ik heb er nog wat over, eens kijken of ze klein zijn en een zwart puntje hebben! Ze schijnen ook gemixt te worden, dus gedeeltelijk Europees en gedeeltelijk Chinees. Kijken of ik verschil kan ontdekken

edit; oh, ze zijn op, manlief heeft ze vast opgesmikkeld... ben benieuwd of hij ook gaat klagen!
Oud 13-10-2010, 15:28
Verwijderd
Nou, nu durf ik ze niet meer goed te eten, heb geen zin in weken een vieze smaak in m'n mond.
Oud 13-10-2010, 15:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
ben je nou je eigen grapje nog even aan het uitleggen aan mij
neeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee

kommaneuken --> comaneuken

Citaat:
nee schat, hij wijst jou gewoon keihard af
cockblock! ban1!
Oud 13-10-2010, 15:29
Verwijderd
De onschuldige zijn trouwens best moeilijk te vinden, bij heel veel winkels hebben ze alleen de evil soort of gemixte, en daar heb je dus ook vrij weinig aan. De Jumbo heeft iig wel de goede.
Oud 13-10-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
De onschuldige zijn trouwens best moeilijk te vinden, bij heel veel winkels hebben ze alleen de evil soort of gemixte, en daar heb je dus ook vrij weinig aan. De Jumbo heeft iig wel de goede.
Ik heb een keer pijnboompitten van de Jumbo gehad, en die vond ik toen heel lang en dun, dus die zullen idd wel juist goed zijn dan Binnenkort eens testen!
Oud 13-10-2010, 15:33
Lorelei
Lorelei is offline
Waarom doen mijn benen steeds pijn na het slapen?
Oud 13-10-2010, 15:33
Lorelei
Lorelei is offline
En waarom snap ik mijn werkstuk niet
Oud 13-10-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:

Sommige merken pijnboompitten hebben dat. Zit een bepaalde stof in.
Oud 13-10-2010, 15:36
Verwijderd
Ik moet is eerst topics doorlezen voordat ik reageer.
Lorelei
Lorelei is offline
Andijvie: Als ik moet schrijven over "general contrastive features" en "contrasts in morphological classes" mbt engels en turks.. dan moet ik toch vooral een vergelijking maken?
Verwijderd
Kijkt er hier iemand naar Modern Family? In afl 1 van seizoen 1 zit een moment dat zó grappig is. Ik gilde het uit.
Oud 13-10-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Sommige merken pijnboompitten hebben dat. Zit een bepaalde stof in.
Ja, dat begreep ik uit de rest van het topic. Ik ben benieuwd hoe het kan dat ik, die al jarenlang zeker drie keer per week pijnboompitten eet omdat mijn moeder het door de sla doet, er nog nooit iets van heb gemerkt en mijn ouders, broertje en zusje ook niet.
Oud 13-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat begreep ik uit de rest van het topic. Ik ben benieuwd hoe het kan dat ik, die al jarenlang zeker drie keer per week pijnboompitten eet omdat mijn moeder het door de sla doet, er nog nooit iets van heb gemerkt en mijn ouders, broertje en zusje ook niet.
Dat is wel gek dan ja. Ik ook niet. Niet dat ik nou zo vaak pijnboompitten eet, maar toch.
Oud 13-10-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
neeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee

kommaneuken --> comaneuken

cockblock! ban1!
ik snap hem niet carn :autistje:
Oud 13-10-2010, 15:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss is het ook wel genetisch bepaald dat de ene er wel last van heeft en de ander niet. Dat verklaart ook waarom je hele familie er geen last van heeft.
Ik heb er zelf ook nog nooit last van gehad, maar ik eet dan ook niet zo heel vaak pijnboompitten. En als ik ze koop, haal ik ze bij de Lidl, in zo'n potje met andere meuk erbij.
Oud 13-10-2010, 15:41
Verwijderd
ik zou de appie even bellen. misschien kunnen ze ze uit de schappen halen
Oud 13-10-2010, 15:42
Verwijderd
ben werken doei!
Verwijderd
Citaat:
Mss is het ook wel genetisch bepaald dat de ene er wel last van heeft en de ander niet. Dat verklaart ook waarom je hele familie er geen last van heeft.
Ik heb er zelf ook nog nooit last van gehad, maar ik eet dan ook niet zo heel vaak pijnboompitten. En als ik ze koop, haal ik ze bij de Lidl, in zo'n potje met andere meuk erbij.
Zou kunnen! Ik krijg bijna zin in een experiment.
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik snap hem niet carn :autistje:
nou, als iemand je wijst op grammaticale of interpunctiefouten (of iig erg op details let) dan is zo iemand een "kommaneuker". En nu ik dit typ is het aldus de Firefox-spellingscontrole een officieel woord ook
Oud 13-10-2010, 15:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huhuh, een 'dubbele punt'neuker in het Engels is wel heel dubbelzinnig huhuhuhuh.

Spoiler
Oud 13-10-2010, 15:45
Verwijderd
Ik heb het ook nog nooit gehad, net als de rest van m'n familie. Misschien kunnen wij er wel heel goed tegen omdat we uit Rusland komen, Etmakas, want Rusland hoort technisch gezien bij Azië en het zijn de Chinese pijnboompitjes die de boosdoeners zijn. Superieure Aziatische genen ftw!
Oud 13-10-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Huhuh, een 'dubbele punt'neuker in het Engels is wel heel dubbelzinnig huhuhuhuh.

Spoiler
haha iew
Oud 13-10-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
ik zou de appie even bellen. misschien kunnen ze ze uit de schappen halen

We zeggen toch net dat het bij de ene soort wel is en de andere niet. Of bij de ene persoon wel en de andere niet.

Dan kunnen ze ze net zo goed voor altijd uit de schappen laten.
Oud 13-10-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 13-10-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook nog nooit gehad, net als de rest van m'n familie. Misschien kunnen wij er wel heel goed tegen omdat we uit Rusland komen, Etmakas, want Rusland hoort technisch gezien bij Azië en het zijn de Chinese pijnboompitjes die de boosdoeners zijn. Superieure Aziatische genen ftw!
Ohja, Aziatische genen! Als de slechte uit Azie komen is dat geen gekke gedachte.
Oud 13-10-2010, 15:48
Verwijderd
M'n verstandskiezen komen heel raar door, en het doet niet echt pijn, maar het is wel een naar gevoel heel de tijd.
Oud 13-10-2010, 15:49
Verwijderd
Ik vind verstandskiezen echt een naar woord
Oud 13-10-2010, 15:50
Verwijderd
Ik hoop dat ze er snel uitmogen, want ik ben best wel bang dat ze de rest van m'n gebit gaan verneuken.
Hoewel dat ook weer raar is om te zeggen, want ik kijk er niet echt naar uit dat ze er uitgesneden gaan worden. Brr, dat klinkt zo naar.
Oud 13-10-2010, 15:52
Verwijderd
Moet je 'Beatles' als eigennaam vertalen/vervoegen?
Oud 13-10-2010, 15:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hmm, ik heb een ietsiepietsie Indonesisch bloed. Mss dat ik er daarom tegen kan...

Nee eigenlijk kan dat niet, want m'n moeder heeft er wel eens last van gehad en het Indonesische komt van haar kant, dus ikweenieeee.
Oud 13-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Andijvie: Als ik moet schrijven over "general contrastive features" en "contrasts in morphological classes" mbt engels en turks.. dan moet ik toch vooral een vergelijking maken?
Ik denk het wel, ja...
Oud 13-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik heb een ietsiepietsie Indonesisch bloed. Mss dat ik er daarom tegen kan...

Nee eigenlijk kan dat niet, want m'n moeder heeft er wel eens last van gehad en het Indonesische komt van haar kant, dus ikweenieeee.
Dat je moeder er last van heeft gehad, zegt niet alles. Misschien kan het gen generaties overslaan.
Oud 13-10-2010, 15:55
Verwijderd
Ik heb een bloedneus, ook altijd gezellig. Helemaal met een bittere nasmaak
Oud 13-10-2010, 15:55
Verwijderd
We zitten er nu wel over te speculeren, (de pijnboompitten) maar is daar niks over te vinden dan? Dat moet toch weleens onderzocht zijn, of niet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten