Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
In mijn eentje wijn drinken is niet goed. Ik word nostalgisch en een beetje downig.
Ik drink ook in m'n eentje wijn!

:boks:

Ik kom heel erg op mijn praatstoel, en ga heel veel posten

Citaat:
Mja ik ben geen kindje iig.
Maar misschien wel een lief mens?
Advertentie
Oud 13-10-2010, 21:08
Verwijderd
hoi. dat was kort de stad in :"(
Oud 13-10-2010, 21:09
Verwijderd
oh egon gefelipeli met je ontzettend gave beoordeling & cijfers maar geen 200 bier gehad dus?
Oud 13-10-2010, 21:12
Verwijderd
Hoi. Ik heb saai een beetje doorgescand maar niet heel goed en ik wil even zeggen dat ik het gaaf vind dat Sann facebook toch best leuk vindt
Verwijderd
Citaat:

Hm ik heb juist geen zin meer in typen. Of nou ja, niet echt. Ofzo. Prf.
Verwijderd
oh mmm, ik wil niet mal doen maar ik ben niet bijzonder euforisch over die cijfers, zoiets sta ik gemiddeld ook. nee geen 200 bier want ik werd niet zo wel.
Oud 13-10-2010, 21:13
Verwijderd
Oh Egon, ook van mij gefeliciteerd, echt tof voor je
Oud 13-10-2010, 21:13
Verwijderd
maar een felicitatie is altijd leuk. Volgens mij is het ook voor het eerst dat ik uberhaupt mijn cijfers post. Dat doe ik nooit. Ik zou voor de grap mijn osiris lijst kunnen posten, kan je eens lekker lachen om mijn gebrek aan leven!!11!!!!
Oud 13-10-2010, 21:14
Verwijderd
Egon, volgens mij heb ik toch wat gemist... Voordat ik je ga feliciteren: waarmee?
Oud 13-10-2010, 21:15
Verwijderd
gewoon, een beoordeling. Dat is geen felicitatie waard hoor, ik heb vier keer per jaar een beoordeling.
Oud 13-10-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:

Soms wel, soms niet. Ik weet niet of jij me lief vind wah.

Citaat:
oh egon gefelipeli met je ontzettend gave beoordeling & cijfers maar geen 200 bier gehad dus?
Oh wat gemist?
Verwijderd
Citaat:
gewoon, een beoordeling. Dat is geen felicitatie waard hoor, ik heb vier keer per jaar een beoordeling.
Ja, maar je hebt er toch hard voor gebikkeld en stuff? Of niet? Want dan trek ik m'n felicitatie weer in
Verwijderd
@Egon: JAWEL! Verdorie. Gefeliciteerd!
Verwijderd
ja nu je zegt dat je altijd zulke cijfers haalt trek ik mn felicitatie weer in hoor! nee ik vind het gewoon nogal knap en jaloersmakend.
Oud 13-10-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook overwogen, maar daarbij schijnt het vooral 's avonds en 's nachts vervelend te voelen. En inderdaad het gevoel dat je niet stil kán zitten. Terwijl ik dat wel kan, maar het voelt wel beter als ik loop of strek bijv.
hier heb ik trouwens ook héél erg vaak last van, vooral na een dag lang achter elkaar tekenen. Maar, heb je dan heel de dag stil gezeten of?
Oud 13-10-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Want dan trek ik m'n felicitatie weer in
Citaat:
trek ik mn felicitatie weer in hoor!
Muhu, formulerings-gmta
Oud 13-10-2010, 21:20
Verwijderd
Ha.
Verwijderd
Citaat:
ja nu je zegt dat je altijd zulke cijfers haalt trek ik mn felicitatie weer in hoor! nee ik vind het gewoon nogal knap en jaloersmakend.
ja ik had het vorige kwartaal drie keer een 10 \m/ maar het is heel flauw maar het zegt gewoon helemaal níets. Ja, het staat leuk voor mensen die niet op de academie zitten ofzo en dat je dan langs je oma gaat en zegt, hallo oma, ik had drie keer een 10. Groetjes, je vage kleinkind. Maar het is nergens een garantie tot goede kunst of goede illustratie of wat dan ook.
Verwijderd
Ik ga nu fijn een 9 minuten lange samenvatting van de wedstrijd van gisteren kijken <3333

Het was zo super! Wat een SFEERTJE mensen!
Oud 13-10-2010, 21:24
Verwijderd
ik ben een beetje trillerig omdat er net iemand bij het 'hiep hiep hoera het zit er weer op, dit kwartaal, laten we met zijn alle gaan avondeten' onwel is geworden. Altijd griezelig om te zien hoe iemand zichzelf helemaal kan verliezen en opeens even zo, half mens is ofzo. Helemaal lijkbleek. En dan op de laatste benen proberen weg te komen. brrr.
Oud 13-10-2010, 21:25
Verwijderd
Het was zo mooi, we waren nog een beetje naar onze plaats aan het zoeken enzo, toen ineens iedereen keihard ging juichen. Toen kwam Oranje dus op het veld voor de warming up.

Zo mooi was dat <3
Oud 13-10-2010, 21:25
Verwijderd
lijkt me heel bijzonder, zo'n sfeer bij zo'n wedstrijd. Ook een beetje intimiderend.
Oud 13-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
ik ben een beetje trillerig omdat er net iemand bij het 'hiep hiep hoera het zit er weer op, dit kwartaal, laten we met zijn alle gaan avondeten' onwel is geworden. Altijd griezelig om te zien hoe iemand zichzelf helemaal kan verliezen en opeens even zo, half mens is ofzo. Helemaal lijkbleek. En dan op de laatste benen proberen weg te komen. brrr.
Zo schijn ik er dus wel eens uit te zien maar ik heb het nog nooit in de spiegel gezien, terwijl ik wel nieuwsgierig ben!
Oud 13-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
lijkt me heel bijzonder, zo'n sfeer bij zo'n wedstrijd. Ook een beetje intimiderend.
Ja, daar was ik vantevoren ook bang voor. Want ik kan inderdaad nogal een mensenschuwe autist worden in dat soort situaties. Daarom heb ik ook een beetje ingedronken, en dat heeft wel geholpen
Oud 13-10-2010, 21:27
Rationeel
Rationeel is offline
ik hou wel van die tokkiementaliteit in zo'n stadion
Oud 13-10-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Het was zo mooi, we waren nog een beetje naar onze plaats aan het zoeken enzo, toen ineens iedereen keihard ging juichen. Toen kwam Oranje dus op het veld voor de warming up.

Zo mooi was dat <3
Tof dat het tof was!
Oud 13-10-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
ik hou wel van die tokkiementaliteit in zo'n stadion
Haha ja, ik ook!

Er was zo'n gast achter ons, die op een gegeven moment riep: wij willen bloed aan de schoenen!!

En ik dacht aan de ene kant , maar aan de andere kant
Oud 13-10-2010, 21:31
Verwijderd
Mooi ook, als zo'n heel stadion zingt van: Wij geven voetballes! Wij geven voetballes!

Oud 13-10-2010, 21:32
Verwijderd
En de wave was ook best mooi om mee te maken in het echt!

Hoewel ook een beetje irritant, want je zit dan op te letten van 'wanneer moet ik', terwijl je op de wedstrijd wil letten.

Oh, ik kan er nog uren over praten!
Oud 13-10-2010, 21:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En de wave was ook best mooi om mee te maken in het echt!

Hoewel ook een beetje irritant, want je zit dan op te letten van 'wanneer moet ik'', terwijl je op de wedstrijd wil letten.

Oh, ik kan er nog uren over praten!
in theorie zou je na twee keer 45 minuten toch wel aardig uitgeluld moeten zijn
Oud 13-10-2010, 21:36
Verwijderd
Oh, en het Wilhelmus.

Dat je dan een keer het Wilhelmus zingt met ZOVEEL mensen, met een reden, echt prachtig <3
Oud 13-10-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Oh, en het Wilhelmus.

Dat je dan een keer het Wilhelmus zingt met ZOVEEL mensen, met een reden, echt prachtig <3
Dat lijkt me ook wel eens mooi, zo'n soort oer-groepsgevoel.
Oud 13-10-2010, 21:40
Verwijderd
Haha, dat is wel gaaf ja, dat saamhorigheidsgevoel op zo'n moment.
Oud 13-10-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat is wel gaaf ja, dat saamhorigheidsgevoel op zo'n moment.
Ja <3

Ik wil verdomme nog een keer!
Oud 13-10-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, ik ook!

Er was zo'n gast achter ons, die op een gegeven moment riep: wij willen bloed aan de schoenen!!

En ik dacht aan de ene kant , maar aan de andere kant
Doet me wel denken aan een gemiddelde Night of Terror, lekker ongegeneerd dingen kunnen roepen omdat iedereen dat doet <3
Oud 13-10-2010, 21:43
Verwijderd
HOLLAND!

...

HOLLAND!

<3

Wat is Night of Terror? Oh wacht. Is dat dat ene dat er in de bios allemaal slechte horrorfilms komen, en dat als er een vrouw in beeld komt iedereen 'HOERR!!' roept?
Oud 13-10-2010, 21:46
Rationeel
Rationeel is offline
HOMOOOOOO en HOERRRRR
Oud 13-10-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
HOMOOOOOO en HOERRRRR
Oh geweldig, daar wil ik heen <3
Oud 13-10-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
HOLLAND!

...

HOLLAND!

<3

Wat is Night of Terror? Oh wacht. Is dat dat ene dat er in de bios allemaal slechte horrorfilms komen, en dat als er een vrouw in beeld komt iedereen 'HOERR!!' roept?
Ja, nou ja, meestal is het veel creatiever dan enkel HOERRR.

Een vrouw doet een deur open: DEURHOER!
Een vrouw rent weg van een moordenaar: MARATHONHOER!
Een blinde wordt van achteren aangevallen: KIJK UIT!
Oud 13-10-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Vertel vertel!

Wanneer is dat? Ik ga met je mee als het weer is hoor!
Oud 13-10-2010, 21:50
Rationeel
Rationeel is offline
ik las laatst nog een aardige review van editie 2010.

check http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17284
Oud 13-10-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
ja ik had het vorige kwartaal drie keer een 10 \m/ maar het is heel flauw maar het zegt gewoon helemaal níets. Ja, het staat leuk voor mensen die niet op de academie zitten ofzo en dat je dan langs je oma gaat en zegt, hallo oma, ik had drie keer een 10. Groetjes, je vage kleinkind. Maar het is nergens een garantie tot goede kunst of goede illustratie of wat dan ook.
Oke beetje late reactie misschien, maar waarop is die 10 dan gebaseerd?

Lijkt me sowieso heel lastig om opdrachten te beoordelen, omdat heel veel dingen toch met smaak enzo te maken hebben.
Oud 13-10-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:

Een vrouw doet een deur open: DEURHOER!
Een vrouw rent weg van een moordenaar: MARATHONHOER!
Een blinde wordt van achteren aangevallen: KIJK UIT!
Ik wil daarheen
Oud 13-10-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
ik las laatst nog een aardige review van editie 2010.

check http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17284
Oh, zo te lezen vind ik dat echt gewéldig!

Er zijn zeker bijna geen vrouwen bij? wat dit soort dingen betreft ben ik vrij mannelijk
Oud 13-10-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wil daarheen
Oh, ik ben dus niet de enige!

Als het weer is gaan we erheen, oke?
Oud 13-10-2010, 21:55
Verwijderd
Ik kan niet zoveel filmpjes meer vinden op JoepTjoep. Dit is de enige:

Oud 13-10-2010, 21:58
Verwijderd
Oh en Stefenootje kan dan meedoen aan de Scream Queen contest opde NOT 2011!
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet zoveel filmpjes meer vinden op JoepTjoep. Dit is de enige:

[filmpje]
Ik versta er niks van, maar het lijkt me heerlijk. Dingen roepen in een groep is gewoon vet.

Uit de review:

Het publiek liet weer goed merken dat ze er ook geen zak aan vond door wederom elke mannelijke acteur te begroeten met "HOMOO!" of "PEDO!" en de vrouwen met de bekende term of door gezamenlijk "DAAR MOET EEN PIEMEL IN, DAAR MOET EEN PIEMEL IN!" te zingen.

"Daar moet een piemel in" vind ik sowieso een geweldige uitspraak
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben dus niet de enige!

Als het weer is gaan we erheen, oke?
Als je beloofd net zo hard te schreeuwen als ik!
Oud 13-10-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Als je beloofd net zo hard te schreeuwen als ik!
komt goed
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten