Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2010, 01:52
Verwijderd
HOI IK BEN ZO BLIJ enzo
Advertentie
Oud 15-10-2010, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Oh ik was 10 en echt helemaal onder de indruk van het boek. Ik lees dat het in Nederlands bewerkt is door Remco Campert en het 'het onkruid en de bloem' heet. Rings no bell for me maar misschien bij jullie? Verhaal is wel bekend geloof ik.
ohja, het onkruid en de bloem
Oud 15-10-2010, 02:06
Verwijderd
jullie slapen allemaal
Oud 15-10-2010, 02:08
Verwijderd
ik heb net karaoke gedaan en patat gegeten en nu ben ik dronken en hyperactie en dat was nog eens een leuke avond
Oud 15-10-2010, 02:16
Verwijderd
ik bedenk me nu trouwens dat de mannelijke huisgenoot mijn telefoon heeft afgepakt en de jongen heeft gebeld van wie ik het nummer vanavond heb gekregen
Oud 15-10-2010, 02:18
Verwijderd
Oud 15-10-2010, 02:18
Verwijderd
ik ga verhuizen
Oud 15-10-2010, 02:19
Verwijderd
oeh leuk waarheen?

ik wil niet verhuizen denk ik maar ik wil ook nooit meer karaoke doen arghhh mijn huisgenoot ging trouwens zo'n oren dicht doen toen ik ging meeschreeuwen/zingen met de muziek
Oud 15-10-2010, 02:29
Verwijderd
ik geef het op en ik ga doeii
Oud 15-10-2010, 02:41
Verwijderd
Citaat:
ik ga verhuizen

Ik ben echt blij voor je dat je straks niet meer in de herrie zit!
Oud 15-10-2010, 03:23
Verwijderd
haha m'n buurjongen wou met me neuken :')
Oud 15-10-2010, 04:22
Verwijderd
en dat vertelde hij je even? sympathiek.
Oud 15-10-2010, 04:51
Verwijderd
Goeiemorgen! Ik heb genapped en nu ga ik mijn 3d-rendertje versturen, dat eindelijk af is! Weekend, here I am!
Oud 15-10-2010, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Paranoïde Noodles naamzoek.
Ik geloof dat het nog redelijk makkelijk kan, maar hóe precies weet ik ook niet.

Ik wil een pil die mijn malende hersens stillegt, aarch.
Besef je wel hoe hard dat gaat vloeken met dat roze? Kan wel makkelijk, ik ga het eens doen.
Oud 15-10-2010, 07:17
Verwijderd
Medeia Absinthe sann Stefenootje naamzoek:

Oud 15-10-2010, 07:26
Verwijderd
Oud 15-10-2010, 07:34
Verwijderd
Oud 15-10-2010, 07:48
Rationeel
Rationeel is offline
tering n00dles
Oud 15-10-2010, 07:54
Verwijderd
Oud 15-10-2010, 07:57
Verwijderd
alle mensen naamzoek. mijn nieuwe kamer is netengroot, echt iets van 30 vierkante meter ofzo? Ik kan dat slecht inschatten maar mijn kamer nu past er sowieso wel drie, vier keer in. En er zit blijkbaar een soort keukenblok in ook maar ik werd zo verdrietig van de gedachte dat ik hem misschien niet zou krijgen dat ik niet eens goed durfde te kijken vanwege de teleurstelling die het zou dragen dus andere mensen hebben mij moeten vertellen dat er een keukenblok in zit Het is een huis met ongeveer zeven niet benutte zolderachtige kamers, maar die zolderkamers zitten ook midden in het huis door. Dus ik heb dan een grote kamer, met een deur naar de tuin en dan zit er in een hoek van mijn kamer een trap die alleen ik kan gebruiken. En die trap gaat naar mijn eigen zolderkamer, dus ik heb gewoon ook nog een atelier erbij D:::

edit: ik snapte sowieso bizar weinig van het huis, was op een gegeven moment ongelofelijk verdwaald. Maar enfin, ik deel nu de hele benedenverdieping, inclusief gigantische garage (het is een oude boerderij) samen met een vriendin van me. En ik heb besloten, aangezien ik nu helemaal in het centrum en helemaal groot woon, dat er heus weleens een meet bij mij thuis kan, als daar animo voor is en alles. ik heb nu toch slaapplek voor duizendmiljoenmensen
Oud 15-10-2010, 08:01
Rationeel
Rationeel is offline
wat is lucide dromen toch fijn. ik droomde dat ik op 3 terroristen aan het 'jagen' was (ik was in een hotel en ze kwamen binnen en legden een enorm bom-ding neer en zeiden 'doei' en wandelden weer weg, toen heb ik de bom uit het raam gegooid en ben ze achterna gegaan).
maar telkens als ik ze te pakken had en ze in elkaar wilde slaan gingen mijn armen heeeeeel langzaam en mijn klappen kwamen dus niet aan, waardoor ze steeds ontsnapten. de droom duurde voor mijn gevoel dan ook heel lang, omdat dit tot wel 10 keer gebeurde ofzo. maar tóen realiseerde ik me dat ik lucide droomde, dus toen was het PANG! 2 dikke desert eagles in mijn handen. de droom was toen snel voorbij
Oud 15-10-2010, 08:02
Verwijderd
rationeel, jij dromenbaas
Oud 15-10-2010, 08:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
alle mensen naamzoek. mijn nieuwe kamer is netengroot, echt iets van 30 vierkante meter ofzo? Ik kan dat slecht inschatten maar mijn kamer nu past er sowieso wel drie, vier keer in. En er zit blijkbaar een soort keukenblok in ook maar ik werd zo verdrietig van de gedachte dat ik hem misschien niet zou krijgen dat ik niet eens goed durfde te kijken vanwege de teleurstelling die het zou dragen dus andere mensen hebben mij moeten vertellen dat er een keukenblok in zit Het is een huis met ongeveer zeven niet benutte zolderachtige kamers, maar die zolderkamers zitten ook midden in het huis door. Dus ik heb dan een grote kamer, met een deur naar de tuin en dan zit er in een hoek van mijn kamer een trap die alleen ik kan gebruiken. En die trap gaat naar mijn eigen zolderkamer, dus ik heb gewoon ook nog een atelier erbij D:::

edit: ik snapte sowieso bizar weinig van het huis, was op een gegeven moment ongelofelijk verdwaald. Maar enfin, ik deel nu de hele benedenverdieping, inclusief gigantische garage (het is een oude boerderij) samen met een vriendin van me. En ik heb besloten, aangezien ik nu helemaal in het centrum en helemaal groot woon, dat er heus weleens een meet bij mij thuis kan, als daar animo voor is en alles. ik heb nu toch slaapplek voor duizendmiljoenmensen
wow, tof man! gefeliciteerd! wel in breda nog?
Oud 15-10-2010, 08:03
Verwijderd
Citaat:
wow, tof man! gefeliciteerd! wel in breda nog?
ja, bij het vlaszak. Dat zegt je waarschijnlijk niets maar het is en bij het centrum, en heel dichtbij mijn favoriete café. Maar er gelukkig niet boven
Oud 15-10-2010, 08:10
Verwijderd
Citaat:
wat is lucide dromen toch fijn. ik droomde dat ik op 3 terroristen aan het 'jagen' was (ik was in een hotel en ze kwamen binnen en legden een enorm bom-ding neer en zeiden 'doei' en wandelden weer weg, toen heb ik de bom uit het raam gegooid en ben ze achterna gegaan).
maar telkens als ik ze te pakken had en ze in elkaar wilde slaan gingen mijn armen heeeeeel langzaam en mijn klappen kwamen dus niet aan, waardoor ze steeds ontsnapten. de droom duurde voor mijn gevoel dan ook heel lang, omdat dit tot wel 10 keer gebeurde ofzo. maar tóen realiseerde ik me dat ik lucide droomde, dus toen was het PANG! 2 dikke desert eagles in mijn handen. de droom was toen snel voorbij
Haha, dat heb ik ook altijd, dat klappen niet hard aankomen. En dan als ik een trekker van een pistool overhaal, ik OF veel moeite moet doen (ontiechelijk hard drukken) OF de kogels hebben amper impact
Oud 15-10-2010, 08:12
Verwijderd
Citaat:

Klinkt supergaaf. Hoeveel kost ie? Ga me niet vertellen 'minder dan 300' anders word ik nog jaloerser dan ik al ben
Oud 15-10-2010, 08:14
Verwijderd
160 ::;d;;:
Oud 15-10-2010, 08:16
Verwijderd
Citaat:
160 ::;d;;:
ffs! Hoe kan dat? Waarom woon ik daar niet? Hoe kom jij aan zulke connecties? Mag ik er ook wonen?
Oud 15-10-2010, 08:20
Verwijderd
nou we gingen er dus met drie man naar kijken en die andere twee wilden ook heel erg graag en zijn ook bevriend met mijn klasgenoot. En toen was het van 'ja, nu moeten we kiezen he... Wie hem gaat krijgen.' Toen zeiden ze alletwee van 'nou ja, we vinden eigenlijk dat hij maar naar egon moet want die heeft de meest klote kamer op het moment en wij hebben alletwee wel een redelijk grote kamer'. En ik was zo gespannen en daarna gelijk zo opgelucht dat ik een traantje moest wegpinken :"D
Oud 15-10-2010, 08:27
Verwijderd
Hehe tof. Maar je hebt dus een gedeelde keuken en douche, als ik het zo lees? En excl. servicekosten? Of g/w/l inbegrepen?
Oud 15-10-2010, 08:31
Verwijderd
ja we hebben een soort rare grote houten kamer waar in het midden los een douche staat en iedereen heeft een eigen gebouwde keuken op zijn kamer maar we hebben ook een keuken erbij. Maar ik ben met mijn klasgenoot waarschijnlijk de enige die die keuken gaat gebruiken dus we gaan hem flink opknappen. De kamers hebben koolkachels maar die van mij heeft een gaskachel. 160 euro is met g/w/l erbij.
Oud 15-10-2010, 08:32
Rationeel
Rationeel is offline
als het 160 incl. is dan spring ik uit het raam
Oud 15-10-2010, 08:32
Rationeel
Rationeel is offline
*spring*
Oud 15-10-2010, 08:38
Verwijderd
ja het is niet voor ieder mens ideaal hoor, het is behoorlijk primitief en kunstacademieerig.
Oud 15-10-2010, 08:41
Verwijderd
zo. nu ga ik weer slapen. Ik was alleen eventjes wakker om mijn huisgenoot uit bed te trappen zodat hij op tijd naar zijn beoordeling gaat. Daar vroeg hij om hoor, zoiets zou ik nooit zelf besluiten.
Oud 15-10-2010, 08:46
Verwijderd
Hahahahahhahaha n00dles <3.
Oud 15-10-2010, 08:48
Verwijderd
Oh en Egon, gefeliciteerd met je nieuwe huis! ik ben intens jaloers.
Oud 15-10-2010, 08:53
Verwijderd
Citaat:
als het 160 incl. is dan spring ik uit het raam
Hoeveel betaal jij nu p/m voor je nieuwe huis?
Oud 15-10-2010, 08:54
Verwijderd
Citaat:
ja het is niet voor ieder mens ideaal hoor, het is behoorlijk primitief en kunstacademieerig.
Gammele houten vloer waar stof doorheen valt? Afgebladderde muren? Verfvlekken op het plafond? Don't care, voor zo'n prijs doe ik het graag!
Oud 15-10-2010, 08:57
Verwijderd
Hey Egon, heb jij trouwens een idee op hoeveel DPI men doorgaans op doek print? Ik lees hier en daar 40 minimaal, maar ook 100 en 120, en max. 180...Welke is het nou? Of verschilt dat per drukker?
Oud 15-10-2010, 08:58
Verwijderd
Citaat:

Klinkt ontzettend vet!
Oud 15-10-2010, 09:01
Verwijderd
Citaat:
ja we hebben een soort rare grote houten kamer waar in het midden los een douche staat en iedereen heeft een eigen gebouwde keuken op zijn kamer maar we hebben ook een keuken erbij. Maar ik ben met mijn klasgenoot waarschijnlijk de enige die die keuken gaat gebruiken dus we gaan hem flink opknappen. De kamers hebben koolkachels maar die van mij heeft een gaskachel. 160 euro is met g/w/l erbij.
Hoe kan dat nou zo goedkoop!

Als kamers zo goedkoop zijn blijkbaar kan ik er volgend jaar nog een auto bijkopen ook.
Oud 15-10-2010, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan dat nou zo goedkoop!

Als kamers zo goedkoop zijn blijkbaar kan ik er volgend jaar nog een auto bijkopen ook.
het is een pand zonder bestemmingsplannen dus deze woningen zijn om de leegstand tegen te gaan. Daarom zo goedkoop geloof ik. Ik denk ook dat een groot deel van de mensen er niet wil wonen hoor, het moet wel echt een beetje je ding zijn! Maar dat zien jullie allemaal zelf nog wel want foto's volgen nog!
Oud 15-10-2010, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Hey Egon, heb jij trouwens een idee op hoeveel DPI men doorgaans op doek print? Ik lees hier en daar 40 minimaal, maar ook 100 en 120, en max. 180...Welke is het nou? Of verschilt dat per drukker?
dat moet je aan je drukker vragen! Zal vast per drukker verschillen inderdaad.
edit: moet het op dat formaat geplot worden?
Oud 15-10-2010, 09:07
Verwijderd
Gaaf Egon!
Oud 15-10-2010, 09:08
Verwijderd
wat is die iwein van expeditie robinson toch een ongelofelijke eikel
Oud 15-10-2010, 09:09
Carn
Carn is offline
hollee, voor het eerst in tijden me eens flink verslapen, bijna een uur te laat!
Oud 15-10-2010, 09:10
Verwijderd
Citaat:
wat is die iwein van expeditie robinson toch een ongelofelijke eikel

En echt bizar dat al die achterlijke Belgen zo makkelijk achter hem aan lopen. Rotlui.
Oud 15-10-2010, 09:15
Verwijderd
Citaat:

En echt bizar dat al die achterlijke Belgen zo makkelijk achter hem aan lopen. Rotlui.
die Belgische vrouwen zijn dan ook niks en Anthony vind ik echt onbetrouwbaar.. Ik hoop dat Saar en Regina wel doorgaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten