Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alle mensen naamzoek. mijn nieuwe kamer is netengroot, echt iets van 30 vierkante meter ofzo? Ik kan dat slecht inschatten maar mijn kamer nu past er sowieso wel drie, vier keer in. En er zit blijkbaar een soort keukenblok in ook maar ik werd zo verdrietig van de gedachte dat ik hem misschien niet zou krijgen dat ik niet eens goed durfde te kijken vanwege de teleurstelling die het zou dragen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit: ik snapte sowieso bizar weinig van het huis, was op een gegeven moment ongelofelijk verdwaald. Maar enfin, ik deel nu de hele benedenverdieping, inclusief gigantische garage (het is een oude boerderij) samen met een vriendin van me. En ik heb besloten, aangezien ik nu helemaal in het centrum en helemaal groot woon, dat er heus weleens een meet bij mij thuis kan, als daar animo voor is en alles. ik heb nu toch slaapplek voor duizendmiljoenmensen |
![]() |
|
![]() |
wat is lucide dromen toch fijn. ik droomde dat ik op 3 terroristen aan het 'jagen' was (ik was in een hotel en ze kwamen binnen en legden een enorm bom-ding neer en zeiden 'doei' en wandelden weer weg, toen heb ik de bom uit het raam gegooid en ben ze achterna gegaan).
maar telkens als ik ze te pakken had en ze in elkaar wilde slaan gingen mijn armen heeeeeel langzaam en mijn klappen kwamen dus niet aan, waardoor ze steeds ontsnapten. de droom duurde voor mijn gevoel dan ook heel lang, omdat dit tot wel 10 keer gebeurde ofzo. maar tóen realiseerde ik me dat ik lucide droomde, dus toen was het PANG! 2 dikke desert eagles in mijn handen. de droom was toen snel voorbij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou we gingen er dus met drie man naar kijken en die andere twee wilden ook heel erg graag en zijn ook bevriend met mijn klasgenoot. En toen was het van 'ja, nu moeten we kiezen he... Wie hem gaat krijgen.' Toen zeiden ze alletwee van 'nou ja, we vinden eigenlijk dat hij maar naar egon moet want die heeft de meest klote kamer op het moment en wij hebben alletwee wel een redelijk grote kamer'. En ik was zo gespannen en daarna gelijk zo opgelucht dat ik een traantje moest wegpinken :"D
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja we hebben een soort rare grote houten kamer waar in het midden los een douche staat
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als kamers zo goedkoop zijn blijkbaar kan ik er volgend jaar nog een auto bijkopen ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: moet het op dat formaat geplot worden? |