Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik maak dat er niet uit op. Op de hele kindbevolking van Nederland zijn jullie inderdaad niet representatief. Zelfs onder de relatief angstig aangelegde kindbevolking van Nederland zijn jullie niet representatief. Het aantal is gewoon te laag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dat het om slechts 10% gaat, dan gaat het nog steeds om zo'n massaal aantal dat het niet kan. Zelfs bij één procent is twee nog heel heel heel erg weinig. En mocht het bij één procent van de kinderen een paar weken nachtmerries opleveren, dan lijkt me dat vrij acceptabel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Solid Harmony en All Saints zo leuk om te luisteren! En Close to You was fucking suf inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik zeg niet dat het een goed argument is. Hell, ik zeg niet eens dat het een argument is. Mijn mening is dat áls er kinderen bang worden van deze poster (en dan hebben we het over meer dan 2 kinderen in Nederland uiteraard), dan zou die poster er niet (in deze vorm) moeten komen omdat het geen enkel doel dient en wel schade aanricht. En onze aanname (jazeker) is dat er (genoeg) kinderen zijn die het wel eng vinden.. deze aanname is gebaseerd op eigen ervaringen en op wat ik om mij heen heb gezien bij andere jonge kinderen zoals siblings, andere familie, oppaskindjes, etc. Daarnaast doe ik de aannamen dat er wel een sinterklaas in te herkennen is gebaseerd op dezelfde dingen als eerder. EN ik ben van mening dat kinderen niet van hun sinterklaasgeloof zullen vallen door die poster dus die discussie kunnen we wat mij betreft laten ![]() Nee, dat zijn geen cijfers, geen wetenschappelijke bronnen en geen goeie discussieargumenten. Aan de andere kant kom jij op dit moment niet met iets beters. Omdat je niets beters hebt, net als ik. Dat is prima, maar doe dan niet alsof ons standpunt duidelijk inferieur aan dat van jullie is, alleen maar omdat jullie het niet hetzelfde voelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
All Saints vind ik nog steeds best goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: