Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vrijdag een dubbelcd Mega Top 100 van 1998 en het album van Solid HarmoniE meenemen, gaan we die eerst van tevoren inluisteren bij sann <3

Oh, en ik kan echt te veel uit die tijd meezingen. Never Ever ook <3
Ennn raad eens wat ik net vond? De mega top 100 cd van 1997!!!
Advertentie
Oud 20-10-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vrijdag een dubbelcd Mega Top 100 van 1998 en het album van Solid HarmoniE meenemen, gaan we die eerst van tevoren inluisteren bij sann <3
Die cd heb ik ook!!!!

Wat een awesome cd is dat he?!?
Oud 20-10-2010, 21:34
Carn
Carn is offline
@Archont: tottenham van 4-0 gewoon teruggeknokt naar 4-3
Verwijderd
Dit is trouwens lekkere saus:

Smaakt naar MacDonalds-saus
Verwijderd
Citaat:
Die cd heb ik ook!!!!

Wat een awesome cd is dat he?!?
Serieus? Ook echt van dat jaar?

Jaaaa <3 Ik ga hem even opzetten denk ik
Verwijderd
Citaat:
Bestel maar een keer in de friettent een bakje joppiesaus
ik weet zeker dat ze dat niet kennen in ons frietkot. Als je zegt friet snappen ze je al niet, het zijn van die importchinezen die hun inburgeringscursus nog niet gehaald hebben. Waarschijnljik omdat 15-jarige dat nog niet mogen, maar goed.
Verwijderd
Citaat:
Hmmmm Moz, wraps <3 wat doe je erin?
Twee topics later krijg je antwoord: ui, champignons, rode paprika, mais, bruine bonen en kidneybonen.
Oud 20-10-2010, 21:35
Verwijderd
Close to you - Baby don't go
Verwijderd
Citaat:
Er is vast nog wel iets open in de buurt toch?
nee de turk is net dicht denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Ook echt van dat jaar?

Jaaaa <3 Ik ga hem even opzetten denk ik
Ja de dubbel-cd van de top 100 van '98!

Man, die heb ik vaak gedraaid! <3333

Ik heb hem hier niet, hij ligt bij m'n ouders.
Oud 20-10-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Close to you - Baby don't go
Jaaa, geweldig, en Solid Harmony vond ik inderdaad ook GEWELDIG
Verwijderd
Citaat:
Noooooooooooooooooooo!!!! OMG OMG OMG, wat gaaf! Wat staat er zoal op?
Verwijderd
Citaat:
Bedankt maar ik heb gewoon een tv

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet vreemd aangezien ze dat in het topic onder IEDERE eigen ervaring post gezegd heeft

Wat vind je dan van de opmerking van Archont dat wij (per definitie) niet representatief zijn? Daaruit maak ik op dat wij nooit kind geweest zijn. Wonderlijk iets.
En vervolgens wordt er op gehamerd dat het een goed argument is omdat het vanuit eigen ervaring is en er dus wel meer kinderen moeten zijn die dat zo ervaren. En dat is simpelweg geen goed argument.

Ik maak dat er niet uit op. Op de hele kindbevolking van Nederland zijn jullie inderdaad niet representatief. Zelfs onder de relatief angstig aangelegde kindbevolking van Nederland zijn jullie niet representatief. Het aantal is gewoon te laag.
Verwijderd
Minke, zo ziet hij eruit toch???

Oud 20-10-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vond van de week bij het opruimen Now Dance Hits '95 & '96
Verwijderd
Citaat:
Zoals De Kromme ooit zei: of je nu met 9-0 of 1-0 verliest maakt niet uit.
Verwijderd
90' G. Bale
90' G. Bale

Fuck!
Verwijderd
Citaat:
Zelfs onder de relatief angstig aangelegde kindbevolking van Nederland zijn jullie niet representatief.
Maar, waar baseer je dat op dan? Ik begrijp dat niet. Heb jij cijfers? Ken je alle kinderen?
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, geweldig, en Solid Harmony vond ik inderdaad ook GEWELDIG
Ik ook. Ze kwamen hier toen in Noorderlicht (voorloper van de 013) en toen ben ik niet gegaan omdat er niemand met me mee wilde. En mijn vader maar pushen (best bizar dat ik op m'n 11e in mijn eentje naar een popconcert mocht van hem ) maar ik durfde niet, met m'n stomme hoofd. heb er nu nog spijt van
Verwijderd
Citaat:
nee de turk is net dicht denk ik.
Tankstelle?
Verwijderd
Citaat:
Ze stonden na 9 minuten door rood van Gomes met 10 man. En 1-0 achter én penalty tegen
Oud 20-10-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Minke, zo ziet hij eruit toch???

[afbeelding]
Uhuh

Weet je nog dat wij bij Julius thuis Jewel gingen zingen, allebei een stukje achter de deur omdat we ons gezicht er niet bij wilden laten zien?
Oud 20-10-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Uhuh

Weet je nog dat wij bij Julius thuis Jewel gingen zingen, allebei een stukje achter de deur omdat we ons gezicht er niet bij wilden laten zien?
Ja
Oud 20-10-2010, 21:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Spoiler
Oud 20-10-2010, 21:40
Verwijderd
oja ik heb house helemaal nog niet gekeken. Nu heb ik een tijd probleem, want ik moet morgen ook vroeg op
Verwijderd
Citaat:
Ik vond van de week bij het opruimen Now Dance Hits '95 & '96
awesome
Verwijderd
Citaat:
had je nou spotify? Dan zijn er wel wat prima playlists.
Nee, heb ik niet
Verwijderd
Citaat:
Tankstelle?
Ter ver
Oud 20-10-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Maar, waar baseer je dat op dan? Ik begrijp dat niet. Heb jij cijfers? Ken je alle kinderen?
Stel dat 50% van alle kinderen tot en met 8 jaar angstige kinderen zijn. Dat gaat om honderduizend of meer kinderen. Dan is twee toch geen representatieve steekproef?

Stel dat het om slechts 10% gaat, dan gaat het nog steeds om zo'n massaal aantal dat het niet kan. Zelfs bij één procent is twee nog heel heel heel erg weinig. En mocht het bij één procent van de kinderen een paar weken nachtmerries opleveren, dan lijkt me dat vrij acceptabel.
Verwijderd
Dat was juist supertof!

Oooh, ik schiet hier gewoon in de lach van de sufheid van Close to you. Maar stiekem vind ik het ook mooi (als in; jeugdsentiment, niet écht mooi natuurlijk).
Verwijderd
Ik ga even met chips de samenvattingen bekijken!
Verwijderd
Citaat:
Ze stonden na 9 minuten door rood van Gomes met 10 man. En 1-0 achter én penalty tegen
Die penalty zat er niet in?
Verwijderd
Citaat:
oja ik heb house helemaal nog niet gekeken. Nu heb ik een tijd probleem, want ik moet morgen ook vroeg op
Ik vond hem maar zozo.
Oud 20-10-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat was juist supertof!

Oooh, ik schiet hier gewoon in de lach van de sufheid van Close to you. Maar stiekem vind ik het ook mooi (als in; jeugdsentiment, niet écht mooi natuurlijk).
Oh ik baal nu dat ik die cd hier niet heb!

Ik vond Solid Harmony en All Saints zo leuk om te luisteren!

En Close to You was fucking suf inderdaad.
Carn
Carn is offline
ik had ooit een playlist van alle Top40 top10 hits van 1990 tot 1999
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En vervolgens wordt er op gehamerd dat het een goed argument is omdat het vanuit eigen ervaring is en er dus wel meer kinderen moeten zijn die dat zo ervaren. En dat is simpelweg geen goed argument.

Ik maak dat er niet uit op. Op de hele kindbevolking van Nederland zijn jullie inderdaad niet representatief. Zelfs onder de relatief angstig aangelegde kindbevolking van Nederland zijn jullie niet representatief. Het aantal is gewoon te laag.
Nou, als we dan echt op de vorm gaan spelen, wil ik graag wel cijfers zien, dat snap je zeker wel?

En ik zeg niet dat het een goed argument is. Hell, ik zeg niet eens dat het een argument is. Mijn mening is dat áls er kinderen bang worden van deze poster (en dan hebben we het over meer dan 2 kinderen in Nederland uiteraard), dan zou die poster er niet (in deze vorm) moeten komen omdat het geen enkel doel dient en wel schade aanricht. En onze aanname (jazeker) is dat er (genoeg) kinderen zijn die het wel eng vinden.. deze aanname is gebaseerd op eigen ervaringen en op wat ik om mij heen heb gezien bij andere jonge kinderen zoals siblings, andere familie, oppaskindjes, etc.
Daarnaast doe ik de aannamen dat er wel een sinterklaas in te herkennen is gebaseerd op dezelfde dingen als eerder. EN ik ben van mening dat kinderen niet van hun sinterklaasgeloof zullen vallen door die poster dus die discussie kunnen we wat mij betreft laten
Nee, dat zijn geen cijfers, geen wetenschappelijke bronnen en geen goeie discussieargumenten. Aan de andere kant kom jij op dit moment niet met iets beters. Omdat je niets beters hebt, net als ik. Dat is prima, maar doe dan niet alsof ons standpunt duidelijk inferieur aan dat van jullie is, alleen maar omdat jullie het niet hetzelfde voelen.
Verwijderd
Flamman & Abraxas. Dat was vroeger toch wel het tofste van het tofste.
Oud 20-10-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Oh ik baal nu dat ik die cd hier niet heb!

Ik vond Solid Harmony en All Saints zo leuk om te luisteren!

En Close to You was fucking suf inderdaad.
OMG, hoeveel playbackshows er ook wel niet voorbij gegaan zijn, ik geloof dat ik alles wel eens geplaybackt heb, met bijpassende dansjes natuurlijk.

All Saints vind ik nog steeds best goed
Carn
Carn is offline
Verwijderd
Citaat:
OMG, hoeveel playbackshows er ook wel niet voorbij gegaan zijn, ik geloof dat ik alles wel eens geplaybackt heb, met bijpassende dansjes natuurlijk.

All Saints heeft ook vrij goeie nummers inderdaad
Verwijderd
Citaat:
Ik vond hem maar zozo.
hij zit ook nooit meer in de clinic en de cases zijn ook nogal saai
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stel dat het om slechts 10% gaat, dan gaat het nog steeds om zo'n massaal aantal dat het niet kan. \.
Volgens wie?
Carn
Carn is offline
Citaat:

volgens mij vonden/vinden meisjes sowieso alles waar een dansje bij zat al +1 gaaf
Oud 20-10-2010, 21:44
Verwijderd

Carn
Carn is offline
jaaa en dan vooral met zo`n gooisse KEEEWWR OP KEEEWWR
Verwijderd
Citaat:
Nou, als we dan echt op de vorm gaan spelen, wil ik graag wel cijfers zien, dat snap je zeker wel?

En ik zeg niet dat het een goed argument is. Hell, ik zeg niet eens dat het een argument is. Mijn mening is dat áls er kinderen bang worden van deze poster (en dan hebben we het over meer dan 2 kinderen in Nederland uiteraard), dan zou die poster er niet (in deze vorm) moeten komen omdat het geen enkel doel dient en wel schade aanricht. En onze aanname (jazeker) is dat er (genoeg) kinderen zijn die het wel eng vinden.. deze aanname is gebaseerd op eigen ervaringen en op wat ik om mij heen heb gezien bij andere jonge kinderen zoals siblings, andere familie, oppaskindjes, etc.
Daarnaast doe ik de aannamen dat er wel een sinterklaas in te herkennen is gebaseerd op dezelfde dingen als eerder. EN ik ben van mening dat kinderen niet van hun sinterklaasgeloof zullen vallen door die poster dus die discussie kunnen we wat mij betreft laten
Nee, dat zijn geen cijfers, geen wetenschappelijke bronnen en geen goeie discussieargumenten. Aan de andere kant kom jij op dit moment niet met iets beters. Omdat je niets beters hebt, net als ik. Dat is prima, maar doe dan niet alsof ons standpunt duidelijk inferieur aan dat van jullie is, alleen maar omdat jullie het niet hetzelfde voelen.
amen
Oud 20-10-2010, 21:45
Verwijderd
Ja dat!!!

Eentje van hen is dood trouwens hč.
Oud 20-10-2010, 21:46
Verwijderd

Er komt nog meer, moment.

(ik word hier zo gelukkig van )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten