Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2010, 22:03
Verwijderd
Ik heb net 5,4 km (ongeveer) in 15 min gefietst, dat is 21.6 km p/u. Valt me toch wat tegen want ik heb me echt het leplazarus gefietst, had wel een paar stoplichten tegen maar niet zoveel als vanmiddag. Helaas kan mijn fiets ook alleen op versnelling 2 waardoor ik op een gegeven moment niet harder kan trappen.
Advertentie
Oud 01-11-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net 5,4 km (ongeveer) in 15 min gefietst, dat is 21.6 km p/u. Valt me toch wat tegen want ik heb me echt het leplazarus gefietst, had wel een paar stoplichten tegen maar niet zoveel als vanmiddag. Helaas kan mijn fiets ook alleen op versnelling 2 waardoor ik op een gegeven moment niet harder kan trappen.
Dit ziet er uit als een tentamensom dynamicaA
Oud 01-11-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Dit ziet er uit als een tentamensom dynamicaA
het is dat elmer het me net heeft uitgelegd anders snapte ik dat natuurlijk niet.
Oud 01-11-2010, 22:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je stoplichten tegen hebt heb je dus stilgestaan en was je snelheid tijdens het fietsen dus zeker hoger dan 21,6 km/u.
Oud 01-11-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:

1. Vitamine D | Uw tekort: 86%
Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D.
Citaat:

1. Vitamine D | Uw tekort: 83%
Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D.
Citaat:
.

1. Vitamine D | Uw tekort: 89%

Citaat:

2. Vitamine D | Uw tekort: 81%
Citaat:

1. Vitamine D | Uw tekort: 85%
Citaat:

1. Vitamine D | Uw tekort: 79%
Citaat:

2. Vitamine D | Uw tekort: 82%
Citaat:
1. Vitamine D | Uw tekort: 91%
Citaat:

3. Vitamine D | Uw tekort: 79%
Citaat:
1. Vitamine D | Uw tekort: 87%

Citaat:

2. Vitamine D | Uw tekort: 73%
Citaat:
[I]

2. Vitamine D | Uw tekort: 79%
Citaat:
2. Vitamine D | Uw tekort: 85%
Citaat:

3. Vitamine D | Uw tekort: 73%
Citaat:
2. Vitamine D | Uw tekort: 83%
Citaat:
2. Vitamine D | Uw tekort: 83%
Citaat:

1. Vitamine D | Uw tekort: 93%
Citaat:

1. Vitamine D | Uw tekort: 94%
Citaat:
1. Vitamine D | Uw tekort: 82%
Ik trek de voorzichte conclusie dat onzinners te veel op op s.com zitten en te veel alcohol drinken. Jon, verstrek eens even wat vit.D-supplementen!
Oud 01-11-2010, 22:18
Martiño
Martiño is offline
Ik geloof je conclusie alleen als je er een SPSS grafiekje bij hebt!
Oud 01-11-2010, 22:20
Tink*
Tink* is offline
He bah ze steken dat varken.
Oud 01-11-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Als je stoplichten tegen hebt heb je dus stilgestaan en was je snelheid tijdens het fietsen dus zeker hoger dan 21,6 km/u.
hmm dat is waar eigenlijk ja!

alleen half den haag ligt weer eens open dus bij sommige stukken moest ik ook nog survivallen met fiets over open trambaan heen tillen enzo en heel langzaam bij een opengebroken stuk waar de stoplichten uit waren. Dan was ik best fucking snel thuis eigenlijk.
Oud 01-11-2010, 22:25
Verwijderd
Bij Feuten 'gooit die kerel een pul bier over een feut heen omdat je scrotum met een c schrijft. En daarbij roept hij 'OVERNIEUW'. Zou het gebruik van contaminatie ironisch zijn en bewust er in geschreven of ehh ?
Oud 01-11-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Bij Feuten 'gooit die kerel een pul bier over een feut heen omdat je scrotum met een c schrijft. En daarbij roept hij 'OVERNIEUW'. Zou het gebruik van contaminatie ironisch zijn en bewust er in geschreven of ehh ?
Oud 01-11-2010, 22:28
Macrador
Macrador is offline
zeg waarover gaat feuten eigenlijk
Oud 01-11-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Over het feuten van feuten
Oud 01-11-2010, 22:33
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Over het feuten van feuten
is dat een soort ontgroening van studenten? zoals het hier de doop noemt?
Oud 01-11-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ontgroening bij een studentenvereniging, en volgens mij over een paar afleveringen ook over het leven binnen een studentenvereniging.

Wikipedia leert mij dat in Vlaanderen de ontgroening 'doop' heet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_(studenten) hierover dus
Oud 01-11-2010, 22:37
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ontgroening bij een studentenvereniging, en volgens mij over een paar afleveringen ook over het leven binnen een studentenvereniging.

Wikipedia leert mij dat in Vlaanderen de ontgroening 'doop' heet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_(studenten) hierover dus
juist wat ik al een beetje begon te denken met die trailer
Oud 01-11-2010, 22:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oud 01-11-2010, 22:38
Verwijderd
Uw 3 grootste tekorten:
1. Vitamine A | Uw tekort: 85%
Een tekort kan leiden tot een droge huid en verminderde werking van de ogen. Uw Personal Multi bevat vitamine A om uw tekort aan te vullen.

2. Vitamine D | Uw tekort: 73%

3. Vitamine B5 | Uw tekort: 67%
Vitamine B5 speelt een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten, vetten en eiwitten. Uw Personal Multi bevat vitamine B5.

Hm, ok, meer boter, lever en vis eten dus
Oud 01-11-2010, 22:39
Verwijderd
Ik had hem net supergezond ingevuld en toch kreeg ik een vitamine d tekort ;x
Oud 01-11-2010, 22:41
Verwijderd
Ik denk dat die test ook heel onnauwkeurig is. Ik eet bijv wel veel groente (doorgaans 200-250 gram bij het avondeten) en ook regelmatig paté, dus ik denk dat mijn tekorten wel meevallen.
Oud 01-11-2010, 22:44
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik had hem net supergezond ingevuld en toch kreeg ik een vitamine d tekort ;x
ze willen gewoon hun pillen verkopen
Oud 01-11-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ze willen gewoon hullen pillen verkopen
ja dat snap ik ook wel.
Oud 01-11-2010, 22:52
Macrador
Macrador is offline
hebben er hier ook echt mensen zo een ontgroening meegemaakt?
Oud 01-11-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
hebben er hier ook echt mensen zo een ontgroening meegemaakt?
nee alleen overvliegen met scouting
Oud 01-11-2010, 23:17
Verwijderd
1. Omega 3 | Uw tekort: 100%
Onvoldoende Omega 3 leidt tot een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Met Omega 3 Visolie kunt u uw tekort oplossen.

2. Vitamine D | Uw tekort: 95%

3. Vitamine B5 | Uw tekort: 94%
Vitamine B5 speelt een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten, vetten en eiwitten. Uw Personal Multi bevat vitamine B5.

aaauuuuuuuu
Oud 01-11-2010, 23:24
Verwijderd
hoi waar kan je dat doen met die vitamines?

En waar zit Vitamine D in, dat iedereen een tekort heeft? Toch niet alleen in zonlicht? Want dan heb ik een tekort van 100% denk ik ;x
Oud 01-11-2010, 23:25
Verwijderd
En haha Missy overwoog om naar de Hollywood te gaan.

Toen ik in de tweede zat gingen de sletjes van de klas daar stiekem heen.
Oud 01-11-2010, 23:26
Verwijderd
Ik heb denk ik 0% tekort aan lycopeen. Eerder een od.
Oud 01-11-2010, 23:27
Verwijderd
doe je de test?
Oud 01-11-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
doe je de test?
Ik doe de test. Heb 'm wel zelf moeten zoeken!
Oud 01-11-2010, 23:28
Verwijderd
Het wordt denk ik niet fraai.
Oud 01-11-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
hoi waar kan je dat doen met die vitamines?

En waar zit Vitamine D in, dat iedereen een tekort heeft? Toch niet alleen in zonlicht? Want dan heb ik een tekort van 100% denk ik ;x
Jawel, vooral in zonlicht. En het wordt afgebroken door alcohol
Oud 01-11-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Jawel, vooral in zonlicht. En het wordt afgebroken door alcohol
Whaha, oke, dan is het niet zo mooi denk ik!
Oud 01-11-2010, 23:31
Verwijderd
Ik vind de vraagstelling mwa. Soms eet ik een week geen vis, en dan soms weer een week vaker, enz.
Oud 01-11-2010, 23:33
Verwijderd
1. Calcium | Uw tekort: 88%
Een calciumtekort kan leiden tot osteoporose. Voor een goede opname is vitamine D nodig. Gebruik Calcium Plus om uw tekort aan te vullen.

3. Koper | Uw tekort: 80%
Verschijnselen die bij een tekort kunnen ontstaan zijn bloedarmoede, osteoporose en een verminderde pigmentatie van de huid.

Hm koper, interesting.
Oud 01-11-2010, 23:34
Verwijderd
Op basis van uw antwoorden, heeft FitForMe uw dagelijkse vitamine inname berekend. Uw huidige vitamine inname ligt 44% onder uw Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid. Maarja, ik lust geen vis en noten dus dan kom je al gauw aan zo'n getal
Oud 01-11-2010, 23:35
Verwijderd
Volgens die grafiek heb ik een tekort aan alles, alleen m'n magnesium is goed! Ja doei!
En ik slik soms vitaminepillen dus het telt niet.
Oud 01-11-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Volgens die grafiek heb ik een tekort aan alles, alleen m'n magnesium is goed! Ja doei!
En ik slik soms vitaminepillen dus het telt niet.
Je moet wel wat gezonder eten Zie je nou dat elke dag pizza, chips, snackbar, taxi en wijn niet goed is.
Oud 01-11-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Je moet wel wat gezonder eten Zie je nou dat elke dag pizza, chips, snackbar, taxi en wijn niet goed is.
Pizza en snackbar?

Praat geen bullshit.
Oud 01-11-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
1. Calcium | Uw tekort: 88%
Een calciumtekort kan leiden tot osteoporose. Voor een goede opname is vitamine D nodig. Gebruik Calcium Plus om uw tekort aan te vullen.

3. Koper | Uw tekort: 80%
Verschijnselen die bij een tekort kunnen ontstaan zijn bloedarmoede, osteoporose en een verminderde pigmentatie van de huid.

Hm koper, interesting.
Meer stuivers eten
Oud 01-11-2010, 23:41
Verwijderd
Ik heb het vast verkeerd ingevuld allemaal, chips zijn toch ook aardappelen!!

*gaat opnieuw doen*
Verwijderd
Citaat:
Pizza en snackbar?

Praat geen bullshit.
Verwijderd
Citaat:
Op basis van uw antwoorden, heeft FitForMe uw dagelijkse vitamine inname berekend. Uw huidige vitamine inname ligt 44% onder uw Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid. Maarja, ik lust geen vis en noten dus dan kom je al gauw aan zo'n getal
Je lust geen enkele vissoort en geen enkele nootsoort? Een walnoot smaakt bijv. heel anders dan een cashewnoot, en een makreel smaakt weer heel anders dan een kabeljauw
Verwijderd
Citaat:
chips zijn toch ook aardappelen!!
Oud 01-11-2010, 23:42
Verwijderd
Als je alles eet heb je nog steeds te kort
Verwijderd
sinds wanneer is 'saai' een sonja bakker gezondheidstopic geworden
Verwijderd
ik heb tekort aan ijzer en b12 en die shit. vleesch nodig.
Oud 01-11-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Je lust geen enkele vissoort en geen enkele nootsoort? Een walnoot smaakt bijv. heel anders dan een cashewnoot, en een makreel smaakt weer heel anders dan een kabeljauw
Ik kan rauwe zalm waarderen en sushi net weg krijgen. Maar van kibbeling tot schol, ik heb het allemaal geprobeerd en ik ga er van nekken. Noten idem dito, inmiddels allemaal wel een keer geproefd en ook op verschillende leeftijden. Want iets wat je op je achste goor vind kan nu heel lekker zijn. Too bad.
Oud 01-11-2010, 23:44
Verwijderd
Ik heb het opnieuw gedaan en wat kleine dingetjes veranderd en nu heb ik dit:

. Vitamine D | Uw tekort: 85%

2. Koper | Uw tekort: 76%

3. Selenium | Uw tekort: 66%
Seleen zorgt voor een goede werking van de schildklier. Een tekort kan leiden tot spierpijn en spierzwakte. Seleen zit in uw Personal Multi.
Oud 01-11-2010, 23:47
Verwijderd
Ik lust sindskort ook haring. Nou ja, eerst at ik het nooit, maar ik vind het wel nom!
Oud 01-11-2010, 23:47
Verwijderd
"Selenium zit ook in voedingssupplementen, maar hiermee moet worden opgepast, omdat bij een opname van meer dan 450 μg per dag selenium schadelijk is."

Teveel vitamines is ook niet goed, en precies evenveel van alles binnenkrijgen is onmogelijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten