Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen half den haag ligt weer eens open dus bij sommige stukken moest ik ook nog survivallen met fiets over open trambaan heen tillen enzo en heel langzaam bij een opengebroken stuk waar de stoplichten uit waren. Dan was ik best fucking snel thuis eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wikipedia leert mij dat in Vlaanderen de ontgroening 'doop' heet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_(studenten) hierover dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Uw 3 grootste tekorten:
1. Vitamine A | Uw tekort: 85% Een tekort kan leiden tot een droge huid en verminderde werking van de ogen. Uw Personal Multi bevat vitamine A om uw tekort aan te vullen. 2. Vitamine D | Uw tekort: 73% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 3. Vitamine B5 | Uw tekort: 67% Vitamine B5 speelt een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten, vetten en eiwitten. Uw Personal Multi bevat vitamine B5. Hm, ok, meer boter, lever en vis eten dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Omega 3 | Uw tekort: 100%
Onvoldoende Omega 3 leidt tot een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Met Omega 3 Visolie kunt u uw tekort oplossen. 2. Vitamine D | Uw tekort: 95% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 3. Vitamine B5 | Uw tekort: 94% Vitamine B5 speelt een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten, vetten en eiwitten. Uw Personal Multi bevat vitamine B5. aaauuuuuuuu |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Calcium | Uw tekort: 88%
Een calciumtekort kan leiden tot osteoporose. Voor een goede opname is vitamine D nodig. Gebruik Calcium Plus om uw tekort aan te vullen. 2. Vitamine D | Uw tekort: 85% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 3. Koper | Uw tekort: 80% Verschijnselen die bij een tekort kunnen ontstaan zijn bloedarmoede, osteoporose en een verminderde pigmentatie van de huid. Hm koper, interesting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het opnieuw gedaan en wat kleine dingetjes veranderd en nu heb ik dit:
. Vitamine D | Uw tekort: 85% Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking. Uw Personal Multi bevat vitamine D. 2. Koper | Uw tekort: 76% Verschijnselen die bij een tekort kunnen ontstaan zijn bloedarmoede, osteoporose en een verminderde pigmentatie van de huid. 3. Selenium | Uw tekort: 66% Seleen zorgt voor een goede werking van de schildklier. Een tekort kan leiden tot spierpijn en spierzwakte. Seleen zit in uw Personal Multi. |
![]() |
|
|