Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2010, 21:30
Sander.
Sander. is offline
Citaat:
haha, vriend van me heeft duidelijk niets beters te doen @ de 013 dan even work-related filmpjes schieten:

[filmpje]
heerlijk die stem, lekker rauw! Doet me denken aan me puberjaren.
Oud 09-11-2010, 21:31
Verwijderd
Waar ik wel bijna letterlijk van over m'n nek ging was een fragment van jackass waarbij Steve-O alle ingredienten voor een omelet rauw opeet, ze uitkotst en daar een omeletje van bakt. Omfg Trauma's.
Oud 09-11-2010, 21:32
Lorelei
Lorelei is offline
Maar Carntje, Rationeel gaat in de buurt van de amsterdamsestraatweg wonen, ongeveer op dezelfde hoogte als Tigerly maar dan aan de andere kant.
Oud 09-11-2010, 21:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waar ik wel bijna letterlijk van over m'n nek ging was een fragment van jackass waarbij Steve-O alle ingredienten voor een omelet rauw opeet, ze uitkotst en daar een omeletje van bakt. Omfg Trauma's.
Ik kijk niet naar jackass uit principe.
Oud 09-11-2010, 21:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar Carntje, Rationeel gaat in de buurt van de amsterdamsestraatweg wonen, ongeveer op dezelfde hoogte als Tigerly maar dan aan de andere kant.
Hij heeft me al geinformeerd en ik ken de straat!
Verwijderd
Oh het was Dave England. Godver ik het het geyoutubed en nu twijfel ik of ik ga kijken
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar serieus hoe kan er zoveel pus in een pukkel zitten?
Het is een atheroomcyste en het stomste wat je kunt doen is ze uitknijpen, zeker zonder de huid te desinfecteren.

Citaat:
wat voor werk doe je dan martin?

(and this is how sue sees it.. )
Ik ben laborant (ongediplomeerd, sst )
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hij heeft me al geinformeerd en ik ken de straat!
Jeuj, tijd voor een s.com orgie!
Verwijderd
Slipknot vond ik vroeger wel leuk, maar toen Stone Sour hip werd begon ik al smaak te krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk niet naar jackass uit principe.
Dus je gaat niet met me mee naar jackass 3d?
Oud 09-11-2010, 21:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ok door het puistenfilmpje ging ik ook bijna over mijn nek, en ik had mijn tel nog wel van me af gedraaid en op afstand. Bah, that's an image I'll never forget
Verwijderd
Citaat:
Als het onderwerp Jackass ter sprake komt zeg ik dit ook altijd
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dus je gaat niet met me mee naar jackass 3d?
Oud 09-11-2010, 21:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Slipknot vond ik vroeger wel leuk, maar toen Stone Sour hip werd begon ik al smaak te krijgen.
oh, nou ik heb beide bands al te vaak gezien; het ging mij er meer om dat hij blijkbaar zn iphone dusdanig interessant vond dat hij maar meteen wat heeft geupload.
Oud 09-11-2010, 21:35
Verwijderd
En ik moet nog steeds wennen aan mijn nieuwe ava, which I slightly altered from this thing (http://upload.wikimedia.org/wikipedi...1/SplashSF.jpg)
Oud 09-11-2010, 21:36
Verwijderd
Een metalhead met een iPhone? Zeker fan van Rob Halford...
Oud 09-11-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Het is een atheroomcyste en het stomste wat je kunt doen is ze uitknijpen, zeker zonder de huid te desinfecteren.

Hoe krijg je zoiets?

Citaat:
Jeuj, tijd voor een s.com orgie!
Nounou, samen biertjes drinken vind ik gezellig hoor, een ondergoedparty tot daar aan toe, maar gelijk een orgie?

Citaat:
Als het onderwerp Jackass ter sprake komt zeg ik dit ook altijd
Iedereen volgens mij

Oud 09-11-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
En ik moet nog steeds wennen aan mijn nieuwe ava, which I slightly altered from this thing (http://upload.wikimedia.org/wikipedi...1/SplashSF.jpg)
Ik denk ook de hele tijd, huh wie is dat?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een metalhead met een iPhone? Zeker fan van Rob Halford...
nee, wel royalty manager bij Roadrunner.
Verwijderd
Citaat:
veurtel!
Het is niet heel spannend, het was gewoon een maffe en zware dag.
Eerst had ik groep 5, ging prima.
Toen groep 4, en die stonden al te springen van enthousiasme toen ze me door de gangen zagen lopen. De juf zei 'Ze vinden je helemaal geweldig, ze willen dat je hier iedere dag komt, dus dat is wel een goed teken!' maar dat enthousiasme maakte dat de les bestond uit ruzie over wie een scène voor de groep mocht spelen en twee huilende kindjes toen de groep jongens het laatste toneelspel hadden gewonnen. Ietsje té fanatiek.
Toen had ik eigenlijk een bespreking in Tiel, maar door een defecte bovenleiding reed de trein niet. Dus dat feest ging niet door en toen moest ik me dus twee uur lang vermaken in het centrum van Culemborg, in de kou. En er is daar geen zak te beleven.
Maar goed, overleefd.
Toen les in de 'probleemwijk' van Culemborg (maar daar merk ik verder weinig van), waar een zwaar autistisch jongetje (tenminste, dat concludeer ik zelf, een variant ervan lijkt me, in elk geval) die iedere week moeilijker begint te doen, nu echt een hevige driftbui kreeg en andere kinderen én mij pijn probeerde te doen. Dus toen werd ik eerst heel boos en ging hij even naar buiten om af te koelen, en toen ie terug kwam leek het weer opnieuw te beginnen, dus toen nam ik hem maar even mee naar de gang om te vragen wat er aan de hand was. (we zijn met twee docenten, dus de andere kon door met de les). En toen kwam er echt zo'n zielig verhaaltje over dat hij 'gewoon woede voelde en dat hij in de war was, en steeds niet wist wat ie moest doen en hoe hij zich moest gedragen enzo.. Was echt heel treurig. Uiteindelijk gerustgesteld en toen ging het einde van de les weer goed.
En toen terug naar Tilburg, verjaardagsetentje van mijn vader.

Dat was het.

tl;dr?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik denk steeds dat het Reverend is want die heeft ook zo'n donkere ava.
Oud 09-11-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Is voor de aandacht want dan moet je even nadenken, zit een heel theorie achter
Oud 09-11-2010, 21:38
Verwijderd
Oud 09-11-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
nee, wel royalty manager bij Roadrunner.
Oh, je hebt het over hydrodynamikaas?
Verwijderd
En hier gaat het over pus en kots. Ook leuk.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
deze is veel mooier:

[filmpje]
gadverdame zeg
Verwijderd
Citaat:
En hier gaat het over pus en kots. Ook leuk.
Is weer wat anders dan seks Seks is viehieees freddy
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, je hebt het over hydrodynamikaas?
nee, Hydro's 'leidinggevende'.
Oud 09-11-2010, 21:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
tl;dr?
Mwah valt mee! Maar wel lastig die kroost, volgens mij ben je na zo'n dag wel behoorlijk uitgeteld.
Oud 09-11-2010, 21:41
Verwijderd
Goedenavond rustig hier!
Oud 09-11-2010, 21:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe krijg je zoiets?
Dat weet ik ook niet precies, volgensmij zijn het gewoon verhoornde huidcellen die zich onder de huid opstapelen. Als je het hebt moet je het gewoon in z'n geheel door de huisarts weg laten halen.
Oud 09-11-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
nee, Hydro's 'leidinggevende'.
Ah. Dus je kent serieus een "manager" die geen irritante mongool is?
Verwijderd
Citaat:
Is weer wat anders dan seks Seks is viehieees freddy
Moet je nou echt een vergelijking maken met seks Nu kan ik dat minstens een week niet los van elkaar zien
Sander.
Sander. is offline
Citaat:
Zo, lange witte labjassen enzo zeker.

Zeg ik heb zin in een liedje: http://youtu.be/lvSb3hU1v1Y
Verwijderd
Kan iemand me even uitleggen waarom ik bij het lezen van "mensenhorzellarven" ook echt het filmpje start en maar liefst 2 minuten blijf kijken? :\
Verwijderd
Citaat:
Mwah valt mee! Maar wel lastig die kroost, volgens mij ben je na zo'n dag wel behoorlijk uitgeteld.
Ja, het is wel energieslopend ja. Doordat zo'n dramales heel erg chaos toestaat, en je die tóch moet proberen terug te dringen, maar je er niet omheen kan dat er chaos is. Én je moet eerste speler zijn, dus alles heel groot inzetten, en je kunt geen seconde even niets doen, en het is gewoon veel bewegen op zo'n dag.
Maar goed, ik vind het nog steeds leuk.

Ook zo'n gesprek met zo'n moeilijk jongetje is dan wel echt een overwinning. Maar ik vind het wel lastig dat ik nooit heb geleerd hoe je nu met dat soort kinderen om moet gaan. Ik moet dat nu allemaal zelf maar een beetje uitzoeken, en het gaat me op zich goed af, maar ik weet ook dat ik wel wat steken laat vallen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
och zolang heeft hij die functie nog niet dus ik ben benieuwd of het m zal bevallen op de lange termijn. Maar om je vraag te beantwoorden: ja, al bijna 10 jaar!
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand me even uitleggen waarom ik bij het lezen van "mensenhorzellarven" ook echt het filmpje start en maar liefst 2 minuten blijf kijken? :\
Same
Oud 09-11-2010, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omdat het op een smerige manier fascinerend is.
Oud 09-11-2010, 21:45
Sander.
Sander. is offline
shit, ik bedoelde dees: http://www.youtube.com/watch?v=G6zPv...eature=related krijg hem alleen niet als blokje.
Oud 09-11-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Moet je nou echt een vergelijking maken met seks Nu kan ik dat minstens een week niet los van elkaar zien
Hee lees die post eens, die analogie maak je zelf he! Maar ik snap het wel na dat filmpje hoor
Oud 09-11-2010, 21:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo, lange witte labjassen enzo zeker.
Inderdaad.
Citaat:

Ook zo'n gesprek met zo'n moeilijk jongetje is dan wel echt een overwinning. Maar ik vind het wel lastig dat ik nooit heb geleerd hoe je nu met dat soort kinderen om moet gaan. Ik moet dat nu allemaal zelf maar een beetje uitzoeken, en het gaat me op zich goed af, maar ik weet ook dat ik wel wat steken laat vallen.
Dat is wel lastig ja, dat je daar geen echte training in hebt gehad, maar als ik het vergelijk met lastige patiënten is het toch vooral iets wat je in de praktijk leert (hoewel het wel idealer is als dat een stage is ) en waar je aanleg voor moet hebben (en die heb je dus, blijkbaar). Kan me wel voorstellen dat het voor jezelf ook een goed gevoel is dat je dat bereikt hebt.
Oud 09-11-2010, 21:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
shit, ik bedoelde dees: http://www.youtube.com/watch?v=&feature=related krijg hem alleen niet als blokje.
In dit geval moet je G6zPvkP5uVI uit de link halen en tussen de [YOUTUBE] tag plaatsen.
Oud 09-11-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Hee lees die post eens, die analogie maak je zelf he! Maar ik snap het wel na dat filmpje hoor
Je hebt me voor altijd verpest
Oud 09-11-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn leidinggevende was een milf, beat that Kazet.
Oud 09-11-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
mijn vader! /gesprek verder niet volgt
Oud 09-11-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel lastig ja, dat je daar geen echte training in hebt gehad, maar als ik het vergelijk met lastige patiënten is het toch vooral iets wat je in de praktijk leert (hoewel het wel idealer is als dat een stage is ) en waar je aanleg voor moet hebben (en die heb je dus, blijkbaar). Kan me wel voorstellen dat het voor jezelf ook een goed gevoel is dat je dat bereikt hebt.
Is allemaal waar hoor, maar gewoon een paar simpele truukjes en weetjes zouden gewoon al veel schelen. Ik kijk nu ook regelmatig af bij de juffen en meesters op school, blijkbaar is het een nieuw ding om je hand op te steken en de kinderen ook hun hand op te laten steken als je wil dat het stil wordt. Ik jat het allemaal.
En nou ja, ik ben nooit zo van de regels in mijn lessen. Niet dat ze er niet zijn (maar ik laat het eerst uit de hand lopen dat is een grapje) maar ik vind het niet nodig om mijn lessenreeksen te beginnen met een handvol regels. Achteraf gezien is dat bij sommige groepen, en zéker voor dit jongetje bijvoorbeeld, wel écht een vereiste. En dan ook simpele regels als "Wanneer een ander groepje een scène speelt, zit de rest aan de kant, is stil en kijkt naar de scène". Dat zeg ik trouwens wel, maar ik zeg dat voordat er voor de eerste keer voor de groep gepresenteerd wordt. Niet aan het begin van een lessenreeks.
Oud 09-11-2010, 21:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is allemaal waar hoor, maar gewoon een paar simpele truukjes en weetjes zouden gewoon al veel schelen. Ik kijk nu ook regelmatig af bij de juffen en meesters op school, blijkbaar is het een nieuw ding om je hand op te steken en de kinderen ook hun hand op te laten steken als je wil dat het stil wordt. Ik jat het allemaal.
En nou ja, ik ben nooit zo van de regels in mijn lessen. Niet dat ze er niet zijn (maar ik laat het eerst uit de hand lopen dat is een grapje) maar ik vind het niet nodig om mijn lessenreeksen te beginnen met een handvol regels. Achteraf gezien is dat bij sommige groepen, en zéker voor dit jongetje bijvoorbeeld, wel écht een vereiste. En dan ook simpele regels als "Wanneer een ander groepje een scène speelt, zit de rest aan de kant, is stil en kijkt naar de scène". Dat zeg ik trouwens wel, maar ik zeg dat voordat er voor de eerste keer voor de groep gepresenteerd wordt. Niet aan het begin van een lessenreeks.
Haha, dat truukje met die hand, dat gebruikte een regisseur ook eens bij onze groep (werkt ook bij volwassenen prima ). Het is natuurlijk niet geheel ontoevallig dat hij in het dagelijks leven ook basisschoolleraar was.
Oud 09-11-2010, 21:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwoah, misschien heb je wat meer aan je eigen inzicht; ik kan me voorstellen dat iemand die wel braaf 'regeltjes' en 'methodes' heeft geleerd dankzij die kennis averechtse reacties teweegbrengen. Onderwijs / mensenwerk lijkt me toch voornamelijk een ervaring-ding.
Oud 09-11-2010, 21:58
Verwijderd
Ik weiger echt om dat bij volwassenen te gebruiken hoor, het is wel goed
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten