![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
En ik moet nog steeds wennen aan mijn nieuwe ava, which I slightly altered from this thing (http://upload.wikimedia.org/wikipedi...1/SplashSF.jpg)
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst had ik groep 5, ging prima. Toen groep 4, en die stonden al te springen van enthousiasme toen ze me door de gangen zagen lopen. De juf zei 'Ze vinden je helemaal geweldig, ze willen dat je hier iedere dag komt, dus dat is wel een goed teken!' maar dat enthousiasme maakte dat de les bestond uit ruzie over wie een scène voor de groep mocht spelen en twee huilende kindjes toen de groep jongens het laatste toneelspel hadden gewonnen. Ietsje té fanatiek. Toen had ik eigenlijk een bespreking in Tiel, maar door een defecte bovenleiding reed de trein niet. Dus dat feest ging niet door en toen moest ik me dus twee uur lang vermaken in het centrum van Culemborg, in de kou. En er is daar geen zak te beleven. Maar goed, overleefd. Toen les in de 'probleemwijk' van Culemborg (maar daar merk ik verder weinig van), waar een zwaar autistisch jongetje (tenminste, dat concludeer ik zelf, een variant ervan lijkt me, in elk geval) die iedere week moeilijker begint te doen, nu echt een hevige driftbui kreeg en andere kinderen én mij pijn probeerde te doen. Dus toen werd ik eerst heel boos en ging hij even naar buiten om af te koelen, en toen ie terug kwam leek het weer opnieuw te beginnen, dus toen nam ik hem maar even mee naar de gang om te vragen wat er aan de hand was. (we zijn met twee docenten, dus de andere kon door met de les). En toen kwam er echt zo'n zielig verhaaltje over dat hij 'gewoon woede voelde en dat hij in de war was, en steeds niet wist wat ie moest doen en hoe hij zich moest gedragen enzo.. Was echt heel treurig. Uiteindelijk gerustgesteld en toen ging het einde van de les weer goed. En toen terug naar Tilburg, verjaardagsetentje van mijn vader. Dat was het. tl;dr? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg ik heb zin in een liedje: http://youtu.be/lvSb3hU1v1Y ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik vind het nog steeds leuk. Ook zo'n gesprek met zo'n moeilijk jongetje is dan wel echt een overwinning. Maar ik vind het wel lastig dat ik nooit heb geleerd hoe je nu met dat soort kinderen om moet gaan. Ik moet dat nu allemaal zelf maar een beetje uitzoeken, en het gaat me op zich goed af, maar ik weet ook dat ik wel wat steken laat vallen. |
![]() |
||
Citaat:
|
shit, ik bedoelde dees: http://www.youtube.com/watch?v=G6zPv...eature=related krijg hem alleen niet als blokje.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nou ja, ik ben nooit zo van de regels in mijn lessen. Niet dat ze er niet zijn (maar ik laat het eerst uit de hand lopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|