Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 08:58
T.M.
T.M. is offline
Het voelt echt weird, raar, verwarrend....
Je hebt lief en leed gedeeld, een goede band opgebouwd. En *boem*, het is weg.
Voor mij gevoel staat de tijd even stil en iedereen rent lekker door.
Advertentie
Oud 24-11-2010, 07:50
Dott
Dott is offline
Pff na aanleiding van wat financiele praat hebben we het over samenwonen gehad (nu al, ja nu al).
Een x serieus in plaats van erover te geinen, en we kwamen eigk tot de (enge) conclussie dat we dat allebei wel zouden willen en zien zitten maar dat we bang zijn.
We hebben beide nog nooit samengewoond, en zo lang zijn we nog niet samen.
Maar ik geloof dat we tot de conclussie zijn gekomen dat we het over een paar maanden gaan proberen wat eng en leuk en gek en onverstandig en spannend en jeeeeej is.
Dat zoiets zo hard kan gaan....
Oud 24-11-2010, 08:53
Verwijderd
We gaan 30 dec ergens naar toe en komen 1 jan een keer ergens terug... Ik ben vet benieuwd!
Hij gaat vrijdag kaartjes kopen voor LL en dat is echt een geslaagd idee
Verder stond ik er van te kijken hoe heftig ik gisteren reageerde op mijn collega's, toen ik thuis eenmaal aan het vertellen was. Het gemak waarmee vertelt word met wie ze in bed hebben gelegen -en dan even tussendoor- en de manier waarop en hoeveel verschillende mannen tegelijk dat ze hebben enzo, ik sta er echt van te kijken. Tot gisteravond had ik niet in de gaten dat het me zoveel deed, heel stom eigenlijk Maar als ik dan een vrouw van 32 heb die een nogal aparte relatie met haar man heeft, er op los smst met alles wat op twee benen het restaurant binnenwandelt en aan het scharrelen is met de beste vriend van een collega. Ze hangt me om de haverklap om de nek met de vraag 'maar je houdt toch wel van me he?' en noemt iedereen schatje of lieverd of lekker wijf. Ik word daar een beetje kriegelig van en weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren. Het leven van de meeste staat zo ver van me af en ik kan me er ook niet in verplaatsen, ik vind het maar raar...
Oud 24-11-2010, 10:14
T.M.
T.M. is offline
Ik leef in een roes. Ik sta nog niet op aarde!
Gisteren was wel erg lachen in de kroeg, mafkezen daaro.
Mijn gevoelens en verstand zitten niet op één lijn...
Ik voel veel voor haar, en ik mis gewoon de lol die we samen hebben...Het was meer dan alleen mijn vriendin.
Maar ik weet ook dat ik haar en mijn geluk niet in de weg wil staan. En ik weet ook dat veel zaken in de relatie niet gingen, zoals het zou moeten.

Op dit moment zou ik me moeten concentreren op de studie, maar het gaat verdomd moeilijk.
Oud 24-11-2010, 14:04
ST*R
ST*R is offline
Oww het is echt zoo moeilijk om bij hem weg te gaan steeds, hij is zo perfect en zoent zo lekker.
p.s. ik heb een foto album gemaakt, wel alleen voor vriendjes
Oud 24-11-2010, 14:45
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
hihi leuk hoor al die fotos
tududud <3
Oud 24-11-2010, 15:13
Dott
Dott is offline
mijn oma zou vandaag jarig zijn, traditioneel gaan we lootjes trekken met e familie voor dinterklaas.. maar het is toch niet hetzelfde..
Ik mis dr
Oud 24-11-2010, 15:20
Lorelei
Lorelei is offline
Hij verhuist bijna naar Utrecht toe.. gezellig
Oud 24-11-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
mijn oma zou vandaag jarig zijn, traditioneel gaan we lootjes trekken met e familie voor dinterklaas.. maar het is toch niet hetzelfde..
Ik mis dr
*knuffel*

OT: Ja goed ja.
Oud 24-11-2010, 23:26
Lente
Lente is offline
ik ben heel dom bezig
Oud 25-11-2010, 00:25
miekmuis
miekmuis is offline
Pfff, vandaag heeft ze de sleutels gekregen van drie stappen bij mijn huis vandaan. Gezellig.

En mijn vriendinnetje van sinds ik 5 jaar oud was verhuist overmorgen naar België en hoewel ik niet zo'n probleem zie in grenzen, wordt het natuurlijk toch wel moeilijker om even langs te gaan dan hier een paar straten verderop en ik heb een beetje het gevoel dat ik geen vriendinnen meer over heb.
Oud 25-11-2010, 06:04
T.M.
T.M. is offline
@Lente:
Je maakt mij in ieder geval nieuwsgierig!

Citaat:
Pfff, vandaag heeft ze de sleutels gekregen van drie stappen bij mijn huis vandaan. Gezellig.

En mijn vriendinnetje van sinds ik 5 jaar oud was verhuist overmorgen naar België en hoewel ik niet zo'n probleem zie in grenzen, wordt het natuurlijk toch wel moeilijker om even langs te gaan dan hier een paar straten verderop en ik heb een beetje het gevoel dat ik geen vriendinnen meer over heb.
Gelukkig heb je zus nog dan!
Wel balen dat je vriendinnetje verhuist, Het contact zal nu wel anders worden.

ot:
Mis haar echt, en hoe harder ik die gevoelens wil wegduwen, hoe harder ze terugkomen.
Ik weet ook niet wat ik daar mee aan moet.
Maar we gaan door...Ik heb geen keus.
Oud 25-11-2010, 06:56
zoef de haas
zoef de haas is offline
^ gevoelens niet wegstoppen want wat je zegt ze komen alleen maar harder back in your face. En dat maakt t alleen maar lastiger. maar ook niet teveel over-evalueren en vooral leuke dingen gaan doen/afleiding zoeken, want je hoeft dr natuurlijk niet alleen maar te missen

Yayy ik vlieg vanavond naar m toe! En dit weekend is t dan toch echt het moment daar dat ik zn ouders ga ontmoeten. En ik zie er stiekem walgelijk tegenop.
Oud 25-11-2010, 09:14
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
ik ben heel dom bezig
Lente, wat ben je aan het doen?
Oud 25-11-2010, 09:37
Atelier Madame
@zoef, heb je die nog nooit ontmoet good luck!
Oud 25-11-2010, 09:55
Verwijderd
Uit.
Oud 25-11-2010, 10:03
Mephisto
Mephisto is offline
Schluss, fin, dat soort dingen.
Oud 25-11-2010, 10:19
Atelier Madame
Oud 25-11-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Uit.
WTF!

Hoe komt het? En als je er hier niet over wil spreken, stuur maar een pm ofzo, als je wil.

Dat had ik nu echt niet verwacht
Oud 25-11-2010, 11:32
Verwijderd
Meph en ik zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Zonder enige vorm van drama. Het was heel goed en mooi en fijn en nu is het niet meer.
Oud 25-11-2010, 11:47
miekmuis
miekmuis is offline
Oud 25-11-2010, 11:50
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Meph en ik zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Zonder enige vorm van drama. Het was heel goed en mooi en fijn en nu is het niet meer.
Ahh, jammer om te lezen. Fijn dat er geen drama was/is.
Oud 25-11-2010, 13:05
Qimm
Qimm is offline
*valt om* wat

... jeetje
Oud 25-11-2010, 14:11
flower1989
flower1989 is offline
Ik weet nog niet zo goed wat ik met me vriend aan moet..
De ene keer vind ik het ontzettend gezellig, andere x totaal niet.
Ontwijk hem nu al 2 dagen ( en dat is best moeilijk als je beide in 't zelfde huis woont, en onze kamers naast elkaar zijn)
Maar goed wie weet, ik ben 't weekend weg.. Misschien is dat even goed.
Oud 25-11-2010, 15:13
T.M.
T.M. is offline
@Tigerly en Meph:
Gelukkig niet hatend uit elkaar....maar het blijft kut. Sterkte allebei

@zoef:
Afleiding genoeg...maar het gevoel (voor haar) is zo sterk, dat ik het soms moet verdringen tijdens werk (met kinderen) of studie (over kinderen).
Die band die ik had met haar was diep. Zo voelde het ten minste.
En ja, ik heb soms de neiging om haar te contacten, maar heb al twee wijze dingen gedaan:
1. geblokkeerd op facebook
2. nummer verwijderd.
Als je afstand neemt, weet je soms pas echt iets te waarderen of op waarde te schatten. En dat merk ik nu.

Voor de rest vermaak ik mij wel en er zijn soms lichtpuntjes op een dag! Heel apart gevoel.
Oud 25-11-2010, 15:50
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Mannen zijn maar stomvervelend, af en toe.
Oud 25-11-2010, 15:54
Signy
Signy is offline
Citaat:
wow, dat zag ik -als druk postende en lezende onzinner- niet aankomen zeg.
Oud 25-11-2010, 16:22
Roosje
Roosje is offline
Ik ook niet.. jeetje. Knuffels!
Oud 25-11-2010, 16:37
Verwijderd
Dank jullie wel. Wij zagen het ook niet helemaal aan komen, denk ik.
Maar we staan heel erg achter de beslissing.
Nu alleen nog Nero en Lucy door midden knippen, zodat we alle twee de helft van de katten mee kunnen nemen.
Oud 25-11-2010, 16:53
Qimm
Qimm is offline
wel goed dat jullie er beide zo achter staan. Alleen die katten doormidden knippen... daar zou ik nog even wat langer bij stilstaan
Oud 25-11-2010, 17:13
Verwijderd
tsja, ik vind nu al 3 jaar niemand leuk. Ik verveel mij niet, maar de relaties die ik met anderen heb kun je ook niet echt een liefdesrelatie noemen..
Oud 25-11-2010, 18:59
Verwijderd
Ugh, we blijven maar kibbelen, dit gaat toch niet echt de goede kant uit.
Oud 25-11-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
wel goed dat jullie er beide zo achter staan. Alleen die katten doormidden knippen... daar zou ik nog even wat langer bij stilstaan
Oud 25-11-2010, 20:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is lief, het is fijn samen en vanavond is hij er niet maar we belden net even samen en dat was zo super fijn Over een paar weken op vakantie met zijn ouders en hij komt dan een paar dagen later ook. Zo super veel zin in, het kriebelt echt alweer. Op dinsdag is hij meestal de hele dag thuis en dat is echt relaxed. Heeft ie eindelijk eens tijd voor klusjes waar ik nooit aan toe kom en waarvan het wel fijn is dat ze gedaan worden. En kan ik mooi de monteur voor de afzuigkap op hem afsturen als ie thuis is hoef ik er niet voor thuis te blijven op m'n vrije dag en hij moet toch studeren Relaxed
Oud 25-11-2010, 21:56
Lente
Lente is offline
ik doe soms toffer dan ik ben
Oud 25-11-2010, 23:00
Verwijderd
Ik doe het hier gewoon echt niet meer voor
Oud 26-11-2010, 00:36
Verwijderd
Mijn relationeel gebied is braakliggend grond.
Oud 26-11-2010, 08:09
Dott
Dott is offline
Ja, eigk nog steeds heel goed.
Zie op tegen het moment dat ie door de weeks weer terug is, en dus niet bij mij is.
De samenwoonplannen beginnen best concreet te worden, maar gezien ik nhogal een pietlut ben wilde ik graag een termijn zodat ik weet wanneer ik dingen moet gaan regelen enzo.
Had ie het over januari dat is like.. al ontzettend snel
Maar er zijn nog best wel wat dingetjes waar over nagedacht moet worden, dus ik heb voorgesteld om eerst gewoon de feestdagen maar op ons af te laten komen, en dan verder te kijken van het hoe, wat en wanneer...
Vind het allemaal best nog wel eng en heftig
Oud 26-11-2010, 09:22
T.M.
T.M. is offline
Gisterenavond voelde ik me prima, en was nog lachen ook in de kroeg.
Natuurlijk is het ''gemis'' er..., en er komen ook allemaal mooie herrineringen naar boven, met een lach en traan.
Misschien een idee voor mezelf om het meer van mij af te schrijven.
Oud 26-11-2010, 09:50
Qimm
Qimm is offline
jezus man, sta jij elke avond in de kroeg ofzo?
Oud 26-11-2010, 11:09
Neko*
Neko* is offline
We leven de laatste tijd een beetje langs elkaar heen en dat vind ik stom. Hij werkt 2 avonden en een zondag, en ik moet vaak vroeg al naar school wat ervoor zorgt dat er dagen zijn dat ik weg ben voor hij wakker wordt, en hij thuis komt terwijl ik al slaap. Normaal vind ik het allemaal niet zo'n probleem, maar ik kan er nog niet helemaal aan wennen. Zit ook met vlagen enorm slecht in mijn vel en dat maakt dat ik ook overal zo zwaar aan til. Bweh. Ik kijk uit naar Berlijn, even echt met zijn 2en 3 dagen eruit. Alleen maar elkaar en kou en kerstmarkt en liefde.
Oud 26-11-2010, 11:12
ST*R
ST*R is offline
Bleh ik mis m.. Morgen zie ik m weer maar dat lijkt echt een eeeeuwigheid ver weg, is ook nog op een feestje dus we zijn dan niet écht samen. Gelukkig smst ie lief
af en toe ben ik alleen bang dat door iets stoms dat ik doe, ik hem kwijt raak. gister kon ik gewoon niet slapen van het idee hem kwijt te zijn

jeeej smsje dat hij me heel erg mist <3 gelukkig dat ik niet in mn eentje zo overdreven reageer op elkaar 3 dagen niet zien

Laatst gewijzigd op 26-11-2010 om 11:48.
Oud 26-11-2010, 17:34
Akhlys
Akhlys is offline
Crap, ruzie, niet lekker in m'n vel en zelfs excuses schijnen niks uit te maken voor haar.. Toch jammer als je zo verliefd bent en het gewoon niet wil lukken..
Oud 26-11-2010, 17:52
miekmuis
miekmuis is offline
Op basis van haar gedrag hadden we het idee dat mijn zus misschien borderline heeft. Vandaag ben ik bij mijn psycholoog geweest en die vermoed dat het dat inderdaad is op basis van wat ik haar heb verteld. Officieel is de diagnose dus niet gesteld, maar ik ben er wel vrij zeker van. Ik zit nu alleen met de vraag of dat een excuus voor haar gedrag is, of alleen een verklaring. Iemand daar ervaring mee?
Ondertussen maakt ze het elke dag natuurlijk nog een stukje erger. Stom kutwijf.
Oud 26-11-2010, 17:55
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
jezus man, sta jij elke avond in de kroeg ofzo?
Nou, ik zit meestal lekker in de kroeg.
Oud 26-11-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Op basis van haar gedrag hadden we het idee dat mijn zus misschien borderline heeft. Vandaag ben ik bij mijn psycholoog geweest en die vermoed dat het dat inderdaad is op basis van wat ik haar heb verteld. Officieel is de diagnose dus niet gesteld, maar ik ben er wel vrij zeker van. Ik zit nu alleen met de vraag of dat een excuus voor haar gedrag is, of alleen een verklaring. Iemand daar ervaring mee?
Ondertussen maakt ze het elke dag natuurlijk nog een stukje erger. Stom kutwijf.
Borderline is een heel moeilijke stoornis. Meestal hebben de personen zelf geen idee wat ze anderen precies aandoen. Excuus, mja. Verklaring wel. Maar ik weet ook niet wat je moet als het zo dichtbij in de familie is. Mijn tante heeft het ook, maar die heeft het voor mekaar gekregen iedereen zo achter elkaar te zetten dat we compleet met haar gebroken hebben. Wat wil je ermee? Ben je er klaar mee en zet je er een punt achter, of wil je haar helpen, dan zou ik eens met haar gaan praten en voorstellen naar een psychiater, of psycholoog als die stap kleiner is, te gaan. Stel voor dat je meegaat misschien.
Oud 26-11-2010, 18:43
miekmuis
miekmuis is offline
Ze wil geen hulp. Ze is constant aan het verkondigen dat zij niks fout doet en dat wij allemaal gek zijn, laat staan dat ze ooit gaat accepteren dat ze misschien wel een psychische stoornis heeft. Zodra iemand ook maar één woord tegen haar inbrengt, flipt ze en wil ze niks meer met je te maken hebben.
Oud 26-11-2010, 19:19
Verwijderd
Dan hopen dat ze tot inkeer komt en voor de rest jezelf afschermen en je vooral niet laten meeslepen in haar ellende (wat makkelijker gezegd dan gedaan is). Hoe oud is ze eigenlijk?
Oud 26-11-2010, 19:22
miekmuis
miekmuis is offline
26. Zijzelf interesseert me na alles weinig meer, maar de mensen om me heen interesseren me wel en die doet ze nog steeds heel veel pijn. Maar goed, zondag verhuist ze en misschien wordt het dan beter.
Oud 26-11-2010, 19:34
Lente
Lente is offline
ik ben ziek en chagrijnig en een beetje in de war
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten