Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, ik ben niet de geliefde van EoS. Maar ik kan me voorstellen dat het wel zo overkomt.
Wat dat betreft kunnen jullie beter mij ophangen... ![]() Maar goed, ik heb al een paar keer gezegd dat ik denk dat EoS best wel eens geliefde zou kunnen zijn. Ik vind het wel frustrerend dat er nog steeds mensen m'n post niet snappen. Dat je het er niet mee eens bent, oké, maar is het nou echt zo lastig wat ik zeg?! EoS is vrijwel zeker wolf. Kans is groot dat hij geliefde is, máár dat weten we niet zeker. Wel weten we bijna zeker dat er een wolf-geliefde is. Dús als EoS wolf is, maar géén geliefde hebben we verloren op het moment dat we hem ophangen. Maar een losse stem heeft weinig zin, dus dan ga ik mee op EoS. Solero heeft echter nog wel meer mensen geliefde genoemd, dus naja... Vind het dan dom om voor de wolf te gaan. @ twinkebel: het zou helpen als je je gedachten eens wél hardop zei, dan hebben we ook nog wat aan je. ![]()
|
Bluh ik ben deze ronde de zak dus. Vraag me nu af wie er dadelijk het hardste lacht: de wolven of de geliefden. De dorpelingen zullen het in ieder geval niet zijn
![]() Maargoed, ik zal mijn stem wel onder Alpha_Omega zetten, dan heb ik misschien nog een klein kansje om de nacht te overleven. Uiteraard ga ik echter pas vlak voor tijd stemmen.
|
iemand-8000
snoopy* Alpha Omega Alpha Omega Eye of Sauron Eye of Sauron twinkebel Little Phoebe Queasy Niet gestemd iemand-8000 Rode Panda Absinthe Correct me if I'm wrong.
Laatst gewijzigd op 18-11-2010 om 19:03. Reden: Stemmen toevoegen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
een deel van de rest twijfel ik wel aan, en ik zie niet in waarom 2 stemmen van mij en snoopy niet mogelijk meer duidelijkheid kunnen scheppen. Als iedereen onder EoS goed is hangt hij toch, verbergen er zich mensen onder is het misschien gelijkspel. (en ja dat is een risico ofc)
|
Hangronde 7
De dorpelingen hangen Eye of Sauron op. Of dat nou de goede keuze was.....? Eye of Sauron was weerwolf. Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega 3. Daboman (verrader) 4. Eye of Sauron (weerwolf) 5. Rode Panda 6. Dott (dorpeling) 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas (dorpeling) 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero (dorpeling) 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps (ziener) blauw = opgehangen rood = opgegeten De laatste wolf heeft tot morgen 20.30 om te redden wat er te redden valt! De tovenaar heeft even lang de tijd.
|
Verwijderd
|
Aaargh!
Gelukkig nog geen winst voor de geliefden, en ergens is het dan natuurlijk goed dat we er een wolf uitgespeeld hebben. Maar wie nu in godesnaam die geliefden zijn, weet ik écht niet meer. Ik zou het superkut vinden als het twinkebel en iemand-8000 zijn ofzo. Dat de geliefden het zo lang volhouden, hoeft wat mij betreft niet te zeggen dat het twee ervaren spelers zijn. Die zijn er nu ook niet veel meer over ![]() ![]() Verder ben ik heel benieuwd naar snoopy's functie. Want ze had gelijk, in dit geval, maar hoe kon het dat ze zo vastberaden was? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 |