Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Bovendien kun je niet ontkennen dat bijna iedereen die Mulholland Dr. goed vindt hem wel op een of andere manier heeft geïnterpreteerd. Op de 'rorschachtest en koffiedik kijken'-manier, niet op de 'dit is waar de film over gaat, en dat denk ik omdat er goede redenen zijn om dat te geloven'-manier. Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 12:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is ook het probleem van wandelende takken he, die wandelen nooit als je kijkt. En als ze stilzitten op een plant, dan zie je ze niet, want dan zijn het gewoon takken. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik hou ook wel van films met een verhaal, hoor. Ik barst alleen niet in hartverscheurend grienen uit als het er niet is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst waren we in Vlissingen in een reptielenhuis. Dat was wel leuk. Het was iets tussen een dierentuin en een museum in. Daar hadden ze een hele grote wandelende tak. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee nee neenennenneneennenenenemneeeeeeenenennee nou ja, je hebt misschien wel gelijk. maar lynch. Jeetje. Ik vind het de grootste baas ooit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Lost Highway vind ik dat extra jammer, want de eerste helft is erg gaaf. Alleen ja, daarna gaat het weer alle kanten op en spreekt iedere interpretatie zichzelf tegen. Dat doet 'ie wel vaker, maar in dit geval had ik echt graag meer geweten over wat er in de eerste helft gebeurt. Ondanks het beroerde acteerwerk. ([ghettoaccent] Damn right I went there! *hoofdbeweging maak* *in vingers knip* [/ghettoaccent]) Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niet geschikt voor insectvrezende zieltjes:
Spoiler
|
![]() |
|
Afgaande op dit filmpje lijkt de nieuwe Arronofsky me gaaf.
Niet kijken, mensen die dingen snel eng vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
whop. Dat krijg je als je lokaal een gigantische kapel is zonder verwarming. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||