Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
wat. die rolstoelman, stort hij zich nou expres in de liftschacht? hij zag toch dat de lift er niet meer was ;x
Ja, en hij ziet ook dat de deuren al kapot zijn, want één deur schiet al los voordat hij zich in de schacht stort. Hij is uiteindelijk doodgegaan door die val. Waar hem overigens een Darwin Award voor is gegeven.
Advertentie
Oud 29-11-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, en hij ziet ook dat de deuren al kapot zijn, want één deur schiet al los voordat hij zich in de schacht stort. Hij is uiteindelijk doodgegaan door die val. Waar hem overigens een Darwin Award voor is gegeven.
Darwin Award? U heeft de menselijke soort geholpen door uzelf de dood in te jagen?
Oud 29-11-2010, 11:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Darwin Award? U heeft de menselijke soort geholpen door uzelf de dood in te jagen?
http://www.darwinawards.com/
Oud 29-11-2010, 11:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ging 'm ook op die manier kijken, want ik kijk wel vaker films die over 't algemeen goed gevonden worden zonder er dingen op te zoeken.
Spoiler
Er is niets interpretatiefs aan Mulholland Dr. Het is gewoon een serie gave beelden en scènes, meer niet.
Oud 29-11-2010, 11:56
Verwijderd
Hoe ik Mulholland Dr. interpreteer
Spoiler
Oud 29-11-2010, 11:58
Uice
Uice is offline
Dat zie je ook niet iedere dag, Kazet met filminterpretaties.
Spoiler
Oud 29-11-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Precies dat! Andere winnaars zijn o.a. een man die zijn eigen hoofd eraf kettingzaagde voor een weddenschap.
Oud 29-11-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Dat zie je ook niet iedere dag, Kazet met filminterpretaties.
Spoiler
Of

Spoiler
Oud 29-11-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Precies dat! Andere winnaars zijn o.a. een man die zijn eigen hoofd eraf kettingzaagde voor een weddenschap.
Die site doet mijn vertrouwen in de mensheid weinig goed.
Oud 29-11-2010, 12:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou, zo:

[filmpje]

(Dit is de ingekorte versie, in de langere versie zie je dat ze er al langer tegenaan schoppen.)

[filmpje]
beton wint altijd <3

en ik zou lost highway niet afraden, die film is weldegelijk te 'begrijpen'
Oud 29-11-2010, 12:04
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar jullie interpretaties van Planet Terror, Uice en Para.
Oud 29-11-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Er is niets interpretatiefs aan Mulholland Dr.
Waarom zit je 'm dan te interpreteren?

Spoiler

Bovendien kun je niet ontkennen dat bijna iedereen die Mulholland Dr. goed vindt hem wel op een of andere manier heeft geïnterpreteerd. Op de 'rorschachtest en koffiedik kijken'-manier, niet op de 'dit is waar de film over gaat, en dat denk ik omdat er goede redenen zijn om dat te geloven'-manier.

Citaat:
Het is gewoon een serie gave beelden en scènes, meer niet.
Als serie gave beelden en scènes doet 'ie het ook beroerd. Dan kijk ik liever Monty Python. Of Koyaanisqatsi. Of naar de meeste screensavers.
Oud 29-11-2010, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
don't fuck (with) the gogo-dancer
Oud 29-11-2010, 12:09
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 29-11-2010, 12:10
Verwijderd
Ik weet niet of ik Mulholland Drive nou gezien heb of niet. Ik denk het niet.
Oud 29-11-2010, 12:11
Verwijderd
Maar ik hou sowieso wel van films met een verhaal en een einde. Dit vinden jullie vast weer heiligschennis, maar ik vond Lost in translation ook maar vaag. En Fear and loathing in Las vegas ook.
Oud 29-11-2010, 12:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom zit je 'm dan te interpreteren?

Spoiler
Het kan natuurlijk best, maar het is niet waar het om gaat.

Citaat:
Bovendien kun je niet ontkennen dat bijna iedereen die Mulholland Dr. goed vindt hem wel op een of andere manier heeft geïnterpreteerd. Op de 'rorschachtest en koffiedik kijken'-manier, niet op de 'dit is waar de film over gaat, en dat denk ik omdat er goede redenen zijn om dat te geloven'-manier.
Dat is gewoon onzin. Jouw beeld van de Lynch-liefhebber is gewoon S., maar zo zijn ze lang niet allemaal.
Citaat:
Als serie gave beelden en scènes doet 'ie het ook beroerd. Dan kijk ik liever Monty Python. Of Koyaanisqatsi. Of naar de meeste screensavers.
Nee nee nee nee nee nee nee nee.

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 12:37.
Oud 29-11-2010, 12:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar ik hou sowieso wel van films met een verhaal en een einde.
En een midden en een begin?
Oud 29-11-2010, 12:13
Verwijderd
Hoera, Maria, de wandelende tak van mijn beste vriendin is terug! Ze had een uitstapje gemaakt naar de vingerplant en is teruggevonden door het zusje van mijn vriendin. Ze mist twee poten, maar ze is er weer!
Oud 29-11-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
En een midden en een begin?
Dat ook! Maar een midden hebben alle films, daar ontkom je niet aan, en een begin is vaak ook wel duidelijk aanwezig.
Oud 29-11-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Hoera, Maria, de wandelende tak van mijn beste vriendin is terug! Ze had een uitstapje gemaakt naar de vingerplant en is teruggevonden door het zusje van mijn vriendin. Ze mist twee poten, maar ze is er weer!
hiep hoi

Dat is ook het probleem van wandelende takken he, die wandelen nooit als je kijkt. En als ze stilzitten op een plant, dan zie je ze niet, want dan zijn het gewoon takken.
Oud 29-11-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Het kan natuurlijk best, maar het is niet waar het om gaat.
Dat is jouw interpretatie.
Verwijderd
ik vind wandelende takken eng.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat ook! Maar een midden hebben alle films, daar ontkom je niet aan, en een begin is vaak ook wel duidelijk aanwezig.
Sommige films hebben alleen een begin en een einde.

Maar ik hou ook wel van films met een verhaal, hoor. Ik barst alleen niet in hartverscheurend grienen uit als het er niet is.
Oud 29-11-2010, 12:16
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind het maar takkebeesten :Dd
Verwijderd
Citaat:
Sommige films hebben alleen een begin en een einde.

Maar ik hou ook wel van films met een verhaal, hoor. Ik barst alleen niet in hartverscheurend grienen uit als het er niet is.
Oh, nee, dat doe ik ook niet, ik ga er dan alleen keihard doorheen dagdromen, want dan kan de film m'n aandacht niet vasthouden.
Verwijderd
Citaat:
hiep hoi

Dat is ook het probleem van wandelende takken he, die wandelen nooit als je kijkt. En als ze stilzitten op een plant, dan zie je ze niet, want dan zijn het gewoon takken.
Dat is het precies!
Eerst waren we in Vlissingen in een reptielenhuis. Dat was wel leuk. Het was iets tussen een dierentuin en een museum in. Daar hadden ze een hele grote wandelende tak.
Oud 29-11-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ging 'm ook op die manier kijken, want ik kijk wel vaker films die over 't algemeen goed gevonden worden zonder er dingen op te zoeken.
Spoiler

nee nee neenennenneneennenenenemneeeeeeenenennee nou ja, je hebt misschien wel gelijk. maar lynch. Jeetje. Ik vind het de grootste baas ooit.
Verwijderd
Citaat:
beton wint altijd <3

en ik zou lost highway niet afraden, die film is weldegelijk te 'begrijpen'
Ja, alles is te begrijpen, maar bij het latere werk van Lynch ligt dat bepaald niet aan de kunde van de regisseur maar meer aan de fantasie van de kijker.

Bij Lost Highway vind ik dat extra jammer, want de eerste helft is erg gaaf. Alleen ja, daarna gaat het weer alle kanten op en spreekt iedere interpretatie zichzelf tegen. Dat doet 'ie wel vaker, maar in dit geval had ik echt graag meer geweten over wat er in de eerste helft gebeurt. Ondanks het beroerde acteerwerk. ([ghettoaccent] Damn right I went there! *hoofdbeweging maak* *in vingers knip* [/ghettoaccent])

Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar jullie interpretaties van Planet Terror, Uice en Para.
Vrouwen zijn onvolmaakt en hebben mannen (gerepresenteerd door het machinegeweer) als kruk nodig om te kunnen slagen in de maatschappij.
Verwijderd
Citaat:
ik vind wandelende takken eng.
Dat zijn ze ook wel een beetje. Maar wel lief-eng.

Citaat:
ik vind het maar takkebeesten :Dd
Nou, ik niet hoor! Gelukkig was Maria, op twee poten na, helemaal... in-takt! D:;d;d:;d
Oud 29-11-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Dat is het precies!
Eerst waren we in Vlissingen in een reptielenhuis. Dat was wel leuk. Het was iets tussen een dierentuin en een museum in. Daar hadden ze een hele grote wandelende tak.
groot kunnen ze worden he

niet geschikt voor insectvrezende zieltjes:
Spoiler
Oud 29-11-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
groot kunnen ze worden he

niet geschikt voor insectvrezende zieltjes:
Ja omg, vooral die tweede <3 het is net een kruising tussen een buitenaards wezen, een dinosaurus en een pokemon.
Oud 29-11-2010, 12:19
Verwijderd
De jongen die erachter staat is trouwens wel echt het prototype wandelende takkenliefhebber zeg, jeetje
Oud 29-11-2010, 12:20
Verwijderd
het is pleuris koud op school. Ik zit met mijn jas aan en een muts op. Brbrnsd
Oud 29-11-2010, 12:20
Uice
Uice is offline
Afgaande op dit filmpje lijkt de nieuwe Arronofsky me gaaf.

Niet kijken, mensen die dingen snel eng vinden.
Oud 29-11-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
het is pleuris koud op school. Ik zit met mijn jas aan en een muts op. Brbrnsd
http://img171.imageshack.us/img171/5...ot20101129.jpg

whop. Dat krijg je als je lokaal een gigantische kapel is zonder verwarming.
Oud 29-11-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn ze ook wel een beetje. Maar wel lief-eng.
eerder vies-eng.
Uice
Uice is offline
Citaat:
De jongen die erachter staat is trouwens wel echt het prototype wandelende takkenliefhebber zeg, jeetje
Hij is een takkenliefhebbers en hij wandelt veel?
Verwijderd
Wel een goeie muts.
Verwijderd
Ik hou van Lynch, en ik hou nog meer van het feit dat een vriend van me het altijd helemaal probeert te verklaren etc, terwijl ik het juist films vind die je moet kijken en waar je over moet dromen, er is geen echte verklaring, gewoon mee laten voeren
Oud 29-11-2010, 12:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik hou van Lynch, en ik hou nog meer van het feit dat een vriend van me het altijd helemaal probeert te verklaren etc, terwijl ik het juist films vind die je moet kijken en waar je over moet dromen, er is geen echte verklaring, gewoon mee laten voeren
Verwijderd
Citaat:
Wel een goeie muts.
ik loop er bij als een oude soldaat. Met die muts, een grijze stofjas en bruine kisten aan. Als ik nou langer was dan 1:67 zag ik er waarschijnlijk uit als iemand die mensen in elkaar kwam trappen.
Verwijderd
Citaat:
Afgaande op dit filmpje lijkt de nieuwe Arronofsky me gaaf.

Niet kijken, mensen die dingen snel eng vinden.
Dat kind hallucineert gewoon.
Oud 29-11-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Zo'n typische buitenwandelende, vogelspottende biologiestudent <3 die zijn lief.
Oud 29-11-2010, 12:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat kind hallucineert gewoon.
Maakt dat het minder goed?
Oud 29-11-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Zo'n typische buitenwandelende, vogelspottende biologiestudent <3 die zijn lief.
Een beetje het type dat als jongen van zestien smoorverliefd was op een meisje en haar mee naar huis nam om zijn verzameling wandelende takken aan haar te laten zien
Oud 29-11-2010, 12:26
Verwijderd
ik durf het fragment niet te kijken
Oud 29-11-2010, 12:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik durf het fragment niet te kijken
Het gaat over
Spoiler
Oud 29-11-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Een beetje het type dat als jongen van zestien smoorverliefd was op een meisje en haar mee naar huis nam om zijn verzameling wandelende takken aan haar te laten zien
haha dat klinkt dan weer een beetje creepy
Oud 29-11-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Eergisteren ging ik Mulholland Drive kijken, zonder van tevoren gelezen te hebben waar ie over ging, zelfs het genre wist ik niet. Maar hoog cijfer op IMDb en bekende titel, dus ok.
Spoiler
Gave film he?

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten