Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Achja ik wil niet sneeky doen ofzo hoor, maarja.
Ik ben redelijk bekend met Anon. Ik weet wat er allemaal gaande is enzo. Ben een van de vele mensen. Wat ik wel even wil zeggen, de mensen die negatief zijn over Anonymous moeten even goed nadenken voordat ze wat over Anonymous zeggen. Wij zijn er ook voor jullie. Het is jammer dat de pers zo negatief is over ons Anonymous Operations... ![]() Achja, nog een laatste ding. Er is een groep die zich binnen Anonymous verzet tegen illegale acties zoals DDOS aanvallen. Daar ben ik er een van, het platleggen van websites daar doe ik niet aan mee. Maar goed, als iemand vragen heeft over Anonymous. Of in discussie wil. Ask me ![]() Er zullen btw ongetwijfeld meer Anonymous mensen hier op 't forum zitten. |
![]() |
||
Citaat:
|
wat vinden jullie hiervan:
mensen zeggen dat wikileaks gevaarlijk is omdat het geheimen weg geeft die aan de us toebehoren, maar als doel om de wereld een groot vredegebied te maken zouden er toch geen geheimen moeten zijn? zeker niet zoveel! oo en btw.: Wikileaks ownt
|
Want vrede betekent dat er geen geheimen zijn? Als je wereldvrede zou willen bereiken zou je moeten schipperen tussen de belangen van een groot aantal verschillende landen en regeringen. Om de vrede te bewaren moet je dan soms dingen geheim houden.
||
Citaat:
|
DDOSen is een vorm van digitaal demonstreren geworden. het is zeg maar net zoiets als een "sit in" in een winkel. met zoveel mensen de winkel binnengaan dat men er niet meer binnenkomt. toch keur ik anon acties af. aangezien men nogal puberaal en kinderachtig overkomt. met moet zeker van houding veranderen binnen anon. (de internet task force is het bijv ook al niet eens met het hele wikileaks gebeuren)
wel vindt ik het goed dat annon/piratpartir zich inzet voor het veranderen van het kopierecht. ook vindt ik de actie die bijv bij ASC:law is uitgehaald zeer geslaagd.
|
DDOSen mag dan wel puberaal overkomen, maar aangezien het door anonieme mensen gebeurt maakt een reputatie niet echt uit. Zo kunnen ze ondertussen de andere manieren uitvoeren terwijl DDOS snel en makkelijk de aandacht vestigt. Juist door verschillende manieren tegelijk te doenterwijl niemand wie wie is en wie wat doet krijgen mensen het idee dat het groter is.
50 ddos, 25 andere manieren. Samen lijkt het op 100. Ei. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoor ze nu al lachen bij Stichting Brein dat The Pirate Bay zich ermee verbindt. Wat voor betere anti-reclame dan een site waarvan het de vraag is of het legaal is of niet, zich inlaat met allerlei schimmige dingen?
||
Citaat:
al is het anti-reclame als alle bedrijven/groepen zich ermee bemoeien die antie-reclame voorstellen voor wikileaks, dan is dat volgens mij niet zo anti hoor... ik denk dat in dit geval anti-reclame niet egt bestaat. ![]() want wikileaks word al door groot gedeelte gezien als de mensen die bij de hackerz/crackerz horen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Danderbij is het schadelijk voor 99,9% van het personeel die niks met de besluitvorming te maken heeft + de rest die bv mastercard of visa gebruikt. Ook is Ddossen illegaal en meestal is dat 'schadelijk' voor je imago om je daaraan te verbinden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
die site is er omdat je als staat dat moet hebben...
maar de bezoekers zijn vast 3 per dag ofzow -.-' daarom denk ik niet dat de beveiliging hoog was het verbaasd me ook hoe amper iemand heeft gemerkt dat hij down was xD
||
Citaat:
Achterlijk refobedrijf Maxgiving uit Veenendaal weigerde bijvoorbeeld zaken te doen omdat iemand promotiemateriaal wilde laten maken dat opriep tot een einde aan homohaat.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Anders zou je bijvoorbeeld ook niet mogen oproepen tot IJsland boycotten vanwege de walvisjacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(niet dat ik weet hoe het precies gegaan is tussen de VS en paypal, maar goed)
|||||
Citaat:
Verder blijf ik erbij dat data naar een site sturen niet illegaal is, sterker ik ga het zo doen door op reactie versturen te drukken. schadelijk, omdat een website eruit ligt, gemiddeld een paar uur (ooit eens een keertje wel 1 hele dag) vast. puberaal vooruit dat ben ik met je eens, maar dat is een studentendemonstratie, forummen op een scholieren forum en vuurwerk afsteken ook, en dan? Citaat:
voorts: Citaat:
||
Citaat:
![]() en sinds wanneer geven we geen uitleg bij onze meningen???
|
![]() |
Nouja, schijnbaar zitten we op een andere golflengte. Bin Laden is een moslimextremist en Huissein ook, enfin.
Argumenten? Hij brengt duizend levens in gevaar. De journalistiek moet zich met politiek bemoeien niet met diplomatiek: Jij vertelt iets in vertrouwen tegen je moeder. Je moeder vertelt het aan iedereen door: NIET FIJN!!! Relatie van landen komt in gevaar En het belangrijkste waarom? Omdat deze terrorist ons informatie wil geven over zaken, waar we helemaal niets mee kunnen.. Waarom.. ik zeg doodstraf, doen! |
![]() |
|
Kun je uitleggen hoe precies mensenlevens in gevaar worden gebracht, hoe relaties tussen landen in gevaar worden gebracht, waarom Saddam Hoessein, die toch bekend stond als een seculier leider, een moslimextremist is, en waarom informatie delen een terroristische daad is?
||
Citaat:
dan zijn in jouw ogen de amerikanen nog grotere terroisten. aangezien ze landen aanvallen die in hun ogen een dictatuur zijn. je argumentatie slaat overigens echt totaal nergens op. enne POLITIEK = DIPLOMATIEK. alsof de amerikanen niet duizenden levens in gevaar bracht. als die duizenden burgerdoden allemaal de schuld zijn van een paar moslims die iets duidelijk willen maken ergens in pakistan. ![]()
|
![]() |
Beste Joostje,
Ik vind het grillig dat je zo spreekt over Huissein.. Hij heeft duizenden mensen om laten komen, omdat ze niet van zijn geloof waren. Hij heeft veel sjiieten vermoord, maar ook christenen, communisten en andere groeperingen die niet binnen zijn geloof vallen. Verder: Er worden geen namen genoemd in de documenten, maar de overheid weet vaak zelf welke mensen het zijn... Misschien heel toevallig dat de minister van buitenlandse zaken van Iran is vervolgd? nouja, de overheid weet welke mensen het zijn, die dingen gedaan die niet in het straatje passen van de overheid. Verder schrijven veel amerikaanse diplomaten, erg terecht, dat Iran een zwijnenland is etc. Helpt niet echt voor de relatie tussen de landen, zo spreekt wikileaks ook over het geen dat Amerika Berlusconi niet mag.. Ook niet echt bevorderlijk. Deze man heeft spionage gepleegd en spionage valt onder terrorisme, daarnaast zit hij mensen bang te maken, terwijl dat helemaal niet hoeft. Jan Rap en zijn maat weten niets van diplomatiek af en hoe het is elkaar steekt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
werkstuk WikiLeaks ng0546 | 2 | 07-01-2011 15:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wikileaks juul2011 | 2 | 07-01-2011 07:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Amerikanen vermoordden Irakezen en journalisten' jacobdb | 34 | 22-04-2010 18:58 |