Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.ted.com/talks/benjamin_za...d_passion.html
Voor als iemand zich verveelt. Wel aardig. Behalve dan het eind, dat begrijp ik niet zo geloof ik. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Richard de Mos.. Die naam heb ik vaker gehoord in terms of keihard falen.
*denkt ende zoekt* http://www.dumpert.nl/mediabase/6838..._niks_van.html ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu is het BEDTIJD. Blergh morgen vroeg op want: boodschappen. Ik heb helemaal niets meer in huis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
goedemorgen!
Gisteren heb ik voor het eerst van mijn leven goed klaargemaakte biefstuk gegeten, denk ik. Want ik snapte ineens waarom mensen het zo lekker vinden. Nog steeds heb ik net zo lief een sukadelapje, al was het maar omdat dat niet zo makkelijk te verpesten is, maar toch. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vooral chirurgen zouden wat dat betreft inderdaad een flinke voorsprong hebben, maar die werken dan weer tantoe veel dus dan heb je niet echt tijd om serieus aan het tekenen en schilderen te gaan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik ken één arts die veel tekent, maar dat is een tandarts. ![]() Toch vreemd. Hoewel, de meeste mensen die (serieus) bezig zijn met tekenen willen ook een baan in de creatieve richting, dus die worden niet zo snel arts. Dat zal het wel zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij tandheelkunde krijg je ook anatomie, tijdens mijn curriculum zelfs meer dan bij geneeskunde!
![]() Chirurgen werken zoveel omdat ze niets liever doen dan in mensen snijden ![]() Ik ken natuurlijk wel vooral ziekenhuisartsen, ik kan me voorstellen dat huisartsen meer tekenen, die hebben ook meer creativiteit nodig in hun werk. Artsen die van knutselen houden, worden gewoon plastisch chirurg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou dan weer wel van tekenen, alleen was bij mijn curriculum dus bijna alle anatomie eruit gesloopt om plaats te maken voor communicatievaardigheid en zelfreflectie, dus ik ben dan weer niet zo goed in anatomie. Hoewel ik wel bezig ben met een heel mooi anatomisch kleurplatenboek
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Goeiemorgen! Ik heb zowaar een beetje uitgeslapen ![]() 1) Douchen, aankleden, ontbijten 2) Opruimen 3) Afwassen 4) Koffer inpakken 5) Praktische zaken zoals voicemail uitzetten, mailtje versturen, etc 6) Lunchen 7) Laatste sinterklaasinkopen doen 8) Richting Delft gaan, en even een tussenstop maken in Schiedam om nog iets op te halen Hmz, waarschijnlijk bedenk ik zometeen nog allerlei andere dingen die ook moeten maar in ieder geval deze dingen dus.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het grappig, want anatomie is serious business en kleurplaten niet. Het doet me denken aan die kleurplaten over de oorlog.
![]() ![]() Hoewel die niet bij de reeks hoort die ik bedoel, want die reeks was luguberder. Volgens mij was het een project van een of andere kunstenaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het schijnt dat natekenen de beste manier is om anatomie te leren, maar dan benadeel je studenten met een slechte fijne motoriek, en de op één na beste manier is dan inkleuren. In de VS moeten eerstejaars med students in hun eerste jaar zo'n boek doorwerken, niet deze uiteraard want er staat een u in 'colouring'. Maar ik vind het wel de meest relaxte manier om iets te leren ooit
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Keukenweegschalen zijn leuk
![]() ![]() ![]() "Ik heb honger! IK MOET EEN KILO PASTA EN EEN KALKOEN." |
![]() |
|
|