Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik had zaterdagavond toch soort van spontaan een soort van sinterklaas met wat chocoladeletters, fondue en Ik hou van Holland op de achtergrond . Vrijdag gaat het echt los, sinterklaas met alle huidige en oud huisgenoten, duizend zin in <3. We houden allemaal de roddels van het hele jaar bij van elkaar, zodat het in het gedicht kan, en onderling wordt ook gemaild met nare info opvragen over anderen enzo
Wat gaaf!

Huisgenootje stuurde een heel lief smsje trouwens, ze vond 't echt gaaf, m'n gedicht en hondensnoep-dingese. <3
Advertentie
Oud 06-12-2010, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb een word document in mijn computer waar elke roddel gelijk ingaat zodra ik 'm hoor 3 jaar terug was ik de belangrijkste roddel in het gedicht vergeten te verwerken, dat gaat me niet nog een x gebeuren! (Ik ben overigens niet de enige die dat doet, bijna iedereen is er zo serieus mee bezig )
Als iedereen het doet is het leuk
Verwijderd
Vorig jaar was het zo prachtig. Toen had onze enige mannelijke ex huisgenoot gezoend (dachten wij) met een huidig huisgenootje. Dus ik had tegen 'm gezegd: Dat MOET je er wel inzetten, anders weet ze gelijk dat jij het bent. Toen heeft ie zo goed naar me geluisterd dat we na het gedicht wisten dat Roos een paar dingen voor ons verzwegen had
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb mezelf leren wippen met Leesneus & Pim.
raarrrrrrrrr
Oud 06-12-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Wel een late Sinterklaas. Met hoeveel man ga je dat doen?
Eerste datum dat we allemaal konden (en nu kan er toch iemand niet, helaas ) Met z'n zevenen, de vier die er nu wonen en de drie die ons inmiddels verlaten hebben.
Oud 06-12-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
raarrrrrrrrr
Wat slecht
En je bent zelf rrRrrrrRrAaAaAAaaarRRrrrRRrRRr.
Oud 06-12-2010, 12:12
Rationeel
Rationeel is offline
wipneus en pim <3
tup en joep <3
pim en pidoe <3
Oud 06-12-2010, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg ik kijk Jouw vrouw, mijn vrouw, en wtf . De ene moeder heeft een beaty queen-dochter, en ze maakt al het huiswerk voor haar dochter
Oud 06-12-2010, 12:14
Verwijderd
Doe mij maar zo'n moeder. ;D;D;D
Oud 06-12-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Omg ik kijk Jouw vrouw, mijn vrouw, en wtf . De ene moeder heeft een beaty queen-dochter, en ze maakt al het huiswerk voor haar dochter
omg

Is het de amerikaanse?
Oud 06-12-2010, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
omg

Is het de amerikaanse?
Uiteraard
Oud 06-12-2010, 12:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Getver ik wil mijn kadootje oooooooooook
Oud 06-12-2010, 12:26
Verwijderd
Gelukkig kun je in de VS je high school ook halen zonder ooit huiswerk te maken.

Wisten jullie dat de scores A t/m D en F allemaal relatief zijn? Alsin: de beste 20% van de klas haalt een A, de volgende 20% een B, enzovoort. Waarbij die percentages wel verschillen per school. Wat dus ook betekent dat standaard een percentage een F haalt en de rest altijd de toets heeft gehaald, hoe slecht ook.
Oud 06-12-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig kun je in de VS je high school ook halen zonder ooit huiswerk te maken.

Wisten jullie dat de scores A t/m D en F allemaal relatief zijn? Alsin: de beste 20% van de klas haalt een A, de volgende 20% een B, enzovoort. Waarbij die percentages wel verschillen per school. Wat dus ook betekent dat standaard een percentage een F haalt en de rest altijd de toets heeft gehaald, hoe slecht ook.
Ja, cijfers in de VS betekenen niets. Daarom hebben ze ook die SAT-scores.
Oud 06-12-2010, 12:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wij hadden thuis 2 katten, Goofy en Pim. En een hond Paddy die dood ging toen ik 7 was, was ik kapot van.
Eerste eigen huisdier was Snoopy, een doodsaaie stomme hamster. Die heeft mijn moeder geruild voor barbies zonder dat ik dat van te voren wist, beest was ineens weg. Ook al was ik er niet aan gehecht vond ik het toch een kutstreek van m'n moeder.
Daarna kregen we meneer Harmsen de kanarie, later kregen we ook nog Pop de kanarie en die heeft eitjes gelegd maar die kwamen niet uit. toen 2 konijnen Linda en Jessica (I know ) maar die waren ook saai en die heeft mijn moeder wederom naar de kinderboerderij gebracht zonder ons in te lichten omdat we er niet genoeg naar omkeken.
Daarna nog 2 parkieten, weet niet eens meer hoe hun naam was maar ze scheten alles onder.
Loco en Kiwi!

Ik had ook nog 2 dwerghamsters, Garfield en Odie, maar die heeft mijn moeder aan een vriendin van mij gegeven. Ze was nogal van het weggeven
En toen hadden we nog een Jack, meneer Janse. Die has botkanker en hebben we augustus laten inslapen
Oud 06-12-2010, 12:32
Batave
Batave is offline
Hoi.
Oud 06-12-2010, 12:32
Verwijderd
Ja, en omdat de regering Bush heeft bedacht dat de school aansprakelijk wordt gesteld als een bepaald aantal leerlingen een te lage SAT haalt, worden ze in de laatste twee jaar van high school alleen nog maar getraind om SAT's te maken en niet om relevante kennis op te doen. No child left behind heet dat.
Oud 06-12-2010, 12:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat slecht
En je bent zelf rrRrrrrRrAaAaAAaaarRRrrrRRrRRr.
ik ben ook slecht. Door en door Ik zou best een slechterik willen zijn ala Megamind
Oud 06-12-2010, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ja, daar heb je natuurlijk niks aan.
Oud 06-12-2010, 12:34
Batave
Batave is offline
Ik wilde een intelligente grap maken om de dag mee te beginnen, maar ik kon niks verzinnen
Oud 06-12-2010, 12:34
Carn
Carn is offline
Citaat:

Mjah, maar daar is dan toch ook een groot verschil tussen onderlinge scholen?
Oud 06-12-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:

Zoiets hebben ze in Zweden op de uni ook, al werkte het geloof ik net iets eerlijker.

Citaat:
Ja, cijfers in de VS betekenen niets. Daarom hebben ze ook die SAT-scores.
Wat is dat?
Oud 06-12-2010, 12:36
Batave
Batave is offline
Komt een gabber bij de slager. Vraagt hij: slager, heb je nog gehakt?
Oud 06-12-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Mjah, maar daar is dan toch ook een groot verschil tussen onderlinge scholen?
Vooral tussen openbare en privéscholen dacht ik.
In een documentaire die ik zag gingen ze filmen op een openbare school in een arme omgeving, daar had je 80 leerlingen per klas enzo.
Oud 06-12-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar heb je natuurlijk niks aan.
Nou, je kunt er de competitiedrang mee bevorderen en dat heeft men daar graag.
Oud 06-12-2010, 12:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
True
Verwijderd
Citaat:
Komt een gabber bij de slager. Vraagt hij: slager, heb je nog gehakt?

Maar een intelligente grap zou ik het niet noemen
Batave
Batave is offline
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik wilde een intelligente grap maken om de dag mee te beginnen, maar ik kon niks verzinnen
ik gooi hem graag nog een keer in de groep:

Spoiler

Oud 06-12-2010, 12:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik gooi hem graag nog een keer in de groep:

Spoiler

Godver
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vooral tussen openbare en privéscholen dacht ik.
In een documentaire die ik zag gingen ze filmen op een openbare school in een arme omgeving, daar had je 80 leerlingen per klas enzo.
serietip: The Wire, seizoen 4 . Doet een aardig boekje open over dat soort scholen.
Batave
Batave is offline
Oud 06-12-2010, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
True
Door een deel van de groep de grond in te trappen, of dat nu terecht is of niet. Laten we hopen dat zoiets hier nooit ingevoerd wordt. Sowieso heb ik nogal m'n twijfels bij het bevorderen van competitiedrang op scholen.
Oud 06-12-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Sowieso heb ik nogal m'n twijfels bij het bevorderen van competitiedrang op scholen.
Ehh, ik ook hoor, het was dan ook geen serieuze opmerking.
Oud 06-12-2010, 12:47
Batave
Batave is offline
Volgens mij hebben jongeren al genoeg competitiedrang.
Oud 06-12-2010, 12:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een vet tof gedicht gekregen van m'n broertje, die zei dat hij helemaal niet kan dichten

Spoiler

Ik kreeg Up in the Air van 'em
Oud 06-12-2010, 12:49
Rationeel
Rationeel is offline
ow batave, nog een. die doet het ook altijd goed op de vroege ochtend aan de ontbijttafel:

Spoiler

lorelei niet-naamzoek
Oud 06-12-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:

Whut? Dat wist ik niet eens.
Oud 06-12-2010, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ow batave, nog een. die doet het ook altijd goed op de vroege ochtend aan de ontbijttafel:

Spoiler

lorelei niet-naamzoek
Jezus neeee
Oud 06-12-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat?
Een soort CITO-toets, maar dan wordt het dus gebruikt voor toelatingen bij colleges.
Oud 06-12-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Whut? Dat wist ik niet eens.
Ik zat ook met grote ogen toen ik het las
Maar het verklaart wel een hoop dingen die ik niet snapte aan Amerikaanse tv-series.
Oud 06-12-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

lorelei niet-naamzoek
Oud 06-12-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
serietip: The Wire, seizoen 4 . Doet een aardig boekje open over dat soort scholen.
Ja, die werd mij nog door twee forumers aangeraden in Zwolle Maar wat is het eigenlijk voor serie?
Oud 06-12-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben ook slecht. Door en door Ik zou best een slechterik willen zijn ala Megamind
<3
Oud 06-12-2010, 13:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Korten op Aids hulp wtf
Oud 06-12-2010, 13:10
Verwijderd
En nu! Ga ik een fiets kopen.
Oud 06-12-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Korten op Aids hulp wtf
Ze kunnen beter korten op Aids
Oud 06-12-2010, 13:15
Verwijderd
Nouja, als ze dan gewoon de organisaties die onthouding-en-geen-condooms-of-voorlichting preken 100% korten (ja, die krijgen ook overheidssteun) en de organisaties die wel nuttig werk doen niet, dan mag het van mij.
Oud 06-12-2010, 13:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
<3
Lekker broeden op plannen; die dan natuurlijk hopeloos in het water vallen

Citaat:
Ja, die werd mij nog door twee forumers aangeraden in Zwolle Maar wat is het eigenlijk voor serie?
Hmm. copy-pasta:

Citaat:
Each season of The Wire focuses on a different facet of the city of Baltimore. They are, in order: the illegal drug trade, the port system, the city government and bureaucracy, the school system, and the print news media. The large cast consists mainly of character actors who are little known for their other roles. Simon has said that despite its presentation as a crime drama, the show is "really about the American city, and about how we live together. It's about how institutions have an effect on individuals. Whether one is a cop, a longshoreman, a drug dealer, a politician, a judge or a lawyer. All are ultimately compromised and must contend with whatever institution they are committed to."

Despite never seeing a large commercial success or winning major television awards, The Wire has been described by many critics as the greatest television series ever made. The show is recognized for its realistic portrayal of urban life, its literary ambitions, and its uncommonly deep exploration of sociopolitical themes.
Het is een redelijk getrouwe, diepgaande serie. Redelijk complex plot en het tempo is niet super-snel; maar dat kan ook niet echt met de materie. Het gaat met name over de verhoudingen tussen allerlei instanties; dus of het nou een agent van de recherche is, een lid van een drugsbende of een schooldocent; alles heeft vaak met elkaar te maken door middel van (onderliggende/achterbakse) politiek, steekspelletjes en carrière-moves; waarbij soms de crimineel meer eervol lijkt te handelen dan bijvoorbeeld een lid van de gemeenteraad. Dit is wel erg kort door de bocht, maar goed
Oud 06-12-2010, 13:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze kunnen beter korten op Aids
Ja dat typte ik eerst, maar dat zou wel positief zijn.

Maar dat zou toch hetzelfde zijn als korten op chemo kuren. Ik vind het belachelijk.

Regels voor berichten