Maar waarom was jouw bui nou raar? Wat vind jij raar?
Oh ehhh, als ik verschillende emoties door elkaar voel en me wakker voel terwijl ik moe ben en ehm, gekke dingen wil doen/zeggen en niet zo goed weet wat ik met mezelf moet!
Oh ehhh, als ik verschillende emoties door elkaar voel en me wakker voel terwijl ik moe ben en ehm, gekke dingen wil doen/zeggen en niet zo goed weet wat ik met mezelf moet!
Oh. Nou, barst los! Gooi het eruit!
20-12-2010, 01:30
Verwijderd
Nee, ik ga dus slapen!
Oh fml, ik had nog maar de helft van de was opgehangen, nu moet de andere helft nog.
20-12-2010, 01:32
Verwijderd
Dat mag ook. Slaap ze!
20-12-2010, 01:34
Verwijderd
Godver, zo'n 300 foto's geselecteerd om te bestellen en dan op winkelwagentje leegmaken klikken
BzV is echt grappig, van die tenenkrommende gesprekken
- 'Hoe ziet jouw sociale leven eruit?'
'Ik ga bijna elk weekend uit'
- 'Ahja...'
'Thuis zitten kan je je hele leven nog.'
- 'Ja, je leeft maar één keer, zeg ik altijd.'
BzV is echt grappig, van die tenenkrommende gesprekken
- 'Hoe ziet jouw sociale leven eruit?'
'Ik ga bijna elk weekend uit'
- 'Ahja...'
'Thuis zitten kan je je hele leven nog.'
- 'Ja, je leeft maar één keer, zeg ik altijd.'
Hnng.
heel walgelijk. Net als dat:
"Ja"
"Ja"
"ja"
"dus"
"ja"
etc
20-12-2010, 01:47
Verwijderd
Ik besloot dat mijn avondritueel een onderbreking behoefde.
heel walgelijk. Net als dat:
"Ja"
"Ja"
"ja"
"dus"
"ja"
etc
Ja. Het valt me op dat ze altijd heel erg het rijtje van standaardvragen afgaan ipv gewoon eh, ouwehoeren over van alles. Maar speeddaten is ook zo geforceerd als de pest
ik ben zaterdag van utrecht naar den helder gereden en gisteren weer terug. maar vandaag vind ik het veel te gevaarlijk om naar kantoor te gaan : ik werk wel thuis
ik ben zaterdag van utrecht naar den helder gereden en gisteren weer terug. maar vandaag vind ik het veel te gevaarlijk om naar kantoor te gaan : ik werk wel thuis
Heel verstandig lijkt me, als het zou kunnen zou ik het ook doen
Ik denk ook dat je jezelf wel een paar uur file bespaart