Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-01-2011 om 22:36. Reden: Oeioei, 'zich beseffen' :nono: |
![]() |
|
Volgens Joris kan je in Parijs gewoon nog met je bontsjaal gaan winkelen, zonder dat zo'n "dubbelgepunnikte bioterrorist" een bommetje op je gooit. :"")
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1824171
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Docent die in tentamen begeleidende mail schreef: "je hebt 5 uur de tijd, maar as je het goed hebt voorbereid akn het prima in 2 uur." Ik ben er de volle 5 uur mee bezig geweest, terwijl ik het behoorlijk goed had voorbereid, en had er makkelijk nog 2 uur aan kunnen besteden.
Gelachen, maar wel als een boer met kiespijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een mooi tafereeltje dat ik in Duitsland vanuit de trein gade sloeg:
Normaalgesproken blijven konijnen ofwel stil zitten ofwel gaan ze er als een haas vandoor als er een trein langskomt. Het konijn dat ik vandaag zag had echter een ander idee: hij of zij deed namelijk een verwoede poging om de trein al rennend bij te houden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag nou weer om lachen?! #Duizend+2 Noedelhap | 500 | 19-04-2012 17:46 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |