Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Voorzover ik weet moet in dergelijke gevallen toekomstige schade ook vergoed worden ![]() Wat heeft dit in hemelsnaam met bestuursrecht te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zoek je dan niet verkeerd? Aan onrechtmatige overheidsdaden zitten toch een hele zooi mitsen en maaren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (het is vooral een verweerschrift om te laten zien dat we alle tot nu toe behandelde stof goed begrepen hebben, niet zozeer om een zaak te winnen. Er staat dus nogal wat in dat niet onmiddellijk relevant is voor de zaak. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duizend merels vallen dood uit de lucht
Meer dan duizend merels zijn in de Amerikaanse staat Arkansas dood uit de lucht gevallen. Een gebied in de stad Beebe van nog geen 2 kilometer groot raakte bezaaid met vogellijkjes. Dat meldden plaatselijke media zaterdag (lokale tijd). De zwerm vogels is mogelijk op grote hoogte geraakt door de bliksem of door een hagelbui. Ook zou het kunnen zijn dat de merels geschrokken zijn van het vuurwerk tijdens de jaarwisseling en door de stress zijn gestorven. Onderzoekers hebben tientallen vogels meegenomen voor onderzoek om te achterhalen waardoor ze massaal uit de lucht zijn gevallen. De gemeente heeft een bedrijf ingehuurd om de lijkjes op te ruimen. Je zult het maar eens meemaken <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
godverdomme wat een hondsbrutale bitchhoerslet had ik net aan de telefoon zeg,
'ja hallo met patricia of whatever haar naam was, we komen zo het kastje brengen' 'kastje?" 'eh ja ![]() 'ja jullie zouden donderdag komen, heb de hele dag zitten wachten. Ik hoef het kastje niet meer' 'ja je hoeft niet zo'n toon aan te slaan, m'n moeder is 75 en we zaten midden in een verhuizing blabla' 'ja eh het is al de 2e keer dat er een afspraak niet wordt nagekomen, ik hoef hem niet meer' 'dat is duidelijk ik ga geen discussie aan blablabla' 'dag' *klik* wat een toon had dat mens ook, zeker een politieagentje of drillinstructor ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankje voor het meedenken. ![]() |