Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 12:40
Sherlock
Sherlock is offline
utrecht! Kom ook!

groetjes vna etmakas!
Advertentie
Oud 02-01-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
utrecht! Kom ook!

groetjes vna etmakas!
Ik vind spawn again eng

bel maar als jullie ergens bier aan het drinken zijn, wellicht kom ik nog even buurten!
Oud 02-01-2011, 12:42
Sherlock
Sherlock is offline
ja wij ook

we gaan direct naar de stairway volgens mij
Oud 02-01-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
ja wij ook

we gaan direct naar de stairway volgens mij
Wat cliché! Hoe laat begint de meet?
Oud 02-01-2011, 12:45
Verwijderd
Sann, heb jij een artikel of zoiets over schadevergoeding voor in de toekomst gelegen schade (ziektekosten)?
Oud 02-01-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Sann, heb jij een artikel of zoiets over schadevergoeding voor in de toekomst gelegen schade (ziektekosten)?
Ik heb er meerdere over gelezen, maar waar en wanneer?
Oud 02-01-2011, 12:50
Verwijderd

Oud 02-01-2011, 12:53
Verwijderd
Heh, de intro is net Nargaroth meets Wumpscut's "french concept"
Oud 02-01-2011, 12:53
Sherlock
Sherlock is offline
uur of 3 bij de stairway is iedereen er wel denk ik
Oud 02-01-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
uur of 3 bij de stairway is iedereen er wel denk ik
Dat ga ik sowieso niet halen, maar wellicht kom ik later nog die kant op, even zien, anders veel plezier!
Oud 02-01-2011, 12:55
Verwijderd
wat een netenlekker zonnetje <3
Oud 02-01-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er meerdere over gelezen, maar waar en wanneer?
Humpf. Ik ben er helemaal niet in thuis en moet nu vanuit het niet een vordering ontkrachten, maar alles wat ik er over vinden kan stelt onomwonden dat toekomstige schade óók vergoedt moet worden.
Je hebt geen mooie mapjes per vak op je computer? (A)
Oud 02-01-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Hét thema voor 2011: dooi is mooi.
Oud 02-01-2011, 12:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zeg dat ja <3.
Oud 02-01-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Humpf. Ik ben er helemaal niet in thuis en moet nu vanuit het niet een vordering ontkrachten, maar alles wat ik er over vinden kan stelt onomwonden dat toekomstige schade óók vergoedt moet worden.
Je hebt geen mooie mapjes per vak op je computer? (A)
Natuurlijk wel Maar deze artikelen kwamen geloof ik uit een reader. En mijn oude readers staan in een doos op zolder

Voorzover ik weet moet in dergelijke gevallen toekomstige schade ook vergoed worden

Wat heeft dit in hemelsnaam met bestuursrecht te maken?
Oud 02-01-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-01-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Zeg dat wel ja.
Oud 02-01-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wel Maar deze artikelen kwamen geloof ik uit een reader. En mijn oude readers staan in een doos op zolder

Voorzover ik weet moet in dergelijke gevallen toekomstige schade ook vergoed worden

Wat heeft dit in hemelsnaam met bestuursrecht te maken?
Ja, weet ik, moet ook, maar ik moet op de een of andere manier beredeneren dat dat in dit geval níet zo is. Ehm, alles? Aansprakelijkheid voor onrechtmatige overheidsdaad wegens schending van een rits grondrechten. LOL.
Oud 02-01-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
*slaat op in mapje met ideeën voor poëzie*
Oud 02-01-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet ik, moet ook, maar ik moet op de een of andere manier beredeneren dat dat in dit geval níet zo is. Ehm, alles? Aansprakelijkheid voor onrechtmatige overheidsdaad wegens schending van een rits grondrechten. LOL.
Oh zhe horror, onrechtmatige overheidsdaden .

Maar zoek je dan niet verkeerd? Aan onrechtmatige overheidsdaden zitten toch een hele zooi mitsen en maaren?
Oud 02-01-2011, 13:25
Verwijderd
Ik wil eigenlijk een nieuwe rockplaat luisteren, iets in de geest van Tiamat/Nick Cave/Lacrimas Profundere/oude Paradise Lost/Sisters/Damned/Jesus & Mary Chain -- iemand suggesties?
Oud 02-01-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil eigenlijk een nieuwe rockplaat luisteren, iets in de geest van Tiamat/Nick Cave/Lacrimas Profundere/oude Paradise Lost/Sisters/Damned/Jesus & Mary Chain -- iemand suggesties?
Ik post er net één.
Oud 02-01-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ik post er net één.
Doe nog eens een dan. Die andere heb ik al binnen maar dat Franstalige weerhoudt me een beetje voor nu
Oud 02-01-2011, 13:29
Verwijderd
Ken je dit al?

Of dit?

En dit?

Oud 02-01-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Oh zhe horror, onrechtmatige overheidsdaden .

Maar zoek je dan niet verkeerd? Aan onrechtmatige overheidsdaden zitten toch een hele zooi mitsen en maaren?
Ik ben heel slecht in informatie zoeken, dus daar zal het inderdaad wel aan liggen.
Oud 02-01-2011, 13:32
Verwijderd
Zo, moeders op de thee. En vanavond lekker daar eten. En nu weer verder bikkelen
Oud 02-01-2011, 13:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ken je dit al?

[filmpje]

Of dit?

[filmpje]
Dat klinkt best fijn.
Oud 02-01-2011, 13:36
Verwijderd
Misschien dit?

Oud 02-01-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ken je dit al?

[filmpje]

Of dit?

[filmpje]

En dit?

[filmpje]
1: Te shoegaze.
2: Curieus, "koop" ik.
3: Heeft potentie, ben ik aan het "kopen".
Oud 02-01-2011, 13:38
Verwijderd
Dan zal Maps ook wel te shoegaze zijn.
Oud 02-01-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel slecht in informatie zoeken, dus daar zal het inderdaad wel aan liggen.
Ik denk dat je moet kijken waarom het géén onrechtmatige overheidsdaad is.
Oud 02-01-2011, 13:39
Verwijderd
Misschien is dit meer de goede richting:

Oud 02-01-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je moet kijken waarom het géén onrechtmatige overheidsdaad is.
Oh, daar heb ik al tien kantjes over volgeschreven, dat geen geen probleem. Toch komen we er niet mee weg te zeggen: ja eh we vergoeden niks wánt het was niet onrechtmatig. We moeten subsidiair betogen dat ze nog steeds niks krijgen als de rechter anders zou beslissen over de onrechtmatigheid. En dat kan wel, gedeeltelijk, want ze beweren veel maar bewijzen niet zo veel, maar ik loop dus stuk op dat 'toekomstige.'

(het is vooral een verweerschrift om te laten zien dat we alle tot nu toe behandelde stof goed begrepen hebben, niet zozeer om een zaak te winnen. Er staat dus nogal wat in dat niet onmiddellijk relevant is voor de zaak.)
Oud 02-01-2011, 13:44
Verwijderd
Hallo!
Oud 02-01-2011, 13:44
Verwijderd
Ik denk dat ik deze week maar weer eens een keer richting buitenland moet gaan.
Oud 02-01-2011, 13:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk dat ik deze week maar weer eens een keer richting buitenland moet gaan.
Waarheen ben je van plan te gaan?
Oud 02-01-2011, 13:46
Verwijderd
Weet ik nog niet. In elk geval België/Duitsland/Frankrijk.
Oud 02-01-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Misschien is dit meer de goede richting:

[filmpje]
Ook weer.. apart. Voegen we toe Voorlopig wel genoeg nieuws, thanksz0r.
Oud 02-01-2011, 13:48
Verwijderd
Duizend merels vallen dood uit de lucht

Meer dan duizend merels zijn in de Amerikaanse staat Arkansas dood uit de lucht gevallen. Een gebied in de stad Beebe van nog geen 2 kilometer groot raakte bezaaid met vogellijkjes. Dat meldden plaatselijke media zaterdag (lokale tijd).

De zwerm vogels is mogelijk op grote hoogte geraakt door de bliksem of door een hagelbui. Ook zou het kunnen zijn dat de merels geschrokken zijn van het vuurwerk tijdens de jaarwisseling en door de stress zijn gestorven.

Onderzoekers hebben tientallen vogels meegenomen voor onderzoek om te achterhalen waardoor ze massaal uit de lucht zijn gevallen. De gemeente heeft een bedrijf ingehuurd om de lijkjes op te ruimen.

Je zult het maar eens meemaken <3
Oud 02-01-2011, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Oh, daar heb ik al tien kantjes over volgeschreven, dat geen geen probleem. Toch komen we er niet mee weg te zeggen: ja eh we vergoeden niks wánt het was niet onrechtmatig. We moeten subsidiair betogen dat ze nog steeds niks krijgen als de rechter anders zou beslissen over de onrechtmatigheid. En dat kan wel, gedeeltelijk, want ze beweren veel maar bewijzen niet zo veel, maar ik loop dus stuk op dat 'toekomstige.'

(het is vooral een verweerschrift om te laten zien dat we alle tot nu toe behandelde stof goed begrepen hebben, niet zozeer om een zaak te winnen. Er staat dus nogal wat in dat niet onmiddellijk relevant is voor de zaak.)
Hm ik krijg zo 1,2,3 ook geen geweldige ideeen over hoe je dat zou kunnen fixen. Is er niet 1 of ander arrest over ofzo?
Oud 02-01-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:

Meer dan duizend merels zijn in de Amerikaanse staat Arkansas dood uit de lucht gevallen. Een gebied in de stad Beebe van nog geen 2 kilometer groot raakte bezaaid met vogellijkjes. Dat meldden plaatselijke media zaterdag (lokale tijd).

De zwerm vogels is mogelijk op grote hoogte geraakt door de bliksem of door een hagelbui. Ook zou het kunnen zijn dat de merels geschrokken zijn van het vuurwerk tijdens de jaarwisseling en door de stress zijn gestorven.

Onderzoekers hebben tientallen vogels meegenomen voor onderzoek om te achterhalen waardoor ze massaal uit de lucht zijn gevallen. De gemeente heeft een bedrijf ingehuurd om de lijkjes op te ruimen.

godverdomme wat een mooi en raar beeld moet dat zijn
Oud 02-01-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:

Mulder & Scully hadden wel raad geweten met soort strapatsen!
Oud 02-01-2011, 13:51
Verwijderd
godverdomme wat een hondsbrutale bitchhoerslet had ik net aan de telefoon zeg,
'ja hallo met patricia of whatever haar naam was, we komen zo het kastje brengen'
'kastje?"
'eh ja je hebt toch een kastje via marktplaats besteld'
'ja jullie zouden donderdag komen, heb de hele dag zitten wachten. Ik hoef het kastje niet meer'
'ja je hoeft niet zo'n toon aan te slaan, m'n moeder is 75 en we zaten midden in een verhuizing blabla'
'ja eh het is al de 2e keer dat er een afspraak niet wordt nagekomen, ik hoef hem niet meer'
'dat is duidelijk ik ga geen discussie aan blablabla'
'dag'
*klik*

wat een toon had dat mens ook, zeker een politieagentje of drillinstructor ofzo.
Oud 02-01-2011, 13:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*vogelverhaal*
Omg, wat gaaf .

Ga je boodschappen doen, vallen er opeens duizenden merels uit de lucht . 'Oké, we eten vanavond merel!'
Oud 02-01-2011, 13:52
Verwijderd
@Medeia: het enige wat ik kan verzinnen is dat de toekomstige schade niet voldoende causaliteit heeft met het schadetoebrengende feit om voor rekening van de overheid te komen. Is de toekomstige schade wellicht nogal ver door gerekend?
Oud 02-01-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Omg, wat gaaf .

Ga je boodschappen doen, vallen er opeens duizenden merels uit de lucht . 'Oké, we eten vanavond merel!'
Laat Merel met rust ja!
Oud 02-01-2011, 13:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Laat Merel met rust ja!
Het was maar een grapje, Panda!
Oud 02-01-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
godverdomme wat een hondsbrutale bitchhoerslet had ik net aan de telefoon zeg,
'ja hallo met patricia of whatever haar naam was, we komen zo het kastje brengen'
'kastje?"
'eh ja je hebt toch een kastje via marktplaats besteld'
'ja jullie zouden donderdag komen, heb de hele dag zitten wachten. Ik hoef het kastje niet meer'
'ja je hoeft niet zo'n toon aan te slaan, m'n moeder is 75 en we zaten midden in een verhuizing blabla'
'ja eh het is al de 2e keer dat er een afspraak niet wordt nagekomen, ik hoef hem niet meer'
'dat is duidelijk ik ga geen discussie aan blablabla'
'dag'
*klik*

wat een toon had dat mens ook, zeker een politieagentje of drillinstructor ofzo.
Begon ze echt iedere zin met "ja"? Wat irritant. Ik had haar daar en passant op gewezen.
Oud 02-01-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Het was maar een grapje, Panda!
Ja natuurlijk, dit "grapje" terwijl jij je Merelsoep zit op te lurken zeker!
Oud 02-01-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
@Medeia: het enige wat ik kan verzinnen is dat de toekomstige schade niet voldoende causaliteit heeft met het schadetoebrengende feit om voor rekening van de overheid te komen. Is de toekomstige schade wellicht nogal ver door gerekend?
Hmmm ja dat staat niet in de casus. "(...) vergoeding van huidige en toekomstige medische behandeling." Ach wat, ik verzin wel wat, het is toch maar bladvulling, het echte stuk gaat over grondrechten, waar het vak ook over gaat.
Dankje voor het meedenken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten