Advertentie | |
|
![]() |
|
kent een van jullie broekies de nintende 64 nog ? vast wel.. graaf eens goed in je geheugen.. dr kwam ooit een game uit op die systeem.. Genaamd Superman 64,, Dat spel is het slechtste spel ooit.. Waarom.. Kijk hier na en het moet duidelijk zijn
http://www.youtube.com/watch?v=1dJXgJ1c4vY |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb 't spel trouwens nooit gespeeld, maar ik geloof 'm. ![]()
|||
![]() |
Stormrise.
De game ziet er redelijk goed uit, de sfeer is supervet, (huge mechs van 6 etages hoog, terwijl je ook nog normale grondtroepen hebt. Ziet er allemaal heel vet uit) maar verder is ALLES verkeerd. De controls zijn belachelijk (een RTS die geoptimaliseerd is voor controllers. Je kunt het nauwelijks spelen, ook met een X360 controller aan je pc aangesloten), de game is zo verschrikkelijk bugged dat je nauwelijks kunt spelen, etc. etc. Slechtste game ooit? Wel die ik gespeeld heb. Citaat:
Als jouw woorden impact hadden op de toestand van de aarde zou er een aardbeving aan de andere kant van de werel---.. Kijk, dat is dus wat je hebt gedaan. Maar serieus, Half Life 1 slechtste game ooit noemen. Ha. Haha. Vanaf nu zal niemand meer jou serieus kunnen nemen. Citaat:
Als je een beetje kwaliteit en fun wilt, download/koop Call of Duty 2 of Modern Warfare 1. Zijn nog heel veel mensen die het spelen. Alles na Modern Warfare 1 is afschuwelijk, op de singleplayer na. Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 10:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sonic Unleashed
Ik was ooit een grootse fan van sonic maar na dit niet meer. Echt te slecht voor woorden. Ik dacht, hé leuk, rennen. Maar nee het moet weer vervangen worden door eentonige vechtlevels waarbij random button mashing genoeg is om het level door te komen. Daarnaast zijn eigenlijk 80% van alle wii spellen ook gewoon bagger. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat het een console was... ![]()
||
Citaat:
![]() The critical response and low sales have been cited as being factors in the financial decision [of not releasing the second patch]. Following the cancellation of the patch, Ken Turner, the Creative Director behind Stormrise, was released from the studio. Hard voor hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En volgens mij had de angry video game nerd had wel een mooie recensie die aangaf wat er precies onmogelijk aan was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zal alleen maar beoordelen binnen de games die ik zelf heb gespeeld.
The Simpsons: Bart vs. the Space Mutants Ik denk niet dat ik hier echt argumenten voor moet geven. Half Life 2 Ik vond zelf de half life serie niet al te goed. Ik speelde hem ook vrij "laat" waardoor de graphics wat achterliggend waren en ik ben zelf niet helemaal thuis in het:" ren door levels en sla shit met je crowbar" concept. Hier door was dit niet echt de game voor mij CoD Ik ben zelf ook niet helemaal thuis in de COD serie, ik vond COD 2 een geweldig spel maar de latere delen vond ik toch wat tegenvallen(heb Black ops niet eens gespeeld hierdoor) De campaign's zijn kort - Dit is te begrijpen maar alsnog, een goeie campaign is altijd leuk. Noobtube - Heb je helaas in vrijwel elke FPS maar helaas. Tactical knife - Een mes is een backup wapen niet om mee rond te rennen en alles neer te steken en nog heel wat meer maar ik heb geen zin om alles op te noemen. Hierdoor blijf ik liever bij andere shooters. Begrijp mij niet verkeerd dit zijn de games die mij het minst liggen die ik zelf heb gespeeld. Laatst gewijzigd op 11-07-2011 om 20:57. |
![]() |
|
|