Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit heb ik.

Ik wil ook HEUL goed zijn.
Ja, beetje jammer dat je daar echt aanleg voor moet hebben. Noten lezen en liedjes spelen kun je leren, dat vergt alleen wat arbeid. Veel arbeid als je het goed wil doen. Maar echt muzikaal inzicht, dat vereist talent en op muzikaal gebied heb ik dat echt totáál niet.

Maar goed, de beeldende kunsten zijn toch > muziek, dus ach.

Spoiler
Advertentie
Oud 20-01-2011, 21:55
Verwijderd
Paul Haenen is ook zo'n enorme held. Dominee Gremdaat <3
Oud 20-01-2011, 21:56
Verwijderd
Ik heb vrij veel talent voor piano. Dat merkte ik al best wel vroeg.

En ik doe er gewoon bijna niks mee
Oud 20-01-2011, 21:59
Verwijderd
meeeh morgenvroeg naar rotterdam omdat ik een pakketje moet ophalen en mijn vader werkt in rotterdam maar die heeft telkens geen tijd in de pauze om het op te pikken. Blgugughugbhuug
Oud 20-01-2011, 22:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paul Haenen is ook zo'n enorme held. Dominee Gremdaat <3
Die heb ik vorig jaar live gezien in zijn eindejaarsprogramma. Hij ontstijgt al die oudejaarsconferiers met gemak, onbegrijpelijk dat die man daarmee niet op televisie is.
Oud 20-01-2011, 22:03
Verwijderd
Wim en Paul zijn een gouden duo.
Oud 20-01-2011, 22:04
Verwijderd
dat fragment met hans teeuwen ik vind pieter-jan gelijk een stuk minder leuk :"(
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja.

[filmpje]
Wim zit hem voortdurend onderuit te halen.
Omg zijn echte stem is gewoon Bert. Hij verdraait zijn stem niet ofzo. Hij ís Bert .
Verwijderd
Citaat:
Omg zijn echte stem is gewoon Bert. Hij verdraait zijn stem niet ofzo. Hij ís Bert .
Ernie schat En hij verdraait zijn stem wel een beetje hoor. Maar je kan het wel duidelijk horen ja.

edit: oh wacht sorry, in dat filmpje zit Paul ook, had ik niet gezien!
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik vorig jaar live gezien in zijn eindejaarsprogramma. Hij ontstijgt al die oudejaarsconferiers met gemak, onbegrijpelijk dat die man daarmee niet op televisie is.
Meh ik ben een beetje jaloers op je.
Oud 20-01-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Wim en Paul zijn een gouden duo.
qftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftq ftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqftqft
Oud 20-01-2011, 22:08
Verwijderd
Ik vind het zo'n jammere gedachte dat ze Bert en Ernie apart opgenomen hebben
Oud 20-01-2011, 22:08
Verwijderd
Ik vind die'n andere Wim ook altijd wel leuk bij DWDD
Oud 20-01-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo'n jammere gedachte dat ze Bert en Ernie apart opgenomen hebben
Ja, ik ook.
De dag dat ik dat hoorde, ging er een stukje dood in mij
Oud 20-01-2011, 22:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ernie schat En hij verdraait zijn stem wel een beetje hoor. Maar je kan het wel duidelijk horen ja.

edit: oh wacht sorry, in dat filmpje zit Paul ook, had ik niet gezien!
Dat bedoel ik .
Oud 20-01-2011, 22:11
Verwijderd
Wim T Schippers deed vroegah de wetenschapsquiz, maar ik had toch altijd dat gezicht van ernie erbij
Oud 20-01-2011, 22:12
Verwijderd
Ik vind Wim in dat filmpje trouwens ook wel een beetje érg overdreven vervelend hoor.
Oud 20-01-2011, 22:12
Verwijderd
ik was vroeger een beetje bert. Een chagrijnig kind dat vond dat de rest maar moest oprotten
Oud 20-01-2011, 22:13
Verwijderd
Ik ben tegelijk jarig met Bert <3
Oud 20-01-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, beetje jammer dat je daar echt aanleg voor moet hebben. Noten lezen en liedjes spelen kun je leren, dat vergt alleen wat arbeid. Veel arbeid als je het goed wil doen. Maar echt muzikaal inzicht, dat vereist talent en op muzikaal gebied heb ik dat echt totáál niet.

Maar goed, de beeldende kunsten zijn toch > muziek, dus ach.

Spoiler
hmm, ik heb laatst ergens gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat er toch niet zo veel zogenaamd talent bestaat, dat het toch vooral een kwestie van oefenen is. Maar goed, ik weet de bron niet meer en ik weet ook niet of ik het moet geloven. Ik weet wel dat mensen vaak al heel snel opgeven met het idee dat ze het niet kunnen, en dus niet doorhebben hoeveel je wel niet moet oefenen om goed te worden.
Oud 20-01-2011, 22:15
Verwijderd
ik vind het bijna jammer dat ik nooit sesamstraat keek
Verwijderd
Citaat:
ik was vroeger een beetje bert. Een chagrijnig kind dat vond dat de rest maar moest oprotten
Haha, ik ook. Ik wilde altijd het braafste meisje van de klas zijn...
Verwijderd
ziezo ik heb weer 70 euro in tha pocket na vanavond. Ik heb echt zo lekker gewerkt met een toffe collega
Oud 20-01-2011, 22:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hmm, ik heb laatst ergens gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat er toch niet zo veel zogenaamd talent bestaat, dat het toch vooral een kwestie van oefenen is. Maar goed, ik weet de bron niet meer en ik weet ook niet of ik het moet geloven. Ik weet wel dat mensen vaak al heel snel opgeven met het idee dat ze het niet kunnen, en dus niet doorhebben hoeveel je wel niet moet oefenen om goed te worden.
Ja, een instrument bespelen is toch vooral een trucje dat je kan leren, al zullen sommige mensen het sneller oppikken, een beetje zoals met wiskunde enzo. Componeren daarentegen, dat is echt moeilijk.
Oud 20-01-2011, 22:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, hoi! Wat een einde van widm en nee, ik zal nie spoileren. Alleen over dat Jan in de regen een win is en dat Jan als Romeo ook een win is. Want als hij een beetje zijn best doet en zijn zwoele hete blik op zet, wil ik ook een foto.

Oh, HUHU, die heb ik al toch leuk soms, op de kermis werken
Oud 20-01-2011, 22:17
Verwijderd
godver, ik moest heel hard lachen om dat stukje met die banaantelefoon
Oud 20-01-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet over goed een instrument kunnen bespelen, he, ik heb het over componeren. Iedereen kan een instrument leren, net zoals iedereen fotorealistisch kan leren tekenen, maar echt vanuit de losse pols iets nieuws en moois en kloppends maken, dat kun je niet zonder talent.

Denk ik.
Oud 20-01-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, een instrument bespelen is toch vooral een trucje dat je kan leren, al zullen sommige mensen het sneller oppikken, een beetje zoals met wiskunde enzo. Componeren daarentegen, dat is echt moeilijk.
Ja, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ook bij componeren kun je veel leren, maar om de muziek in je hoofd te horen en de instrumentatie mooi te krijgen en weet ik veel wat nog meer, daar moet je gevoel voor hebben.
Oud 20-01-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet over goed een instrument kunnen bespelen, he, ik heb het over componeren. Iedereen kan een instrument leren, net zoals iedereen fotorealistisch kan leren tekenen, maar echt vanuit de losse pols iets nieuws en moois en kloppends maken, dat kun je niet zonder talent.

Denk ik.
Ah ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat het over een instrument bespelen ging. Ik denk dat je daar gelijk in hebt!
Oud 20-01-2011, 22:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Halbe Zijlstra een onbeholpen mongool die echt totaal geen oog heeft voor studerend Nederland. ZO! *kijkt P&W en ergert zich lekker*
Oud 20-01-2011, 22:24
Verwijderd
Och, 't is niet jouw schuld, ik gebruikte die twee dingen ook wel klakkeloos door elkaar in m'n betoogje.
Oud 20-01-2011, 22:28
Carn
Carn is offline
wat een fijn album.
Oud 20-01-2011, 22:35
Verwijderd
trimm!
Oud 20-01-2011, 22:35
Carn
Carn is offline
Oud 20-01-2011, 22:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg het is pas kwart voor 12! ik dacht echt dat het al half 3 was ofzo. Win!
Oud 20-01-2011, 22:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja.

[filmpje]
Wim zit hem voortdurend onderuit te halen.
Haha, ook echt die opmerking van Matthijs: "1974, toen hadden we net verloren van Duitsland"

Wat bezielt Matthijs om voetbal erbij te betrekken? Denkt hij nu echt dat Nederland denkt: "Oja, toen verloren we...ah, wat goed, Matthijs zegt het al!" ?
Oud 20-01-2011, 23:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha, ook echt die opmerking van Matthijs: "1974, toen hadden we net verloren van Duitsland"

Wat bezielt Matthijs om voetbal erbij te betrekken? Denkt hij nu echt dat Nederland denkt: "Oja, toen verloren we...ah, wat goed, Matthijs zegt het al!" ?
Alsof dat er ook iets mee te maken heeft. Dat beeld: net toen we verloren van Duitsland, of all times, besloot jij de stem van Bert te doen!

Oud 20-01-2011, 23:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Woot, Saw 7 is aan het branden en Love and other drugs is aan het uitpakken
Oud 20-01-2011, 23:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog even GTST kijken, want dat heb ik natuurlijk ook weer gemist (meer Jan huhu) en dan nog even Love and other drugs branden, hebben mijn moeder en ik morgen weer een filmpje
Oud 20-01-2011, 23:50
Batave
Batave is offline
Hoe rook het Vondelpark vannaaaaaacht (8)
Oud 20-01-2011, 23:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom moeten tattoo's nou zo duur zijn. Ik heb eens uitgezocht wat die inkt en naalden kosten, dat valt op zich nog wel mee. Dus is het nou dat die mensen zoveel betaald krijgen of ligt dat aan mij?

Je betaalt voor kunst en kunst is duur. Als jij een ets koopt, ga je toch ook niet uitrekenen wat een velletje papier kost en een paar kleurpotloden!

Ja, want etsen worden gemaakt met kleurpotloden
Oud 21-01-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe rook het Vondelpark vannaaaaaacht (8)
Dat vind ik echt een mooi nummer
Oud 21-01-2011, 00:03
Carn
Carn is offline
oei, naast een cover vind ik dat volgens mij het beste A&dM nummer
Oud 21-01-2011, 00:04
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat vind ik echt een mooi nummer
Ik ook
Oud 21-01-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
oei, naast een cover vind ik dat volgens mij het beste A&dM nummer
Welke cover? Amsterdam?
Ik vind het in elk geval het beste A&dM-nummer
Oud 21-01-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom moeten tattoo's nou zo duur zijn. Ik heb eens uitgezocht wat die inkt en naalden kosten, dat valt op zich nog wel mee. Dus is het nou dat die mensen zoveel betaald krijgen of ligt dat aan mij?

Je betaalt voor kunst en kunst is duur. Als jij een ets koopt, ga je toch ook niet uitrekenen wat een velletje papier kost en een paar kleurpotloden!

Ja, want etsen worden gemaakt met kleurpotloden
ai ai ai
Oud 21-01-2011, 06:36
Verwijderd
deze keer ging ik verstandig om 3 uur naar bed ipv 4 uur dus ik ben superuitgeslapen en zo komen die 2 freakshowtjes van het kachelbedrijf weer
Oud 21-01-2011, 06:49
Verwijderd
Ik sliep van 1 tot kwart voor 5 en nu mag ik naar de TANDARTS hoera
Oud 21-01-2011, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ook bij componeren kun je veel leren, maar om de muziek in je hoofd te horen en de instrumentatie mooi te krijgen en weet ik veel wat nog meer, daar moet je gevoel voor hebben.
Doet me denken aan de slotscčne van de film Amadeus waar Wolfgang, op z'n sterfbed, z'n requiem opdreunt en Sussmayer (eh, toch?) het opschrijft op blad. Erg cool.
Oud 21-01-2011, 07:00
Verwijderd
Citaat:
deze keer ging ik verstandig om 3 uur naar bed ipv 4 uur dus ik ben superuitgeslapen en zo komen die 2 freakshowtjes van het kachelbedrijf weer
Categorie "kankerkachel"?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten