Ahw ik heb net genaamzoekt en jullie wisten allemaal dat ik in het ziekenhuis lag met mijn nieren! En ik vind het heel lief dat jullie je nog een beetje zorgen maakten om me terwijl ik bijna nooit meer online ben en alles <3.
Nou het was bijna een dokter house-aflevering. Begin december had ik nierbekkenontsteking, toen kreeg ik medicijnen en toen ging het weer beter. Toen kreeg ik rond oud&nieuw opnieuw klachten, ik kon opeens niet meer zwemmen, en toen werd ik steeds zieker en ging ik naar de dokter en die zei 'oh, het is weer nierbekkenontsteking' en gaf me dezelfde medicijnen maar zwaarder. Dat leek beter te gaan maar opeens ging het veel slechter en kreeg ik hoge koorts en heel veel pijn. Ik moest meteen naar het ziekenhuis, alle scan- en echo-apparaten van binnen en buiten gezien, alle gaten volgestopt met verschillende medicijnen, nog meer gaten erbijgeprikt voor nog meer medicijnen, en uit de onderzoeken bleek het een abces te zijn. Maar het werd maar niet kleiner, nog meer medicijnen. Nou blijkt uit het laatste onderzoek dat bij die nierbekkenontsteking in December mijn nieren opzwollen en toen is er een bloedvaatje afgeknepen en is een stukje nier uit zuurstofgebrek gestorven. Van het afvoeren van de afvalstoffen ben ik toen in januari weer zo ziek geworden. Dus nu zou het allemaal goed moeten komen. Maar ik ben wel een stukje nier kwijt!
|