Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2011, 01:02
Batave
Batave is offline
Oh, hij doet het gewoon .
Oud 22-01-2011, 01:04
Batave
Batave is offline
Citaat:
nee natuurlijk niet malle batave, zinnen zijn gewoon, ík daarentegen!
Oh, dus dat is het.
Oud 22-01-2011, 01:04
Verwijderd
ja natuurlijk gekke jongen LdlLDL;D:;d met je jasjes! nu ga ik mijn tandenpasta zoeken.
Oud 22-01-2011, 01:07
Verwijderd
laten we het niet bestaande gesprek levend houden
Oud 22-01-2011, 01:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die rapnegers bij Nachtegiel zijn zo stereotiep
Oud 22-01-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
neh jij bent een heel ander kunstenaarstype . Dit is echt zo'n meisje meisje aandachtshoer. Ik heb d'r site gezien met haar werken, en ik ben natuurlijk geen expert maar ik vond het echt gewoon onboeiend. Gewoon wat vlakken en lijnen enzo, of andere vormen. Maar dan toch doen alsof het allemaal heel bijzonder is.

Maar wie weet is ze superaardig, daar zal ik achter komen als ik leer haar stem te verdragen.
Oud 22-01-2011, 01:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Egon ouwe zuiplap!
Oud 22-01-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
neh jij bent een heel ander kunstenaarstype . Dit is echt zo'n meisje meisje aandachtshoer. Ik heb d'r site gezien met haar werken, en ik ben natuurlijk geen expert maar ik vond het echt gewoon onboeiend. Gewoon wat vlakken en lijnen enzo, of andere vormen. Maar dan toch doen alsof het allemaal heel bijzonder is.

Maar wie weet is ze superaardig, daar zal ik achter komen als ik leer haar stem te verdragen.
Nou joh, ik ken ze wel hoor, de mensen waar je over spreekt! En mensen die heel erg hoog spreken over de lijntjes die ze zetten, die zijn er inderdaad teveel. Wat niet kan boeien in beeld, dat moet maar in het woord gaan leven ofzo. Een beetje zwakjes! Ik voelde me ook niet duizendmiljoen aangesproken want ik doe niet zo intensief interessant over de niet bijzonder interessante dingen die ik doe! Whoppa, toch wel weer een lang verhaal, een lang oninteressant verhaal! Als ik nu een schelle stem had, dan!
Oud 22-01-2011, 01:10
Verwijderd
Ik heb de ophaaltijden met sam veranderd, en dat betekent dat ik vanaf nu NOOIT meer voor iets vroeg hoef op te staan. OMG hoe fucking awesome is dat!
Oud 22-01-2011, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Egon ouwe zuiplap!
godmiljaar, ik ben niet oud!
Oud 22-01-2011, 01:12
Verwijderd
godverdomme, mijn schoenzool is gesmolten door de kachel
Verwijderd
Citaat:
Nou joh, ik ken ze wel hoor, de mensen waar je over spreekt! En mensen die heel erg hoog spreken over de lijntjes die ze zetten, die zijn er inderdaad teveel. Wat niet kan boeien in beeld, dat moet maar in het woord gaan leven ofzo. Een beetje zwakjes! Ik voelde me ook niet duizendmiljoen aangesproken want ik doe niet zo intensief interessant over de niet bijzonder interessante dingen die ik doe! Whoppa, toch wel weer een lang verhaal, een lang oninteressant verhaal! Als ik nu een schelle stem had, dan!
nee jij bent veel te bescheiden voor hetgeen jij doet.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
YEAH! Niet vroeg opstaan BOKS!

\m/ \m/
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wattefak? :'D
Oud 22-01-2011, 01:13
Verwijderd
Citaat:
ik zag op de foto's dat jij net zo'n gare kachel hebt als ik. Mijn jas is daar laatst van gesmolten
Verwijderd
Citaat:
YEAH! Niet vroeg opstaan BOKS!

\m/ \m/
fuck yeah
Verwijderd
huhhhhh, heb ik ooit foto's van mijn kachel gepost?
Verwijderd
Citaat:
huhhhhh, heb ik ooit foto's van mijn kachel gepost?
nou gewoon van je kamer, daar is ie op te zien.
Oud 22-01-2011, 01:14
Verwijderd
ohja, hij staat in mijn kamer natuurlijk, dat is wel logisch, an sich. Ja, het is een behoorlijk verraderlijk ding maar wel eentje die ik koester en waar ik vaak naast kruip.
Oud 22-01-2011, 01:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb d'r site gezien met haar werken, en ik ben natuurlijk geen expert maar ik vond het echt gewoon onboeiend. Gewoon wat vlakken en lijnen enzo, of andere vormen. Maar dan toch doen alsof het allemaal heel bijzonder is.
Wil je die site pm'en?
Oud 22-01-2011, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Wil je die site pm'en?
ja is goed, even opzoeken.
Oud 22-01-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Wil je die site pm'en?
Oud 22-01-2011, 01:18
Verwijderd
Maar waar ken je haar van dan?
Oud 22-01-2011, 01:20
Verwijderd
ze is een vriendin van de zus van een vriendin van mij, die ook mijn buurmeisje is in ons burenproject en ze wil hier komen wonen.
Duidelijker kan ik het niet zeggen, en dit klinkt wel vago he?
Oud 22-01-2011, 01:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Van advocaat tot kunstenaar, wat een logische carrièremove!
Oud 22-01-2011, 01:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die modeltekeningen ook, gewoon een paar krabbeltjes Zoiets zet je toch niet op je site
Oud 22-01-2011, 01:24
Verwijderd
klinkt hopopopop.welterusten mooi volk!
Oud 22-01-2011, 01:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
kusjedoei!
Oud 22-01-2011, 01:25
Verwijderd
Oud 22-01-2011, 01:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Truste egon!

Pip, ik snap precies wat je bedoelt met 'gewoon wat onboeiende vlakken en lijnen'. Er is werkelijk niks kunstigs op knaps aan
Oud 22-01-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Truste egon!

Pip, ik snap precies wat je bedoelt met 'gewoon wat onboeiende vlakken en lijnen'. Er is werkelijk niks kunstigs op knaps aan
fijn dat ik niet de enige ben
Oud 22-01-2011, 01:38
Batave
Batave is offline
Het smerigste wat ik tot nu toe gezien heb zijn die darmen, dus het gaat nog goed.
Oud 22-01-2011, 01:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik luister nu Closer van NIN. Godver, dat blijft toch wel een retegeil nummer.
Oud 22-01-2011, 02:47
Batave
Batave is offline
Oh wow, dat zag ik niet aankomen. . Saw I is niet heel erg vies ofzo, wel spannend. En het einde <3
Oud 22-01-2011, 03:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh wow, dat zag ik niet aankomen. . Saw I is niet heel erg vies ofzo, wel spannend. En het einde <3
Zei ik toch
Oud 22-01-2011, 07:33
Verwijderd
Ik kan echt niet naar saw kijken. Dat vind Ik zo eng en dan slaap Ik niet meer
Oud 22-01-2011, 07:35
Verwijderd
Goeeeedemorgen liefjes!

Ik moest zojuist MSN updaten naar versie 2009 (14.0.8117.416) en vreesde (met doorgaans grote frezen, huhuhu) voor het ergste maar ik hoefde alleen maar opnieuw te A-patchen voor zo'n nare banner Mis ik nu iets in de zin van: dit is niet die dreaded nieuwe versie waar mensen steeds over bitchen of..?

En straks lamellen scoren. Of toch een normaal stoffen overgordijn? *ponders* En een rolgordijntje. \o/
Oud 22-01-2011, 07:43
Lorelei
Lorelei is offline
Morguh
Oud 22-01-2011, 09:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi goeiemorgen!
Oud 22-01-2011, 09:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh my, ik xzie nu dat ik nog steeds Va te fair foutre in mijn sig heb. Snel aanpassen! En ik zit met Sarah te kletsen op facebook terwijl ze werkt
Oud 22-01-2011, 09:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Etmakas naamzoek, ik zit te blokfluiten op mijn oude basisschoolblokfluit, zo een met maar 8 gaatjes, maar elke keer als ik een minuut heb gespeeld is hij volgekwijld en vals. Hoe kwijl ik hem niet vol?
Oud 22-01-2011, 09:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het gebeurt ook als ik hem rechtop houd en zelfs als ik op mijn rug lig!
Oud 22-01-2011, 09:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ahw ik heb net genaamzoekt en jullie wisten allemaal dat ik in het ziekenhuis lag met mijn nieren! En ik vind het heel lief dat jullie je nog een beetje zorgen maakten om me terwijl ik bijna nooit meer online ben en alles <3.
Nou het was bijna een dokter house-aflevering. Begin december had ik nierbekkenontsteking, toen kreeg ik medicijnen en toen ging het weer beter. Toen kreeg ik rond oud&nieuw opnieuw klachten, ik kon opeens niet meer zwemmen, en toen werd ik steeds zieker en ging ik naar de dokter en die zei 'oh, het is weer nierbekkenontsteking' en gaf me dezelfde medicijnen maar zwaarder. Dat leek beter te gaan maar opeens ging het veel slechter en kreeg ik hoge koorts en heel veel pijn. Ik moest meteen naar het ziekenhuis, alle scan- en echo-apparaten van binnen en buiten gezien, alle gaten volgestopt met verschillende medicijnen, nog meer gaten erbijgeprikt voor nog meer medicijnen, en uit de onderzoeken bleek het een abces te zijn. Maar het werd maar niet kleiner, nog meer medicijnen. Nou blijkt uit het laatste onderzoek dat bij die nierbekkenontsteking in December mijn nieren opzwollen en toen is er een bloedvaatje afgeknepen en is een stukje nier uit zuurstofgebrek gestorven. Van het afvoeren van de afvalstoffen ben ik toen in januari weer zo ziek geworden. Dus nu zou het allemaal goed moeten komen. Maar ik ben wel een stukje nier kwijt!
Oud 22-01-2011, 09:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, die Mark Kozelek was ook die basgitarist in Almost Famous
Blijkbaar... heb die film niet gezien. Blijkbaar ook in Vanilla Sky en Shopgirl, maar die heb ik ook niet gezien.
Oud 22-01-2011, 10:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Etmakas naamzoek, ik zit te blokfluiten op mijn oude basisschoolblokfluit, zo een met maar 8 gaatjes, maar elke keer als ik een minuut heb gespeeld is hij volgekwijld en vals. Hoe kwijl ik hem niet vol?
Net zoals bij een sigaret.
Oud 22-01-2011, 10:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik op een sigaret blaas komt er ook kwijl aan. En dan kan ik er ook niet meer op spelen.
Oud 22-01-2011, 10:23
Verwijderd
@fizzle dan was je dus echt goed ziek
Je bent nu weer thuis enzo?
Oud 22-01-2011, 10:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als ik op een sigaret blaas komt er ook kwijl aan. En dan kan ik er ook niet meer op spelen.
Ja, je moet dus je lippen een beetje intrekken.
Oud 22-01-2011, 10:56
Verwijderd
Rode lippen, een sigaret en je lippen intrekken
Oud 22-01-2011, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@fizzle dan was je dus echt goed ziek
Je bent nu weer thuis enzo?
Ja, ik ben nu bij mijn moeder. Ik moet mijn conditie weer helemaal opbouwen (als ik twee trappen oploop heb ik daarna zere knieen) en dan kan ik in februari weer langzaam halve dagen naar school. Pfff *ongeduldig*

Citaat:
Ja, je moet dus je lippen een beetje intrekken.
ik zal het eens proberen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten